logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Masterliquid: Laminator płynny w ofercie Igepa

  PR 13.06.2016, przeczytano 724 razy
ilustracjastrzałka

Igepa Polska wprowadziła do swojej oferty laminator płynny Igepa MasterLiquid. Urządzenie to dostępne jest w czterech szerokościach: 120 cm, 160 cm, 220 cm, 320 cm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/masterliquid%3A-laminator-plynny-w-ofercie-igepa,28919,artykul.html

Laminatory płynne mają zastosowanie wszędzie tam, gdzie wymagana jest duża wydajność i niski koszt procesu laminacji, przy jednoczesnej wysokiej jakości i trwałości wykonywanych prac. Przykładem takich aplikacji jest grafika samochodowa, która wymaga trwałego zabezpieczania dużych powierzchni.

Laminatory płynne Igepa Master Liquid charakteryzują się niezawodnością i atrakcyjną ceną. W połączeniu z wydajnością i tanią metodą nakładania laminatu są bardzo ekonomicznym rozwiązaniem dla producentów grafik samochodowych oraz innych aplikacji.

Laminatory płynne Igepa Master Liquid służą do zabezpieczania wydruków solwentowych, w tym banerów, plandek, a zwłaszcza folii samoprzylepnych wykorzystywanych do oklejania pojazdów. System zabezpieczania płynnego wzmacnia grafikę i daje jej lepszą ochronę przed środkami chemicznymi oraz uszkodzeniami mechanicznymi, np. przez szczotki w myjniach. Stanowi również doskonałe zabezpieczenie folii wylewanych z przeznaczeniem na przetłoczenia, gdyż po wyschnięciu laminat pracuje wraz z materiałem, nie tworząc dodatkowej, podatnej na rozdwajanie czy pęknięcia warstwy.

Laminatory płynne z serii Igepa MasterLiquid mogą również służyć do laminowania gładkich oraz strukturalnych fototapet. Zabezpieczają przed uszkodzeniami mechanicznymi zadrukowanego podłoża oraz podnoszą odporność na promieniowanie UV.

Dostępne modele laminatorów płynnych:

Model Igepa MasterLiquid 120 / Igepa MasterLiquid 160 / Igepa Master Liquid 220

  • Szerokość laminacji (materiału) 1180mm / 1580mm / 2200mm
  • Max. prędkość laminowania 1,5m/min
  • Moc 120 W
  • Max. temperatura grzania 150˚C
  • Temperatura laminowania 100-130˚C
  • Grubość warstwy laminatu 0,007-0,01 mm
  • Wymagania elektryczne 3N/PE 380V 16A 1N/PE 220V 27A
  • Moc grzewcza 6500 W
  • Waga 390


Model Igepa MasterLiquid 320

  • Szerokość laminacji (materiału) 3200mm
  • Max. prędkość laminowania 1,5m/min
  • Moc 120 W
  • Max. temperatura grzania 150˚C
  • Temperatura laminowania 100-130˚C
  • Grubość warstwy laminatu 0,007-0,01 mm
  • Wymagania elektryczne 3N/PE 380V 16A
  • Moc grzewcza 6500W + 6500W
  • Waga 700


Źródło: Igepa Polska

www.igepa-viscom.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764