logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mastercard i Pelé: Rusza kampania #Startsomethingpriceless

  PR 13.02.2018, przeczytano 571 razy
ilustracjastrzałka

W obecnym sezonie Ligi Mistrzów UEFA, w którym biorą udział reprezentanci ponad 70 narodowości, Mastercard postanowił połączyć siły z najwybitniejszym piłkarzem w historii, Pelé, aby celebrować jednoczącą siłę piłki nożnej oraz chwile, które zapoczątkowały coś bezcennego w historii największych rozgrywek piłkarskich na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mastercard-i-pel%C3%A9%3A-rusza-kampania-startsomethingpriceless,35432,artykul.html

Jako oficjalny sponsor Ligi Mistrzów UEFA, Mastercard zaprezentował krótkometrażowy film pt. „22 Languages” (22 języki). 22 kibiców piłki nożnej z całego świata bierze udział w meczu, w którym  nagrodą jest 11 biletów na mecze Ligi Mistrzów. W tym spotkaniu, w którym nie istnieją bariery i stereotypy, a gra toczy się o wysoką stawkę, wygrać może tylko jedna drużyna. Po powrocie do szatni, po skończonym meczu, wszyscy piłkarze doświadczają jednak wspólnie bezcennego momentu – podniesienia pucharu razem z Pelé.

- Piłka nożna jest siłą jednoczącą ludzi na całym świecie, czego najlepszym przykładem są rozgrywki Ligi Mistrzów UEFA. Poprzez kampanię #StartSomethingPriceless chcemy zachęcić ludzi, aby wspierali siebie nawzajem i inspirowali do pozytywnych zmian, a Liga Mistrzów jest wyjątkowym przedsięwzięciem, przekraczającym bariery i zmieniającym życie, zarówno piłkarzy, jak i kibiców – powiedział Raja Rajamannar, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Mastercard.

Film „22 Languages” to najnowszy element kampanii #StartSomethingPriceless Mastercard, której celem jest inspirowanie ludzi do tego, aby realizowali swoje pasje i zmieniali krótkie chwile we wspaniałe wspomnienia. Pelé, piłkarz, który spełnił swoje marzenie i został najlepszym piłkarzem na świecie, wskazał trzy wielkie momenty w historii rozgrywek Ligi Mistrzów, które w danej chwili zjednoczyły środowisko piłkarskie, były zmianą o dużym znaczeniu i początkiem bezcennych przeżyć.

- Pamiętam, że kiedy byłem młody, ojciec powiedział mi: ‘Będziesz bardzo dobrym piłkarzem, ale przede wszystkim powinieneś być dobrym człowiekiem’. Te słowa towarzyszyły mi przez całe życie. Wszyscy kochamy rywalizację, która jest nieodłącznym elementem sportu. Jednak ważniejsze jest to, jak się zachowujemy zarówno na boisku, jak i poza nim. Piłka nożna znakomicie łączy ludzi, a te wyjątkowe momenty w historii Ligi Mistrzów UEFA świetnie oddają ducha kampanii #StartSomethingPriceless – powiedział Pelé, który w swojej karierze strzelił 1283 bramki w oficjalnych spotkaniach.

Źródło: Mastercard

www.mastercard.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764