logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Masterliquid: Laminator płynny w ofercie Igepa

  PR 13.06.2016, przeczytano 1029 razy
ilustracjastrzałka

Igepa Polska wprowadziła do swojej oferty laminator płynny Igepa MasterLiquid. Urządzenie to dostępne jest w czterech szerokościach: 120 cm, 160 cm, 220 cm, 320 cm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/masterliquid%3A-laminator-plynny-w-ofercie-igepa,28919,artykul.html

Laminatory płynne mają zastosowanie wszędzie tam, gdzie wymagana jest duża wydajność i niski koszt procesu laminacji, przy jednoczesnej wysokiej jakości i trwałości wykonywanych prac. Przykładem takich aplikacji jest grafika samochodowa, która wymaga trwałego zabezpieczania dużych powierzchni.

Laminatory płynne Igepa Master Liquid charakteryzują się niezawodnością i atrakcyjną ceną. W połączeniu z wydajnością i tanią metodą nakładania laminatu są bardzo ekonomicznym rozwiązaniem dla producentów grafik samochodowych oraz innych aplikacji.

Laminatory płynne Igepa Master Liquid służą do zabezpieczania wydruków solwentowych, w tym banerów, plandek, a zwłaszcza folii samoprzylepnych wykorzystywanych do oklejania pojazdów. System zabezpieczania płynnego wzmacnia grafikę i daje jej lepszą ochronę przed środkami chemicznymi oraz uszkodzeniami mechanicznymi, np. przez szczotki w myjniach. Stanowi również doskonałe zabezpieczenie folii wylewanych z przeznaczeniem na przetłoczenia, gdyż po wyschnięciu laminat pracuje wraz z materiałem, nie tworząc dodatkowej, podatnej na rozdwajanie czy pęknięcia warstwy.

Laminatory płynne z serii Igepa MasterLiquid mogą również służyć do laminowania gładkich oraz strukturalnych fototapet. Zabezpieczają przed uszkodzeniami mechanicznymi zadrukowanego podłoża oraz podnoszą odporność na promieniowanie UV.

Dostępne modele laminatorów płynnych:

Model Igepa MasterLiquid 120 / Igepa MasterLiquid 160 / Igepa Master Liquid 220

  • Szerokość laminacji (materiału) 1180mm / 1580mm / 2200mm
  • Max. prędkość laminowania 1,5m/min
  • Moc 120 W
  • Max. temperatura grzania 150˚C
  • Temperatura laminowania 100-130˚C
  • Grubość warstwy laminatu 0,007-0,01 mm
  • Wymagania elektryczne 3N/PE 380V 16A 1N/PE 220V 27A
  • Moc grzewcza 6500 W
  • Waga 390


Model Igepa MasterLiquid 320

  • Szerokość laminacji (materiału) 3200mm
  • Max. prędkość laminowania 1,5m/min
  • Moc 120 W
  • Max. temperatura grzania 150˚C
  • Temperatura laminowania 100-130˚C
  • Grubość warstwy laminatu 0,007-0,01 mm
  • Wymagania elektryczne 3N/PE 380V 16A
  • Moc grzewcza 6500W + 6500W
  • Waga 700


Źródło: Igepa Polska

www.igepa-viscom.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764