logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mastercard wchodzi w nową dekadę z pierwszym muzycznym singlem

  PR 13.01.2020, przeczytano 608 razy
ilustracja

Mastercard zaprezentował kolejny element, który konsumenci mogą utożsamiać z tą marką i przez to lepiej ją zapamiętywać – swoją premierę miał pierwszy w historii singiel zintegrowany z tożsamością dźwiękową firmy. Ponieważ w oczach klientów marki są coraz częściej definiowane przez doświadczenia, Mastercard realizuje projekty, które w zupełnie nowy sposób oddziałują na zmysły konsumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mastercard-wchodzi-w-nowa-dekade-z-pierwszym-muzycznym-singlem,385299,artykul.html

Mastercard współpracuje z autorem piosenek i producentem Niclasem Molinderem, aby nawiązywać kontakty z obiecującymi artystami z całego świata. Wspólnie z Molinderem firma zleci im wykorzystanie architektury dźwiękowej Mastercard do tworzenia doświadczeń dźwiękowych, które nadadzą marce nowy wymiar. Wprowadzona w 2019 r. melodia firmy to kluczowy znak rozpoznawczy marki Mastercard — obecnie i w przyszłości. Jest elastyczna, dzięki czemu można ją dopasowywać do wielu gatunków muzycznych i kultur z zachowaniem jej niepowtarzalnego charakteru.

Do nagrania swojej pierwszej piosenki Mastercard zaprosił szwedzką artystkę, Nadine Randle. W jej wykonaniu powstał pierwszy w historii utwór muzyczny, który w organiczny i autentyczny sposób łączy wartości marki i jej identyfikację dźwiękową. Singiel ten, zatytułowany „Merry Go Round”, zadebiutował 8 stycznia na targach CES w Las Vegas, na wydarzeniu zorganizowanym we współpracy z iHeartRadio. Utwór opowiada historię o nowym początku, który jest możliwy dzięki czemuś bezcennemu.

- Identyfikacja dźwiękowa to nowy etap ekspresji marki oraz skuteczny sposób na dotarcie do klientów poprzez nasze wspólne pasje. Bardzo się cieszymy ze współpracy z Nadine nad piosenką ‘Merry Go Round’, w której pojawia się rozpoznawalna melodia Mastercard. Świadczy to o tym, że markę można prezentować klientom nie tylko w sposób tradycyjny — powiedział Raja Rajamannar, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Mastercard.

Mastercard stworzył dźwięk, który może wyrażać tożsamość marki, a jednocześnie służyć jako dźwiękowe potwierdzenie bezpieczeństwa i autentyczności płatności. Melodia marki została już zintegrowana z ponad 7,6 mln terminali płatniczych na całym świecie. W badaniu przeprowadzonym przez Mastercard i GfK Global 77% respondentów było zdania, że dzięki melodii Mastercard transakcja i jej otoczenie detaliczne są bardziej godne zaufania.

- Uruchomienie projektu z identyfikacją dźwiękową to przedsięwzięcie jedyne w swoim rodzaju, ilustrujące zmiany w muzyce i handlu detalicznym. Rozpoznawalna architektura dźwiękowa Mastercard doskonale się sprawdza w wielu gatunkach muzycznych i regionach geograficznych, a jednocześnie zachowuje swój niepowtarzalny charakter. Współpraca z Mastercard nad tym fascynującym projektem to dla mnie czysta przyjemność i liczę, że nagramy wiele nowych piosenek w przyszłości — powiedział Niclas Molinder, autor piosenek, producent i założyciel firmy Session (dawniej Auddly).

- Bardzo się cieszę ze współpracy z Mastercard nad jego pierwszym w historii singlem. Wyjątkowo elastyczna melodia nadaje piosence ‘Merry Go Round’ nowy, dynamiczny wymiar, który wyraża pasję i optymizm, stanowiące dwa kluczowe filary tożsamości Mastercard, a także istotne przesłanie tej piosenki — powiedziała Nadine Randle, piosenkarka i autorka piosenek.

Źródło: Mastercard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764