logo
WIADOMOŚCI

Mastercard i Pelé: Rusza kampania #Startsomethingpriceless

Mateusz Zawiślak  PR 13.02.2018, przeczytano 213 razy
ilustracjastrzałka

W obecnym sezonie Ligi Mistrzów UEFA, w którym biorą udział reprezentanci ponad 70 narodowości, Mastercard postanowił połączyć siły z najwybitniejszym piłkarzem w historii, Pelé, aby celebrować jednoczącą siłę piłki nożnej oraz chwile, które zapoczątkowały coś bezcennego w historii największych rozgrywek piłkarskich na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mastercard-i-pelé:-rusza-kampania-startsomethingpriceless,35432,artykul.html

Jako oficjalny sponsor Ligi Mistrzów UEFA, Mastercard zaprezentował krótkometrażowy film pt. „22 Languages” (22 języki). 22 kibiców piłki nożnej z całego świata bierze udział w meczu, w którym  nagrodą jest 11 biletów na mecze Ligi Mistrzów. W tym spotkaniu, w którym nie istnieją bariery i stereotypy, a gra toczy się o wysoką stawkę, wygrać może tylko jedna drużyna. Po powrocie do szatni, po skończonym meczu, wszyscy piłkarze doświadczają jednak wspólnie bezcennego momentu – podniesienia pucharu razem z Pelé.

- Piłka nożna jest siłą jednoczącą ludzi na całym świecie, czego najlepszym przykładem są rozgrywki Ligi Mistrzów UEFA. Poprzez kampanię #StartSomethingPriceless chcemy zachęcić ludzi, aby wspierali siebie nawzajem i inspirowali do pozytywnych zmian, a Liga Mistrzów jest wyjątkowym przedsięwzięciem, przekraczającym bariery i zmieniającym życie, zarówno piłkarzy, jak i kibiców – powiedział Raja Rajamannar, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Mastercard.

Film „22 Languages” to najnowszy element kampanii #StartSomethingPriceless Mastercard, której celem jest inspirowanie ludzi do tego, aby realizowali swoje pasje i zmieniali krótkie chwile we wspaniałe wspomnienia. Pelé, piłkarz, który spełnił swoje marzenie i został najlepszym piłkarzem na świecie, wskazał trzy wielkie momenty w historii rozgrywek Ligi Mistrzów, które w danej chwili zjednoczyły środowisko piłkarskie, były zmianą o dużym znaczeniu i początkiem bezcennych przeżyć.

- Pamiętam, że kiedy byłem młody, ojciec powiedział mi: ‘Będziesz bardzo dobrym piłkarzem, ale przede wszystkim powinieneś być dobrym człowiekiem’. Te słowa towarzyszyły mi przez całe życie. Wszyscy kochamy rywalizację, która jest nieodłącznym elementem sportu. Jednak ważniejsze jest to, jak się zachowujemy zarówno na boisku, jak i poza nim. Piłka nożna znakomicie łączy ludzi, a te wyjątkowe momenty w historii Ligi Mistrzów UEFA świetnie oddają ducha kampanii #StartSomethingPriceless – powiedział Pelé, który w swojej karierze strzelił 1283 bramki w oficjalnych spotkaniach.

Źródło: Mastercard

www.mastercard.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Poszerzona oferta podkładów pod laminaty firmy Colop Polska
Podkład pod laminat to produkt, który doskonale nadaje się do realizacji oficjalnych certyfikatów, nagród, gratulacji, życzeń, podziękowań czy potwierdzeń udziału w szkoleniach. Po przyklejeniu do niego wygrawerowanego laminatu, blachy aluminiowej czy blachy sublimacyjnej może stać się wyszukanym dyplomem.
Drukarka Atexco Ajet 3180 – premiera Alubest na targach poligrafii reklamowej
Firma, która jest autoryzowanym dystrybutorem urządzeń poligraficznych oraz chemii i oprogramowania do poligrafii takich firm jak: Mutoh, Atexco,PigmentInc Ltd.Co., Pengda, Ergos, jako nowość zaprezentuje na swoim stoisku drukarkę sublimacyjną do druku transferowego ATEXCO Ajet 3180.
Leszek podsumowuje Pol’and’rock 2018
Po trzech dniach pełnych muzyki i pozytywnej energii czas pożegnać tegoroczną edycję Pol’And’Rock. Leszek wraz z festiwalowiczami po raz kolejny bawili się na nim w przygotowanej strefie, oddając się w wir zabawy i porywających dźwięków. Miasteczko Leszka to jednak nie wszystko. Podczas festiwalu dostępna była także limitowana edycja puszki Lecha...
Zaangażowanie Brother w kwestie związane z ochroną środowiska naturalnego w ciągu ostatnich lat zaowocowało zredukowaniem zużycia energii o 29 proc. przez urządzenia kolorowe oraz o 10 proc. przez urządzenia monochromatyczne.
Plotery Efi serii Pro na Festiwalu Druku
12 i 13 września podczas warszawskiego Festiwalu Druku, na stoisku Atrium Centrum Ploterowe można będzie zobaczyć dwie produkcyjne maszyny LED marki EFI - Pro 16h i Pro 24f.
 
wtorek 14.08.2018, 100 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone