logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mastercard razem z Cybersport.pl przygotuje niespodzianki dla uczestników esportowej imprezy

  PR 06.02.2019, przeczytano 160 razy

Kontynuując zaangażowanie w sponsoring esportu Mastercard, wraz z portalem Cybersport.pl i najbardziej znanymi osobistościami polskiego gamingu zorganizuje konkurs, w którym do wygrania będą bilety specjalne na wielkie święto esportowej rywalizacji w Katowicach (28 luty – 3 marca). Inicjatywa jest efektem oficjalnego partnerstwa Mastercard i portalu Cybersport.pl - serwisu traktującego o esporcie i grach esportowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mastercard-razem-z-cybersport.pl-przygotuje-niespodzianki-dla-uczestnikow-esportowej-imprezy,381128,artykul.html

Zgodnie ze swoją globalną strategią, Mastercard angażuje się w świat esportu również w Polsce. Punktem przełomowym jest nawiązanie współpracy z branżowym portalem Cybersport.pl, wspólnie z którym w najbliższym czasie planowane są liczne aktywności angażujące fanów gier komputerowych.

Ekskluzywne bilety do wygrania

Pierwszym z tych działań jest startujący 5 lutego konkurs, w którym będzie można wygrać ekskluzywne bilety na największą imprezę esportową na świecie, odbywającą się w katowickim Spodku. Szczegółów związanych z konkursem fani gier mogą szukać na kanałach społecznościowych Kingi Kujawskiej, popularnej prezenterki współpracującej z ESL Polska, Wiktora “TaZa” Wojtasa, zawodnika Black Devils, oraz Reziego, jednego z najpopularniejszych polskich youtuberów.

Nagrodami w zabawie będą bilety na decydujące spotkania turnieju rangi Major w Katowicach. Nie będą to jednak standardowe wejściówki, a podwójne, ekskluzywne bilety. Obejmują one nie tylko wejście do Spodka, ale także nocleg w hotelu na czas trwania imprezy oraz wycieczkę po całym wydarzeniu, również w te miejsca, które dla większości odwiedzających nie są dostępne. Nagroda ta wpisuje się w filozofię marki opartą na motywie Priceless. Zgodnie z nią Mastercard dostarcza posiadaczom swoich kart bezcenne emocje i doświadczenia, a w tym przypadku jest to zakulisowa wizyta po arenie esportowych zmagań.

- Popularność esportu rośnie w niebywałym tempie, a turnieje odbywające się w Katowicach każdego roku są tego najlepszym przykładem. Wsparcie tak wpływowego partnera jakim jest Cybersport.pl, pozwala nam wkroczyć w świat esportu także na polskim rynku. Chcemy towarzyszyć fanom gier w ich pasji, a poprzez konkurs z influencerami, zapewniać dodatkowe, bezcenne emocje – mówi Paweł Kotowski, dyrektor ds. marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.

Zaangażowanie na poziomie globalnym

Esport jest jednym z filarów strategii działań marketingowych Mastercard. Firma została pierwszym oficjalnym, globalnym sponsorem League of Legends (LoL), najpopularniejszej esportowej gry na świecie. Mastercard jest wyłącznym dostawcą usług płatniczych w czasie wydarzeń organizowanych przez LoL, głównie są to trzy cykliczne, globalne turnieje: Mid-Season Invitational, All-Star Event oraz najważniejsze wydarzenie w świecie esportu, Mistrzostwa Świata.

Esport w skali globalnej jest trendem o bardzo szybkiej dynamice rozwoju. Wg ekspertów w minionym roku jego wartość miała po raz pierwszy przekroczyć miliard dolarów.

Źródło: Mastercard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W erze rosnącego zagrożenia cyberatakami firmy stają się coraz bardziej świadome konieczności inwestowania w odpowiednie zabezpieczenia sieci. Wycieki danych przestały być domeną działów informatycznych, a związane z nimi straty zmusiły korporacje do bardzo poważnego traktowania kwestii cyberbezpieczeństwa. Przy projektowaniu systemów zabezpieczeń firmy niestety...
Innowacje Epsona na targach Packaging Innovations 2019
W dniach 2-3 kwietnia 2019 r. w Warszawie odbędą się targi Packaging Innovations – jedno z ważniejszych w regionie spotkań pracowników firm z branży opakowań, retail i reklamy. Na imprezie tradycyjnie obecna będzie firma Epson, która zaprezentuje spotkania swoje rozwiązania druku cyfrowego, pozwalające na szybką i oszczędną produkcję etykiet, kuponów...
W marcu More Bananas rozpoczęło współpracę z Pro Civitas, szkołami policealnymi dla dorosłych w Kielcach, Sandomierzu i Jędrzejowie. Agencja odpowiada za komunikację marki oraz jej spójny wizerunek w social mediach.
Mullenlowe Warsaw poszerza współpracę z L’Oreal Polska
Agencja MullenLowe Warsaw rozszerza współpracę z L’Oreal Polska o kolejne marki oraz rynki.
Sizeer z nową kampanią Street Heroes – This is how we do it!
Sizeer w nowym sezonie przygotował kampanię, w której pokazuje jak zostać „bohaterem ulicy”. Przewodnikami po świecie streetwearu są: Outman, Outfoot i Outfit – trójka Street Heroes, którzy pokazują co, jak, gdzie i dlaczego kupić, aby zaistnieć na ulicach miast. Kampania obejmuje zasięgiem Polskę oraz kraje regionu CEE, a opiera się na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764