Maryna Matarewicz-Wiak jako nowy Key Account Menager CEE będzie odpowiedzialna za współpracę z kluczowymi partnerami Smart na terenie całej Europy Środkowo-Wschodniej i rozwój ich biznesu reklamowego. Jej doświadczenie i kompetencje pomogą firmie wdrażać nowoczesne rozwiązania tj. Managed Holistic+ czy Deal+ v2.0.
Maryna Matarewicz-Wiak jest absolwentką Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Od 11 lat związana z branżą digital marketingu. Maryna swoją karierę rozpoczęła od pracy w ARBOmedia, by następnie przenieść się do iBILLBOARD, gdzie przez 5 lat odpowiadała za sprzedaż rozwiązań Adserwer oraz rozwijanie portfolio platformy SSP. Przed dołączeniem do zespołu Smart pełniła także funkcję Publisher Managera w Nano Interactive.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, nabytemu podczas współpracy z wydawcami serwisów internetowych, Matarewicz-Wiak wspomoże zespół Smart w 2019 r. w obszarze nadchodzących wdrożeń. W bieżącym roku firma planuje bowiem prezentację szeregu nowych rozwiązań dla wydawców, m.in. Managed Holistic+ czy Deal+ v2.0, których celem jest zdecydowane zwiększenie przychodów klientów z reklam i budowanie tzw. Private Garden (własnych ekosystemów reklamowych).
Źródło: Smart