logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maślanka Mrągowska wystartowała z wakacyjną loterią

  PR 12.06.2023, przeczytano 462 razy
ilustracja

Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie po raz drugi powierzyła realizację loterii Maślanki Mrągowskiej zespołowi agencji Change Serviceplan i Media Republic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maslanka-mragowska-wystartowala-z-wakacyjna-loteria,400338,artykul.html

12 czerwca ruszyła loteria Maślanki Mrągowskiej. Z tej okazji Maślanka Mrągowska pojawiła się na półkach sklepowych w nowej, loteryjnej odsłonie.  

Warunkiem wzięcia udziału w loterii jest zakup dowolnego opakowania Maślanki Mrągowskiej, zachowanie paragonu oraz jego rejestracja na stronie loteryjnej. W loterii można wygrać 3 x 10 000 złotych, 8 x Thermomix oraz 200 nagród natychmiastowych o wartości 100 złotych.

W ramach współpracy przygotowano spot reklamowy, który będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich, dedykowane kampanie digital, szerokie wsparcie Influencerów na Instagramie i TikToku oraz materiały w prasie.

Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic. Obie agencje rozpoczęły współpracę z Mlekpolem w 2020 roku, jest to więc czwarty rok współpracy.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
Proces produkcji Polskiej Wódki na muralu Tytusa Brzozowskiego
Na warszawskiej Pradze, w Muzeum Polskiej Wódki odsłonięto najnowszy mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego. Tym samym wzbogacił on Szlak murali imienia artysty, którym Warszawska Organizacja Turystyczna zachęca do okrywania stolicy w niekonwencjonalny sposób. Znany z zamiłowania do Warszawy malarz, zobrazował tym razem proces produkcji Polskiej Wódki, zbierając w jeden...
OKK! - Droga do własnej pracowni
Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości...
Polska pracownia Tremend z I Nagrodą w konkursie WAF 2023
Wnętrza Royal Tulip Warsaw Apartments zostały docenione na prestiżowym World Architecture Festival 2023 w Singapurze. Realizacja polskiej pracowni Tremend nie tylko znalazła się na konkursowej „krótkiej liście”, ale też pokonała pozostałe projekty z całego świata, zdobywając I Nagrodę w kategorii INSIDE –...
Rekordowa aktywność w branży eventowej
W tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland na zlecenie ClickMeeting przeprowadziło analizę, z której wynika, że 40 proc. przedsiębiorstw związanych z eventami, wystawami oraz kongresami znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Jednak pomimo polaryzującej sytuacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764