logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maspex wybiera agencję Space Cat Industries

  PR 21.08.2023, przeczytano 510 razy

Maspex, planując multibrandowy, kulinarny kanał na TikToku, na drodze przetargu, zdecydował o podjęciu współpracy z agencją Space Cat Industries. Agencja odpowiada za strategię, kreację, produkcję, relacje z influencerami oraz moderację profilu Uwielbiam.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maspex-wybiera-agencje-space-cat-industries,401093,artykul.html

Kanał Uwielbiam.pl na TikToku to miejsce, w którym zobaczymy największe foodowe marki z portfolio Maspeksu, takie jak Lubella, Łowicz, Kotlin, Włocławek czy Krakus. Głównym celem strategicznym jest stworzenie najbardziej rozpoznawalnego profilu kulinarnego na TikToku, który nie tylko będzie prezentował cały wachlarz produktów Maspeksu, ale trafi do wszystkich zainteresowanych gotowaniem, bez względu na poziom ich umiejętności.

- Kanał Uwielbiam.pl na TikToku to miejsce, w którym inspiracje znajdą zarówno młodzi, początkujący adepci sztuki kulinarnej, jak i Ci bardziej wymagający kucharze. Pokazujemy, że jedni i drudzy mogą korzystać z całego portfolio produktów Grupy Maspex, aby przygotować coś pysznego. A to wszystko z tiktokowym polotem, humorem i dystansem. A co najważniejsze, w towarzystwie świetnych prowadzących - mówi Jakub Rodowicz, Brand Manager marki Łowicz Antybaton.

Charyzmatyczni prowadzący

Profil prowadzony jest przez dwóch twórców, dobrze znanych społeczności TikToka. Pierwszym z nich jest Adrian Owsianik (@foxx.gotuje), który w mediach społecznościowych przyciąga widzów nie tylko swoim kulinarnym talentem, ale też charakterystycznym niskim tonem głosu. To twórca, który odpowiada za bardziej skomplikowane przepisy na profilu Uwielbiam.pl. Drugim prowadzącym jest Damian Tkaczuk (@damian_tkaczuk). Mniej doświadczony na polu kulinarnym, ale za to pełen entuzjazmu i gotowy do nauki. Dzięki unikalnemu połączeniu tych dwóch osobowości kanał Uwielbiam.pl od samego początku zdobył sympatię widzów. 

Współpraca w modelu TikTok Friendly Video Production

Po New Balance i Epic Games, to kolejny projekt agencji SpaceCat Industries, który wykorzystuje model produkcji TikTok Friendly Video Production. Zakłada on wpisanie się form short video w natywny charakter platformy jaką jest TikTok przy zachowaniu wysokiej jakości materiałów realizowanych w profesjonalnym studiu. Dzięki niemu agencja jest w stanie stworzyć dziesiątki TikToków w ciągu zaledwie dwóch dni zdjęciowych przy zachowaniu stosunkowo niskiego kosztu produkcji.

Profil Uwielbiam.pl wystartował w połowie lipca 2023 i przez pierwszy miesiąc komunikacji zdobył organicznie  ponad 1 500 000 organicznych wyświetleń i prawie 60 tysięcy polubień publikowanych materiałów. Ponadto, jeden z pierwszych materiałów już w ciągu tygodnia od publikacji osiągnął ponad 270 tysięcy wyświetleń bez wsparcia reklamowego.

- FoodTok to jedna z najbardziej popularnych kategorii tematycznych na platformie, więc przebicie się z treściami, które będą chętnie oglądane i przede wszystkim wartościowe dla widowni, przy jednoczesnej promocji produktów i marki, nie jest proste. Tak wysokie wyniki profilu biznesowego osiągnięte w już pierwszym miesiącu działania i to bez żadnego wsparcia reklamowego są dowodem na to, że przyjęta strategia i model produkcji się świetnie sprawdzają. - komentuje Roman Terelak, Space Cat Industries.

Space Cat i Maspex przygotowują się do kolejnych planów produkcyjnych.

Źródło: Space Cat Industries

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Program wykładów i spotkań Gdynia Design Days 2025
Architektura, dźwięk, typografia, sztuczna inteligencja, czy cykl projektowania produktowego to tylko wybrane zagadnienia, które zostaną poruszone podczas spotkań. Na stronie festiwalu dostępny jest już program wykładów oraz dyskusji, a także możliwość zapisania się na nie.
Akademia Lasera z kolejną wejściówką dla Signs.pl!
Colop Polska zaprasza do udziału w warsztatach laserowych – Akademia Lasera. Firma zorganizowała już ponad 119 edycji szkoleń, które są prowadzone od 2007 roku. Skorzystało z nich już ponad 1900 kursantów.
Lumix: aktualizacje oprogramowania aparatu i obiektywów
Panasonic z przyjemnością ogłasza nową aktualizację oprogramowania dla aparatu LUMIX S1RII, wprowadzenie aplikacji LUMIX Flow i LUMIX Lab wspierających workflow, a także aktualizacje dla obiektywów z serii S. Te zmiany zostały zaprojektowane tak, aby płynnie zintegrować zaawansowane funkcje z naszych najnowszych modeli, LUMIX S1II oraz S1IIE, z aparatem LUMIX S1RII, zwiększając...
Canon otrzymuje Platynowy Medal EcoVadis
Canon ogłosił, że otrzymał prestiżowy status Platinum za swoje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju od globalnej organizacji EcoVadis. Wyróżnienie to plasuje Canon w gronie 1% wszystkich ocenianych przedsiębiorstw.
Vivo startuje z kampanią #jeszczebliżej
Marka vivo wprowadza na polski rynek trzy nowe smartfony: X200 Pro, V50 Lite oraz Y19s. Premierze telefonów towarzyszy kampania #jeszczebliżej realizowana w obszarach digital i influencer marketingu. Ideą kampanii jest podkreślenie ludzkiej strony technologii. Ma ona przypominać, że innowacje powinny służyć zacieśnianiu więzi z rodziną i przyjaciółmi. Za realizację...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764