logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mastercard wchodzi w nową dekadę z pierwszym muzycznym singlem

  PR 13.01.2020, przeczytano 222 razy
ilustracja

Mastercard zaprezentował kolejny element, który konsumenci mogą utożsamiać z tą marką i przez to lepiej ją zapamiętywać – swoją premierę miał pierwszy w historii singiel zintegrowany z tożsamością dźwiękową firmy. Ponieważ w oczach klientów marki są coraz częściej definiowane przez doświadczenia, Mastercard realizuje projekty, które w zupełnie nowy sposób oddziałują na zmysły konsumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mastercard-wchodzi-w-nowa-dekade-z-pierwszym-muzycznym-singlem,385299,artykul.html

Mastercard współpracuje z autorem piosenek i producentem Niclasem Molinderem, aby nawiązywać kontakty z obiecującymi artystami z całego świata. Wspólnie z Molinderem firma zleci im wykorzystanie architektury dźwiękowej Mastercard do tworzenia doświadczeń dźwiękowych, które nadadzą marce nowy wymiar. Wprowadzona w 2019 r. melodia firmy to kluczowy znak rozpoznawczy marki Mastercard — obecnie i w przyszłości. Jest elastyczna, dzięki czemu można ją dopasowywać do wielu gatunków muzycznych i kultur z zachowaniem jej niepowtarzalnego charakteru.

Do nagrania swojej pierwszej piosenki Mastercard zaprosił szwedzką artystkę, Nadine Randle. W jej wykonaniu powstał pierwszy w historii utwór muzyczny, który w organiczny i autentyczny sposób łączy wartości marki i jej identyfikację dźwiękową. Singiel ten, zatytułowany „Merry Go Round”, zadebiutował 8 stycznia na targach CES w Las Vegas, na wydarzeniu zorganizowanym we współpracy z iHeartRadio. Utwór opowiada historię o nowym początku, który jest możliwy dzięki czemuś bezcennemu.

- Identyfikacja dźwiękowa to nowy etap ekspresji marki oraz skuteczny sposób na dotarcie do klientów poprzez nasze wspólne pasje. Bardzo się cieszymy ze współpracy z Nadine nad piosenką ‘Merry Go Round’, w której pojawia się rozpoznawalna melodia Mastercard. Świadczy to o tym, że markę można prezentować klientom nie tylko w sposób tradycyjny — powiedział Raja Rajamannar, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Mastercard.

Mastercard stworzył dźwięk, który może wyrażać tożsamość marki, a jednocześnie służyć jako dźwiękowe potwierdzenie bezpieczeństwa i autentyczności płatności. Melodia marki została już zintegrowana z ponad 7,6 mln terminali płatniczych na całym świecie. W badaniu przeprowadzonym przez Mastercard i GfK Global 77% respondentów było zdania, że dzięki melodii Mastercard transakcja i jej otoczenie detaliczne są bardziej godne zaufania.

- Uruchomienie projektu z identyfikacją dźwiękową to przedsięwzięcie jedyne w swoim rodzaju, ilustrujące zmiany w muzyce i handlu detalicznym. Rozpoznawalna architektura dźwiękowa Mastercard doskonale się sprawdza w wielu gatunkach muzycznych i regionach geograficznych, a jednocześnie zachowuje swój niepowtarzalny charakter. Współpraca z Mastercard nad tym fascynującym projektem to dla mnie czysta przyjemność i liczę, że nagramy wiele nowych piosenek w przyszłości — powiedział Niclas Molinder, autor piosenek, producent i założyciel firmy Session (dawniej Auddly).

- Bardzo się cieszę ze współpracy z Mastercard nad jego pierwszym w historii singlem. Wyjątkowo elastyczna melodia nadaje piosence ‘Merry Go Round’ nowy, dynamiczny wymiar, który wyraża pasję i optymizm, stanowiące dwa kluczowe filary tożsamości Mastercard, a także istotne przesłanie tej piosenki — powiedziała Nadine Randle, piosenkarka i autorka piosenek.

Źródło: Mastercard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Włoskie trymery XY i laminatory Neolt na targach Remadays 2020
Podczas tegorocznej edycji targów REMADAYS, można będzie zobaczyć „w akcji” urządzenia do post-produkcji marki NEOLT. Ta włoska, rodzinna fabryka od lat produkuje profesjonalne urządzenia i akcesoria takie jak laminatory, piły, trymery automatyczne.
„Postaw na Stół Pepsi” – połącz pasję kulinarną z wyjątkowym smakiem Pepsi
Zgodnie z globalnym pozycjonowaniem marki – #FORTHELOVEOFIT – Pepsi nieustannie inspiruje młodych ludzi do podążania za swoimi pasjami, do robienia i celebrowania tego, co kochają. Wśród ulubionych sposobów spędzania wolnego czasu młodzi najczęściej wymieniają spotkania w gronie znajomych. To właśnie wtedy najchętniej stawiają na sprawdzone, ale i...
Michał Pietruszka nowym Head of Mobile Product w Mobiem Polska
Na początku roku do agencji Mobiem Polska, która należy do Grupy Interia.pl i specjalizuje się w mobile marketingu, dołączył Michał Pietruszka, obejmując stanowisko Head of Mobile Product. Jego najważniejszym celem na 2020 rok będzie stworzenie w pełni kompleksowej oferty firmy, obejmującej nie tylko aplikacje mobilne. Ponadto będzie odpowiadał m.in. za konsultacje w...
Korony Reklamy i Gifts of the Year - Branża reklamowa wybiera najlepsze firmy i upominki w 2020 roku
Wybierz najlepsze firmy w 4 kategoriach. Finał konkursu połączony z wręczeniem "Koron Reklamy" nastąpi 12 lutego 2020 r., pierwszego dnia Targów RemaDays Warsaw 2020 podczas Wieczoru Wystawców.
Remadays 2020: japońskie drukarki Mutoh na stoisku Atrium
Polski dystrybutor marki MUTOH – firma Atrium Centrum Ploterowe – jako co roku zaprezentuje odwiedzającym targi RemaDays pełną ofertę tego czołowego, japońskiego producenta drukarek i ploterów wielkoformatowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764