logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mastercard i Pelé: Rusza kampania #Startsomethingpriceless

  PR 13.02.2018, przeczytano 308 razy
ilustracjastrzałka

W obecnym sezonie Ligi Mistrzów UEFA, w którym biorą udział reprezentanci ponad 70 narodowości, Mastercard postanowił połączyć siły z najwybitniejszym piłkarzem w historii, Pelé, aby celebrować jednoczącą siłę piłki nożnej oraz chwile, które zapoczątkowały coś bezcennego w historii największych rozgrywek piłkarskich na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mastercard-i-pel%C3%A9%3A-rusza-kampania-startsomethingpriceless,35432,artykul.html

Jako oficjalny sponsor Ligi Mistrzów UEFA, Mastercard zaprezentował krótkometrażowy film pt. „22 Languages” (22 języki). 22 kibiców piłki nożnej z całego świata bierze udział w meczu, w którym  nagrodą jest 11 biletów na mecze Ligi Mistrzów. W tym spotkaniu, w którym nie istnieją bariery i stereotypy, a gra toczy się o wysoką stawkę, wygrać może tylko jedna drużyna. Po powrocie do szatni, po skończonym meczu, wszyscy piłkarze doświadczają jednak wspólnie bezcennego momentu – podniesienia pucharu razem z Pelé.

- Piłka nożna jest siłą jednoczącą ludzi na całym świecie, czego najlepszym przykładem są rozgrywki Ligi Mistrzów UEFA. Poprzez kampanię #StartSomethingPriceless chcemy zachęcić ludzi, aby wspierali siebie nawzajem i inspirowali do pozytywnych zmian, a Liga Mistrzów jest wyjątkowym przedsięwzięciem, przekraczającym bariery i zmieniającym życie, zarówno piłkarzy, jak i kibiców – powiedział Raja Rajamannar, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Mastercard.

Film „22 Languages” to najnowszy element kampanii #StartSomethingPriceless Mastercard, której celem jest inspirowanie ludzi do tego, aby realizowali swoje pasje i zmieniali krótkie chwile we wspaniałe wspomnienia. Pelé, piłkarz, który spełnił swoje marzenie i został najlepszym piłkarzem na świecie, wskazał trzy wielkie momenty w historii rozgrywek Ligi Mistrzów, które w danej chwili zjednoczyły środowisko piłkarskie, były zmianą o dużym znaczeniu i początkiem bezcennych przeżyć.

- Pamiętam, że kiedy byłem młody, ojciec powiedział mi: ‘Będziesz bardzo dobrym piłkarzem, ale przede wszystkim powinieneś być dobrym człowiekiem’. Te słowa towarzyszyły mi przez całe życie. Wszyscy kochamy rywalizację, która jest nieodłącznym elementem sportu. Jednak ważniejsze jest to, jak się zachowujemy zarówno na boisku, jak i poza nim. Piłka nożna znakomicie łączy ludzi, a te wyjątkowe momenty w historii Ligi Mistrzów UEFA świetnie oddają ducha kampanii #StartSomethingPriceless – powiedział Pelé, który w swojej karierze strzelił 1283 bramki w oficjalnych spotkaniach.

Źródło: Mastercard

www.mastercard.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów RemaDays Warsaw 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 15. edycja RemaDays Warsaw okazała się wyjątkowa, co potwierdziła nie tylko znakomita...
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3: Nowy obiektyw Olympus
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 o 16,6-krotnym powiększeniu oferuje wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych – od szerokiego kąta do tele. Szybki i precyzyjny system AF obiektywu oraz jego uszczelniona, lekka i kompaktowa obudowa gwarantują doskonałe efekty zarówno podczas wykonywania zdjęć krajobrazowych, jak i fotografowania ludzi. Wszechstronność ED 12-200mm...
Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej
8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca...
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pracują dla Fulbright Polska
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pozyskały nowego klienta - Polsko-Amerykańską Komisję Fulbrighta. To kolejne wydarzenie agencji zorganizowane w stylu TEDx.
Mimaki Europe rozpoczyna kampanię „Make the Difference”
Firma Mimaki, producent wielkoformatowych drukarek atramentowych i systemów tnących, rozpoczęła dziś kampanię pod hasłem „Make the Difference”, aby wyróżnić autorskie innowacje w dziedzinie druku oraz sukcesy klientów. Sam projekt, zainicjowany przez najbardziej inspirujące marki i dostawców usług druku w całej Europie, pokazuje różnorodność druku cyfrowego za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764