logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Masterid przechodzi rebranding i zmienia logo

  PR 30.05.2022, przeczytano 576 razy
ilustracjastrzałka

Jeden z liderów polskiej branży RFID ogłosił wizerunkową zmianę i rozpoczął proces odświeżenia własnej marki. Rebranding będący skutkiem szybkiego rozwoju spółki obejmuje zarówno przemiany wewnętrzne w obrębie strategii działalności, jak i wizualne. Firma MasterID zaprezentowała nowe logo i odświeżoną stronę internetową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/masterid-przechodzi-rebranding-i-zmienia-logo,396070,artykul.html

Wizerunkowa zmiana MasterID jest efektem bardzo dynamicznego rozwoju spółki, który szczególnie w ostatnim roku nabrał rozpędu i wpłynął na kierunek prowadzonej działalności. Polski dostawca rozwiązań RFID pozyskał nowych partnerów strategicznych oraz wprowadził do swojej oferty kilka całkowicie nowych systemów identyfikacji dla różnych branż.

– Tempo rozwoju i bardzo szybko rosnąca pozycja marki zmusiły nas do tego, żeby na nowo przypatrzeć się realizowanej strategii. Zdecydowaliśmy, że po kilku bardzo owocnych latach działalności nadszedł czas na usystematyzowanie obszaru komunikacji marki, szczególnie komunikacji wizualnej. Dzięki rebrandingowi będziemy mogli w spójny i klarowny sposób prezentować firmę, ofertę i nasze wartości, które przyświecają nam od samego początku. Liczę, że uporządkowanie kwestii identyfikacji wizualnej pomoże również potencjalnym i obecnym klientom jeszcze łatwiej nas dostrzec i zapamiętać – mówi Grzegorz Paul, jeden z założycieli MasterID.

Rebranding MasterID odzwierciedla rozwój i rynkową dojrzałość dostawcy rozwiązań RFID, który stał się jednym z najsilniejszych graczy w branży. Nowe logo marki oraz jej odświeżona identyfikacja wizualna czerpie z technologii RFID, którą dostarcza firma i podkreśla nowoczesnych charakter marki oraz oferowanych rozwiązań.

W ramach zmiany firma przebudowała także swoją stronę internetową, na której pojawiły się nowe produkty i autorskie systemy identyfikacji dla różnych branż.

Rebranding MasterID został przeprowadzony we współpracy z agencją brandingową Cucaburra, podczas której opracowano kompleksową strategię komunikacji marki, zaprojektowany został nowy system identyfikacji wizualnej i nowa strona internetowa.

Źródło: MasterID

www.masterid.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764