logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maszyna czytająca w myślach od VML Poland i Red Bulla

  PR 02.12.2015, przeczytano 1038 razy
ilustracja

W miniony weekend w Krakowie odbyła się konferencja World Usability Day, której tematem przewodnim były innowacje. Specjalnie na to wydarzenie działy User Experience i Innowacji agencji VML Poland we współpracy z firmą Red Bull skonstruowali maszynę vendingową, czytającą w ludzkich myślach. Urządzenie wspierało uczestników eventu, dając im energię potrzebną do intensywnej pracy umysłowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maszyna-czytajaca-w-myslach-od-vml-poland-i-red-bulla,26725,artykul.html

Światowy Dzień Użyteczności obchodzony jest 12 listopada. Z tej okazji w listopadzie na całym świecie organizowane są darmowe konferencje dotyczące User Experience. Od czterech lat to wydarzenie ma również miejsce w Krakowie.

Jak działa maszyna?

Urządzenie wyposażone jest w zestaw NeuroSky – MindWave z pojedynczym sensorem EEG odpowiedzialnym za odczytywanie pewnego zakresu fal mózgowych.

Za pomocą urządzenia każdy sprawdzi, jak skuteczne są jego sposoby na koncentrację. Na ekranie prezentuje się wirtualny blat, na którym stoi puszka Red Bulla. Uczestnik zakłada na głowę specjalną opaskę MindWave, która sczytuje sygnały wysyłane przez mózg. Użytkownik siłą myśli unosi puszkę z napojem energetycznym i dzięki zachowaniu odpowiedniego poziomu skupienia utrzymuje ją lewitującą w powietrzu.

Źródło: VML Poland

poland.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764