logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maspex wybiera agencję Space Cat Industries

  PR 21.08.2023, przeczytano 262 razy

Maspex, planując multibrandowy, kulinarny kanał na TikToku, na drodze przetargu, zdecydował o podjęciu współpracy z agencją Space Cat Industries. Agencja odpowiada za strategię, kreację, produkcję, relacje z influencerami oraz moderację profilu Uwielbiam.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maspex-wybiera-agencje-space-cat-industries,401093,artykul.html

Kanał Uwielbiam.pl na TikToku to miejsce, w którym zobaczymy największe foodowe marki z portfolio Maspeksu, takie jak Lubella, Łowicz, Kotlin, Włocławek czy Krakus. Głównym celem strategicznym jest stworzenie najbardziej rozpoznawalnego profilu kulinarnego na TikToku, który nie tylko będzie prezentował cały wachlarz produktów Maspeksu, ale trafi do wszystkich zainteresowanych gotowaniem, bez względu na poziom ich umiejętności.

- Kanał Uwielbiam.pl na TikToku to miejsce, w którym inspiracje znajdą zarówno młodzi, początkujący adepci sztuki kulinarnej, jak i Ci bardziej wymagający kucharze. Pokazujemy, że jedni i drudzy mogą korzystać z całego portfolio produktów Grupy Maspex, aby przygotować coś pysznego. A to wszystko z tiktokowym polotem, humorem i dystansem. A co najważniejsze, w towarzystwie świetnych prowadzących - mówi Jakub Rodowicz, Brand Manager marki Łowicz Antybaton.

Charyzmatyczni prowadzący

Profil prowadzony jest przez dwóch twórców, dobrze znanych społeczności TikToka. Pierwszym z nich jest Adrian Owsianik (@foxx.gotuje), który w mediach społecznościowych przyciąga widzów nie tylko swoim kulinarnym talentem, ale też charakterystycznym niskim tonem głosu. To twórca, który odpowiada za bardziej skomplikowane przepisy na profilu Uwielbiam.pl. Drugim prowadzącym jest Damian Tkaczuk (@damian_tkaczuk). Mniej doświadczony na polu kulinarnym, ale za to pełen entuzjazmu i gotowy do nauki. Dzięki unikalnemu połączeniu tych dwóch osobowości kanał Uwielbiam.pl od samego początku zdobył sympatię widzów. 

Współpraca w modelu TikTok Friendly Video Production

Po New Balance i Epic Games, to kolejny projekt agencji SpaceCat Industries, który wykorzystuje model produkcji TikTok Friendly Video Production. Zakłada on wpisanie się form short video w natywny charakter platformy jaką jest TikTok przy zachowaniu wysokiej jakości materiałów realizowanych w profesjonalnym studiu. Dzięki niemu agencja jest w stanie stworzyć dziesiątki TikToków w ciągu zaledwie dwóch dni zdjęciowych przy zachowaniu stosunkowo niskiego kosztu produkcji.

Profil Uwielbiam.pl wystartował w połowie lipca 2023 i przez pierwszy miesiąc komunikacji zdobył organicznie  ponad 1 500 000 organicznych wyświetleń i prawie 60 tysięcy polubień publikowanych materiałów. Ponadto, jeden z pierwszych materiałów już w ciągu tygodnia od publikacji osiągnął ponad 270 tysięcy wyświetleń bez wsparcia reklamowego.

- FoodTok to jedna z najbardziej popularnych kategorii tematycznych na platformie, więc przebicie się z treściami, które będą chętnie oglądane i przede wszystkim wartościowe dla widowni, przy jednoczesnej promocji produktów i marki, nie jest proste. Tak wysokie wyniki profilu biznesowego osiągnięte w już pierwszym miesiącu działania i to bez żadnego wsparcia reklamowego są dowodem na to, że przyjęta strategia i model produkcji się świetnie sprawdzają. - komentuje Roman Terelak, Space Cat Industries.

Space Cat i Maspex przygotowują się do kolejnych planów produkcyjnych.

Źródło: Space Cat Industries

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Black Friday i Cyber Monday, a reklamodawcy
Szaleństwo zakupów w ostatnich dniach listopada ogarnia polski internet. Efekt Black Friday i Cyber Monday nie jest może w Polsce tak silny, jak choćby w USA, jednak ma widoczny wpływ na zachowania zakupowe Polaków, którzy chętniej niż w innych okresach roku przeglądają strony z kategorii “Zakupy online”. Handlowe święto zauważają rzecz jasna również reklamodawcy –...
Dane z raportu o sytuacji społeczno-gospodarczej woj. podlaskiego z 2021 r. wskazują, że obecnie jest to jedno z najstarszych województw Polski. Od wielu lat niezmiennie rośnie tam liczba osób w wieku 65 plus. Niestety, prawdopodobnie rośnie też skala przemocy wobec starszych osób. Trudności z oszacowaniem skali związane są z tym, że rzadko jest zgłaszana.
3 000 przedsiębiorców w 11. edycji Akademii e-marketingu
Przez cały 2023 rok, w największych miastach w Polsce odbywały się darmowe szkolenia dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wydarzenia zorganizowano w ramach 11. edycji Akademii e-marketingu, która jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Właściciele małych i średnich biznesów...
Itel przedstawia nowe logo
itel, marka z segmentu „inteligentnego życia”, specjalizująca się w oferowaniu przystępnych cenowo i wysokiej jakości konsumenckich produktów elektronicznych, informuje o transformacyjnej inicjatywie odświeżenia marki, która obejmuje nowe logo i wizerunek. Decyzja ta sygnalizuje przełomowy moment w historii firmy, łącząc nowoczesną estetykę z jej...
Monika Brzózka mówczynią TEDxWarsawWomen 2023
Monika Brzózka, Chief Financial & Operating Officer VMLY&R Poland, będzie prelegentką konferencji TEDxWarsawWomen 2023. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764