logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mastermind Media promuje nową odsłonę portalu Wirtualny Sztetl

  PR 08.11.2017, przeczytano 655 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła międzynarodowa kampania zachęcająca do odwiedzania Wirtualnego Sztetla – portalu wiedzy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Działania prowadzone są w Internecie, a za ich realizację odpowiada Mastermind Media (spółka należąca do grupy AdNext).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mastermind-media-promuje-nowa-odslone-portalu-wirtualny-sztetl,34403,artykul.html

Celem kampanii jest promocja nowej odsłony portalu Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN – Wirtualny Sztetl. Jest to unikatowy projekt na światową skalę. Misją portalu jest przywracanie i pielęgnowanie pamięci o historii Żydów Polskich. Strona jest źródłem wiedzy historycznej na temat dziedzictwa żydowskiego, głęboko zakorzenionego w naszej historii i kulturze. Wirtualny Sztetl należy do największych polskich portali historiograficznych.

Mastermind Media odpowiada za kompleksowe działania promujące Wirtualny Sztetl w Internecie z wykorzystaniem kampanii banerowych w sieci reklamowej Google oraz tekstowych w oknie wyszukiwarki Google. Na banerach prezentowane jest zdjęcie bimy – centralnego miejsca w synagodze.

Akcja skierowana jest przede wszystkim do osób interesujących się dziejami społeczności żydowskiej w Polsce oraz historią II wojny światowej i Zagłady. Prowadzona jest zasadniczo w języku polskim i angielskim, a objęte są nią kraje europejskie oraz Stany Zjednoczone, Kanada i Izrael.

- Cieszy nas to, że możemy promować tak wyjątkowy projekt, jakim jest Wirtualny Sztetl. Prowadzone przez nas działania mają wpłynąć na wzrost zainteresowania portalem i zwiększenie liczby jego użytkowników – mówi Maciej Janiak, Mastermind Media.

Kampania została zaplanowana na ostatni kwartał 2017 r.

Źródło: AdNext

www.adnext.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
Sec Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland
Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie...
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.
Rusza kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona
Polski Związek Pracodawców Ochrona rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną (Bez)cenne bezpieczeństwo. Ma ona na celu dotarcie do sektora ochrony osób i mienia oraz jego klientów z informacją o zachodzących zmianach rynkowych, a szczególnie dotyczących kwestii rosnących kosztów prowadzonej działalności i cen za oferowane usługi ochrony....
Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764