logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mastercard wspiera MŚP oferując dodatkowe korzyści użytkownikom kart firmowych

  PR 18.05.2020, przeczytano 848 razy
ilustracjastrzałka

W ramach rozpoczętej właśnie kampanii wsparcia biznesu, Mastercard wraz z partnerami oferuje użytkownikom swoich kart firmowych szereg bezpłatnych benefitów, które pomogą przedsiębiorcom obniżyć koszty prowadzenia firmy i lepiej poradzić sobie w obecnym, trudnym czasie. Dodatkowy pakiet mobilnej transmisji danych, ubezpieczenie zakupów on-line, zniżka na zakup sprzętu na raty, wydłużona gwarancja, a także zwrot środków w przypadku znalezienia lepszej oferty to korzyści już dostępne dla wszystkich przedsiębiorców użytkujących karty firmowe Mastercard, a zwłaszcza tych z segmentu MŚP, których trwająca pandemia COVID-19 dotknęła najbardziej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mastercard-wspiera-msp-oferujac-dodatkowe-korzysci-uzytkownikom-kart-firmowych,387049,artykul.html

Pomocna dłoń dla przedsiębiorców

Najnowsza oferta Mastercard opiera się na zachęcaniu przedsiębiorców do użytkowania firmowej karty i korzystania z dodatkowych, bezpłatnych benefitów w ramach dwóch obszarów: szerokiej ochrony ubezpieczeniowej oraz usług telekomunikacyjnych. Opracowane zostały one we współpracy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym AXA oraz firmą Orange Polska S.A.

- Oferta powstała, aby wesprzeć przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu oraz docenić ich wysiłki w stawianiu czoła trudnej sytuacji w czasie pandemii. Dajemy tym superbohaterom naszych czasów dodatkowe narzędzie, za którym idą nowe korzyści. W Mastercard zdajemy sobie sprawę z tego, że gdy kryzys dotyka przedsiębiorców, skutki tego ponoszą też całe społeczności. Nasza oferta jest więc naszym wkładem w pomoc dla nich – tłumaczy Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe.

Dodatkowa ochrona i niższe koszty dla MŚP

W ramach bezpłatnego pakietu benefitów każdy użytkownik karty firmowej Mastercard aktywować może pakiet ochrony ubezpieczeniowej bez dodatkowych opłat, w tym:

  • Gwarancję najniższej ceny – przedsiębiorca może otrzymać różnicę pomiędzy ceną zakupu a wskazaną, niższą ceną za ten sam artykuł w innym sklepie on-line (w ciągu 30 dni od daty transakcji)
  • Przedłużoną gwarancję producenta na artykuły AGD, elektronikę, sprzęt komputerowy i mobilny, jak np. smartfony czy laptopy
  • Ochronę zakupionych w internecie towarów przed kradzieżą lub zniszczeniem, w ciągu 30 dni od daty zakupu
  • Zwrot wartości utraconej gotówki wypłaconej z dowolnego bankomatu w Polsce lub za granicą, w przypadku jej kradzieży do 24 godzin od momentu wypłaty.

Dodatkowo, każdy przedsiębiorca, który opłaci abonament w Orange swoją kartą firmową Mastercard, może zdecydować się na jeden z dwóch bezpłatnych benefitów: uruchomienie dodatkowych 10 GB internetu lub voucher obniżający raty za wybrane urządzenie o łącznej wartości 100 zł.

Kampania marketingowa nowej oferty

Start kampanii marketingowej informującej o nowej ofercie Mastercard zaplanowany został na 18 maja 2020 r. Ma ona na celu dotrzeć do możliwie dużej grupy przedsiębiorców i zachęcić ich do skorzystania z dodatkowych, bezpłatnych narzędzi wspierających ich biznes.

Komunikacja marketingowa obejmie kanały digital (kampania banerowa, komunikacja w social mediach, mailingi), kanały własne banków-wydawców kart firmowych oraz kanały własne Mastercard i Orange. Kampania została opracowana z udziałem agencji: McCann Worldgroup, Isobar Polska oraz Carat Polska.

ilustracjastrzałka

Źródło: Mastercard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764