logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mastercard zachęca do świętowania powrotu Ligi Mistrzów UEFA

  PR 11.08.2020, przeczytano 800 razy
ilustracja

Mastercard wspólnie z fanami piłki nożnej zamierza pobić rekord świata w ramach akcji #PricelessWave, tworząc największą „meksykańską falę” w mediach społecznościowych. W ten sposób chce dostarczyć niezapomnianych wrażeń kibicom, którzy będą mogli aktywnie wspierać swoje drużyny podczas oglądania meczów we własnych domach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mastercard-zacheca-do-swietowania-powrotu-ligi-mistrzow-uefa,388061,artykul.html

Po raz pierwszy ćwierćfinały, półfinały i finał Ligi Mistrzów UEFA odbędą się podczas dwutygodniowego turnieju, który w telewizji lub internecie będą śledzić miliony widzów na całym świecie. W tych wyjątkowych okolicznościach Mastercard chce poderwać kibiców z krzeseł i kanap,  zachęcając ich do aktywnego celebrowania święta futbolu w jego najlepszym wydaniu.

- Wiemy, że piłka nożna dostarcza kibicom bezcennych emocji. Na początku pandemii musieliśmy szybko dostosować się do nowej rzeczywistości i przestawić z trybu fizycznego na cyfrowy. Celem naszej akcji #PricelessWave jest przypomnienie fanom futbolu na całym świecie, że turniej piłkarski może być świętem, a wspólne świętowanie jest bezcenne, nawet jeśli każdy z nas śledzi mecz u siebie w domu. Zachęcamy zatem kibiców do tego, by wspólnie uczcić powrót Ligi Mistrzów UEFA największą na świecie, cyfrową meksykańską falą! – mówi Raja Rajamannar, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Mastercard.

Aby pomóc kibicom w wyrażeniu pasji do futbolu poprzez utworzenie największej na świecie „meksykańskiej fali”, Mastercard nawiązał współpracę z TikTokiem. Ponadto akcja #PricelessWave obejmie wszystkie serwisy społecznościowe, w tym Instagram i Facebook. Zainicjują ją legendy futbolu – Fernando Torres i Marcel Desailly – którzy zachęcą swoich fanów do rozpoczęcia fali.

Miłośnicy piłki, którzy chcą wziąć udział w #PricelessWave, powinni wejść na profil tej akcji na TikToku i nagrać się. Gdy uniosą ręce od dołu do góry ekranu, wywołają natychmiast przygotowany przez Mastercard „futbolowy” sygnał dźwiękowy oraz efekt konfetti, co zachęci ich do jeszcze radośniejszego kibicowania. Na TikToku zostaną również udostępnione dodatkowe, cyfrowe funkcje i muzyka inspirowana „melodią Mastercard”.

Mastercard zaprasza też kibiców na stronę Priceless.com, gdzie mogą oni wziąć udział w spotkaniach z legendami futbolu, takimi jak Fernando Torres, Marcel Desailly, José Mourinho czy Edwin van der Sar, lub zdobyć związane z nimi bezcenne doświadczenia.

Źródło: Mastercard

www.mastercard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764