logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maryna Matarewicz-Wiak w zespole Smart

  PR 25.01.2019, przeczytano 862 razy

Maryna Matarewicz-Wiak jako nowy Key Account Menager CEE będzie odpowiedzialna za współpracę z kluczowymi partnerami Smart na terenie całej Europy Środkowo-Wschodniej i rozwój ich biznesu reklamowego. Jej doświadczenie i kompetencje pomogą firmie wdrażać nowoczesne rozwiązania tj. Managed Holistic+ czy Deal+ v2.0.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maryna-matarewicz-wiak-w-zespole-smart,380936,artykul.html

Maryna Matarewicz-Wiak jest absolwentką Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Od 11 lat związana z branżą digital marketingu. Maryna swoją karierę rozpoczęła od pracy w ARBOmedia, by następnie przenieść się do iBILLBOARD, gdzie przez 5 lat odpowiadała za sprzedaż rozwiązań Adserwer oraz rozwijanie portfolio platformy SSP. Przed dołączeniem do zespołu Smart pełniła także funkcję Publisher Managera w Nano Interactive.
 
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, nabytemu podczas współpracy z wydawcami serwisów internetowych, Matarewicz-Wiak wspomoże zespół Smart w 2019 r. w obszarze nadchodzących wdrożeń. W bieżącym roku firma planuje bowiem prezentację szeregu nowych rozwiązań dla wydawców, m.in. Managed Holistic+ czy Deal+ v2.0, których celem jest zdecydowane zwiększenie przychodów klientów z reklam i budowanie tzw. Private Garden (własnych ekosystemów reklamowych).

Źródło: Smart

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764