logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mastercard na Pol’and’Rock Festival

  PR 26.07.2018, przeczytano 734 razy

Pol’and’Rock Festival (wcześniej odbywający się pod nazwą Przystanek Woodstock) odbędzie się w dniach 2-4 sierpnia w Kostrzynie nad Odrą. Mastercard już po raz siódmy wspiera festiwal organizowany przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy i jak co roku zapewni festiwalowiczom liczne atrakcje oraz bezcenne niespodzianki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mastercard-na-pol%E2%80%99and%E2%80%99rock-festival,37383,artykul.html

W ciągu ostatnich lat obecności na festiwalu, Mastercard nie tylko zaskakiwał pomysłowością swoich stref, ale wielokrotnie wplatał elementy zdrowej rywalizacji w atrakcje dla uczestników festiwalu. W tym roku będzie podobnie – festiwalowicze będą mogli spróbować swych sił w nietypowym triathlonie oraz spotkać się z legendą tej dyscypliny sportowej.

Spotkanie z Iron Man’em

Gościem specjalnym Mastercard na festiwalu Pol’and’Rock będzie Jerzy Górski, polski sportowiec, triathlonista, mistrz świata w podwójnym Ironmanie z 1990 r. Dystans 7,6 km pływania, 360 km jazdy na rowerze i 84 km biegu pokonał on wówczas w czasie niecałych 25 godzin. Jego wyczyn zdumiewa jeszcze bardziej, gdy poznajemy jego życiorys, który bardzo odbiega od typowego dla większości sportowców.

Triathlonista pokonał nałóg, w ciągu sześciu lat intensywnego treningu osiągnął najwyższy poziom sportowy i ostatecznie sięgnął po mistrzostwo świata. Dzień przed rozpoczęciem festiwalu (tj. w środę 1 sierpnia) na wzgórzu Akademii Sztuk Przepięknych zostanie wyemitowany film „Najlepszy”, którego scenariusz jest inspirowany historią Jerzego Górskiego. W strefie Mastercard codziennie będą odbywały się inspirujące warsztaty i spotkania z mistrzem świata.

3, 2, 1... Start!

Obecność Jerzego Górskiego na festiwalu zainspirowała Mastercard do zbudowania plenerowej siłowni, sprzężonej z systemem pomiarowym i spektakularną wieżą z ekranów LED. Siłownia będzie składała się z trzech torów – na każdym z nich zostaną umieszczone profesjonalne maszyny, na których uczestnicy Pol’and’Rock Festival będą wykonywali ćwiczenia zbliżone do każdej z triathlonowych dyscyplin, czyli pływania (motyl), kolarstwa (rowerek stacjonarny) i biegania (bieżnia). Każdego dnia na tej wyjątkowej siłowni rozgrywane będą triathlonowe zawody dla lubiących aktywność fizyczną festiwalowiczów.

Zawody, inaugurowane profesjonalną rozgrzewką, poprowadzoną przez Jerzego Górskiego, będą startować codziennie o godzinie 11:00. Na każdej maszynie zawodnik będzie musiał pokonać konkretny dystans – jego czas będzie mierzony, a postęp wyświetlany na ekranie. Po rozgrywkach uczestnicy będą mogli zrelaksować się na wygodnych pufach i leżakach w kąciku regeneracji.

Zwycięzcy każdorazowej rywalizacji otrzymają kartę pre-paid zaprojektowaną przez Jurka Owsiaka i zasiloną przez Mastercard kwotą 20 PLN, którą będzie można płacić za zakupy na terenie festiwalowego miasteczka. Do zdobycia będzie aż 1 000 takich kart. W ten sposób Mastercard będzie zachęcał festiwalowiczów do korzystania z wygodnych, szybkich i bezpiecznych płatności zbliżeniowych na Pol’and’Rock Festival.

Wśród uczestników sportowej rywalizacji dodatkowo zostaną wyłonione 3 osoby, które otrzymają jedną z niespodzianek od Mastercard – te pozostaną tajemnicą aż do momentu ich realizacji. Zawodnicy, którzy ukończą triathlon, będą też mogli wejść w towarzystwie swoich najbliższych na taras widokowy, znajdujący się na dachu pawilonu i tam wspólnie zrobić sobie zdjęcie na tle dużej sceny.

Źródło: Mastercard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764