logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Masterchef Junior i sieć Kaufland razem już po raz trzeci

  PR 10.03.2023, przeczytano 392 razy

Już trzeci rok z rzędu sieć sklepów spożywczych Kaufland jest głównym sponsorem programu dla młodych adeptów sztuki kulinarnej – MasterChef Junior. Pierwszy odcinek kolejnej edycji zawitał na antenie telewizji TVN w ostatnią niedzielę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/masterchef-junior-i-siec-kaufland-razem-juz-po-raz-trzeci,399255,artykul.html

W ósmej edycji show młodzi kucharze pod czujnym okiem jurorów – Anny Starmach, Tomasza Jakubiaka oraz Michela Morana – doskonalą swoje umiejętności w gotowaniu, a widzowie pierwszy odcinek kulinarnych zmagań mogli zobaczyć 5 marca.

Kaufland w swojej bieżącej działalności nie zapomina, jak ważna jest edukacja najmłodszych w zakresie świadomego odżywiania, a także niemarnowania żywności. W zeszłym roku firma poprowadziła cykl warsztatów dla uczniów szkół podstawowych pod nazwą „EKO od dziecka – nie marnuję!”, a na początek roku szkolnego zorganizowała także akcję „Rozrabiaki Literaki”, podczas której dzieci mogły kolekcjonować naklejki i poszerzyć swoją wiedzę nt. zrównoważonego rozwoju z pomocą specjalnego albumu. Kaufland od lat chętnie wspiera również inicjatywy, które angażują całe rodziny do spędzania wspólnego czasu w kuchni i przygotowywania zdrowych posiłków. Jako sponsor programu MasterChef Junior sieć sklepów spożywczych zaopatrzyła spiżarnię młodych kucharzy w szeroki wybór produktów świeżych – owoców, warzyw oraz ziół, a także w pozostałe artykuły spożywcze. Uczestnicy programu będą pracować na produktach marek własnych sieci Kaufland, w tym artykułach, które wyróżnia korzystny stosunek jakości do ceny marki K-Classic, delikatesowych przysmakach K-Favourites, produktach charakterystycznych dla kuchni polskiej K-Stąd Takie Dobre!, ekologicznych K-Bio czy roślinnych K-take it veggie.

Zwycięzca show otrzyma w finale statuetkę MasterChefa Juniora, czek na 15 tys. złotych oraz nagrody dodatkowe. Zmagania młodych kucharzy można oglądać w każdą niedzielę o godz. 20 na antenie TVN.

Źródło: Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. j.

www.kaufland.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764