logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mastercard zachęca do świętowania powrotu Ligi Mistrzów UEFA

  PR 11.08.2020, przeczytano 425 razy
ilustracja

Mastercard wspólnie z fanami piłki nożnej zamierza pobić rekord świata w ramach akcji #PricelessWave, tworząc największą „meksykańską falę” w mediach społecznościowych. W ten sposób chce dostarczyć niezapomnianych wrażeń kibicom, którzy będą mogli aktywnie wspierać swoje drużyny podczas oglądania meczów we własnych domach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mastercard-zacheca-do-swietowania-powrotu-ligi-mistrzow-uefa,388061,artykul.html

Po raz pierwszy ćwierćfinały, półfinały i finał Ligi Mistrzów UEFA odbędą się podczas dwutygodniowego turnieju, który w telewizji lub internecie będą śledzić miliony widzów na całym świecie. W tych wyjątkowych okolicznościach Mastercard chce poderwać kibiców z krzeseł i kanap,  zachęcając ich do aktywnego celebrowania święta futbolu w jego najlepszym wydaniu.

- Wiemy, że piłka nożna dostarcza kibicom bezcennych emocji. Na początku pandemii musieliśmy szybko dostosować się do nowej rzeczywistości i przestawić z trybu fizycznego na cyfrowy. Celem naszej akcji #PricelessWave jest przypomnienie fanom futbolu na całym świecie, że turniej piłkarski może być świętem, a wspólne świętowanie jest bezcenne, nawet jeśli każdy z nas śledzi mecz u siebie w domu. Zachęcamy zatem kibiców do tego, by wspólnie uczcić powrót Ligi Mistrzów UEFA największą na świecie, cyfrową meksykańską falą! – mówi Raja Rajamannar, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Mastercard.

Aby pomóc kibicom w wyrażeniu pasji do futbolu poprzez utworzenie największej na świecie „meksykańskiej fali”, Mastercard nawiązał współpracę z TikTokiem. Ponadto akcja #PricelessWave obejmie wszystkie serwisy społecznościowe, w tym Instagram i Facebook. Zainicjują ją legendy futbolu – Fernando Torres i Marcel Desailly – którzy zachęcą swoich fanów do rozpoczęcia fali.

Miłośnicy piłki, którzy chcą wziąć udział w #PricelessWave, powinni wejść na profil tej akcji na TikToku i nagrać się. Gdy uniosą ręce od dołu do góry ekranu, wywołają natychmiast przygotowany przez Mastercard „futbolowy” sygnał dźwiękowy oraz efekt konfetti, co zachęci ich do jeszcze radośniejszego kibicowania. Na TikToku zostaną również udostępnione dodatkowe, cyfrowe funkcje i muzyka inspirowana „melodią Mastercard”.

Mastercard zaprasza też kibiców na stronę Priceless.com, gdzie mogą oni wziąć udział w spotkaniach z legendami futbolu, takimi jak Fernando Torres, Marcel Desailly, José Mourinho czy Edwin van der Sar, lub zdobyć związane z nimi bezcenne doświadczenia.

Źródło: Mastercard

www.mastercard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764