logo
WIADOMOŚCI

Mastercard i Pelé: Rusza kampania #Startsomethingpriceless

Mateusz Zawiślak  PR 13.02.2018, przeczytano 234 razy
ilustracjastrzałka

W obecnym sezonie Ligi Mistrzów UEFA, w którym biorą udział reprezentanci ponad 70 narodowości, Mastercard postanowił połączyć siły z najwybitniejszym piłkarzem w historii, Pelé, aby celebrować jednoczącą siłę piłki nożnej oraz chwile, które zapoczątkowały coś bezcennego w historii największych rozgrywek piłkarskich na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mastercard-i-pelé:-rusza-kampania-startsomethingpriceless,35432,artykul.html

Jako oficjalny sponsor Ligi Mistrzów UEFA, Mastercard zaprezentował krótkometrażowy film pt. „22 Languages” (22 języki). 22 kibiców piłki nożnej z całego świata bierze udział w meczu, w którym  nagrodą jest 11 biletów na mecze Ligi Mistrzów. W tym spotkaniu, w którym nie istnieją bariery i stereotypy, a gra toczy się o wysoką stawkę, wygrać może tylko jedna drużyna. Po powrocie do szatni, po skończonym meczu, wszyscy piłkarze doświadczają jednak wspólnie bezcennego momentu – podniesienia pucharu razem z Pelé.

- Piłka nożna jest siłą jednoczącą ludzi na całym świecie, czego najlepszym przykładem są rozgrywki Ligi Mistrzów UEFA. Poprzez kampanię #StartSomethingPriceless chcemy zachęcić ludzi, aby wspierali siebie nawzajem i inspirowali do pozytywnych zmian, a Liga Mistrzów jest wyjątkowym przedsięwzięciem, przekraczającym bariery i zmieniającym życie, zarówno piłkarzy, jak i kibiców – powiedział Raja Rajamannar, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Mastercard.

Film „22 Languages” to najnowszy element kampanii #StartSomethingPriceless Mastercard, której celem jest inspirowanie ludzi do tego, aby realizowali swoje pasje i zmieniali krótkie chwile we wspaniałe wspomnienia. Pelé, piłkarz, który spełnił swoje marzenie i został najlepszym piłkarzem na świecie, wskazał trzy wielkie momenty w historii rozgrywek Ligi Mistrzów, które w danej chwili zjednoczyły środowisko piłkarskie, były zmianą o dużym znaczeniu i początkiem bezcennych przeżyć.

- Pamiętam, że kiedy byłem młody, ojciec powiedział mi: ‘Będziesz bardzo dobrym piłkarzem, ale przede wszystkim powinieneś być dobrym człowiekiem’. Te słowa towarzyszyły mi przez całe życie. Wszyscy kochamy rywalizację, która jest nieodłącznym elementem sportu. Jednak ważniejsze jest to, jak się zachowujemy zarówno na boisku, jak i poza nim. Piłka nożna znakomicie łączy ludzi, a te wyjątkowe momenty w historii Ligi Mistrzów UEFA świetnie oddają ducha kampanii #StartSomethingPriceless – powiedział Pelé, który w swojej karierze strzelił 1283 bramki w oficjalnych spotkaniach.

Źródło: Mastercard

www.mastercard.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Warsztaty termotransferowe: Integart zaprasza do rejestracji
"Amazing, but true - Edycja 2" to warsztaty przeznaczone dla osób, które interesują się tematyką termotransferu i pragną poszerzyć swoją wiedzę oraz umiejętności w tym zakresie. Jest to też doskonała okazja dla tych wszystkich, którzy dopiero zastanawiają się nad otwarciem własnego biznesu opartego o zdobienia reklamowe czy znakowanie. Warto podkreślić, że cieszące się...
Tortille z Konspolu w nowej odsłonie na nośnikach outdoor
W drugiej połowie sierpnia w największych miastach w Polsce pojawią się billboardy promujące tortille arabską  firmy Konspol, która przeszła lifting szaty graficznej. Marka zachęca konsumentów, do zwrócenia uwagi na nowe opakowania.
Projektory Epson na Octopus Film Festival
W ciągu pięciu dni od 22 do 26 sierpnia odbędzie się Octopus Film Festival, czyli jeden z najbardziej nietypowych festiwali filmowych w Polsce. Miejscem wydarzenia jest Stocznia Gdańska, gdzie odbędzie się ponad trzydzieści projekcji filmów najróżniejszych gatunków – od kina klasy B po premiery ambitnych tytułów. Od strony technicznej wydarzenie wspierać będzie firma Epson,...
Media4u rekrutuje z „Mobilną Łodzią”
Media4U, łódzka firma IT dostarczająca rozwiązania z zakresu e-commerce znalazła się gronie 20 pracodawców, którzy dołączyli do kampanii  „Mobilna Łódź”. Rekrutacyjne roadshow po Polsce to część realizowanej w formie multimedialnej, mobilnej i interaktywnej przestrzeni wystawienniczej oraz w Internecie kampanii informacyjno-promocyjnej...
Aparat Nikon i obiektyw AF-S Nikkor z nagrodami EISA 2018/2019
Nikon z przyjemnością informuje, że aparat Nikon D850 i teleobiektyw AF-S NIKKOR 180-400mm f/4E TC1.4 FL ED VR zwyciężyły w kategoriach „Professional DSLR Camera” (profesjonalne lustrzanki cyfrowe) i „Professional Lens” (profesjonalne obiektywy) w sezonie 2018/2019. Nagrody te, przyznawane przez stowarzyszenie EISA (European Imaging and Sound Association), stanowią...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone