logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Lublin: MATERIAŁY: "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jednostek jej podległych"

Oferta ważna do:28.02.2023 godz. 11:00
Odsłon: 123

"Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jednostek jej podległych"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 811 53 51
1.5.8.) Numer faksu: 47 811 15 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jednostek jej podległych"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc258d98-adce-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028404/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jej jednostek podległych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc258d98-adce-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).

Zamawiający korzysta, w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tylko z takich narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej, które są niedyskryminujące, ogólnie dostępne oraz interoperacyjne w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848 i 1590), z produktami powszechnie używanymi służącymi elektronicznemu przechowywaniu, przetwarzaniu i przesyłaniu danych, i które nie ograniczają wykonawcom dostępu do postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu.

Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

1. Informacje ogólne
1) Stroną internetową prowadzonego postępowania jest Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/
2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4) Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5) W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@lu.policja.gov.pl, (z wyjątkiem składania ofert, które należy składać w sposób określony w rozdziale XIII).
6) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy
e-Zamówienia (dostępny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu).
7) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia.
9) Link do postępowania oraz identyfikator postępowania nadany przez Platformę e-Zamówienia zamieszczone są na stronie internetowej zamawiającego: https://lubelska.policja.gov.pl
10) Zamawiający zaleca aby załączniki i dokumenty składane przez Wykonawcę były przekazywane w szczególności w następujących formatach: .pdf, .odt, .doc, .docx, .xls, xlsx, .zip, .7zip.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
- Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Lublinie,
z siedzibą przy ul. Narutowicza 73, tel. 47 811 57 37;
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie:
e-mail: iod.kwp@lu.policja.gov.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jednostek jej podległych” - nr referencyjny 13/1.2.2/23/SZP/D;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2022 r. poz. 1710 z późn zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-Jeżeli administrator planuje dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem informuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udziela jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa art. 13 ust. 2 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 13/1.2.2/23/SZP/D
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych - Tonery, bębny oraz tusze do drukarek Brother.
2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach: nr 1.1 (formularz cenowy), nr 1A (Opis przedmiotu zamówienia) oraz we wzorze umowy - stanowiących załączniki do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 73840,65 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30192320-0 - Taśmy do drukarek

30125100-2 - Wkłady barwiące

30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych

30192113-6 - Wkłady drukujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:
a) cena oferty brutto 60 % - odpowiada 60 pkt;
b) okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne 30 % - odpowiada 30 pkt;
c) termin realizacji zamówienia cząstkowego 10% - odpowiada 10 pkt.

ad a) 60% – cena oferty brutto (C)
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę oferty brutto wpisaną w załączniku nr 1 do SWZ wybranych załączników od nr 1.1 do nr 1.7 (w zależności od wybranego/wybranych pakietu/pakietów).

ad b) 30% - okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne (Og)
Obliczenie punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiający dokonana w oparciu o poniższe zapisy:
-okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne – 24 miesiące – 30 pkt;
-okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne – 18 miesięcy – 20 pkt;
-okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne – 12 miesięcy – 0 pkt.

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 (w zależności od wybranego/wybranych pakietu/pakietów od nr 1.1 do nr 1.7) dotyczącym przedmiotowego kryterium (uzyskać można 30, 20 lub 0 punktów).
Wykonawca powinien zaznaczyć (np. poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany okres gwarancji (zaznaczyć jeden).
Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji zostanie wpisany do umowy (§ 5 pkt. 11 wzoru umowy).

W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy lub zaznaczy dwa lub trzy warianty) okresu gwarancji przyjmuje się, oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ druk „oferta”, co wskazuje, że zaoferował on minimalny okres gwarancji wskazany przez Zamawiającego tj. 12 miesięcy – Wykonawca otrzyma 0 pkt.

ad c) 10% - termin realizacji zamówienia cząstkowego (w dniach roboczych - przez dzień roboczy Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku) (Tr)

Obliczenie punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiający dokonana w oparciu o poniższe zapisy:
-do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 10 pkt;
- do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 5 pkt;
- do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 0 pkt.

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „termin realizacji zamówienia cząstkowego” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 SWZ (w zależności od wybranego/wybranych pakietu/pakietów od nr 1.1 do nr 1.7) dotyczącym przedmiotowego kryterium (uzyskać można 10, 5 lub 0 punktów).
Wykonawca powinien zaznaczyć (np. poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany termin realizacji zamówienia cząstkowego ( zaznaczyć jeden).
Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji zamówienia cząstkowego zostanie wpisany do umowy
(§ 5 pkt. 1 wzoru umowy).
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy lub zaznaczy dwa lub trzy warianty) terminu realizacji przyjmuje się, oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ druk „Oferta”, co wskazuje, że zaoferował on maksymalny termin realizacji zamówienia cząstkowego wskazany przez Zamawiającego tj. do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – Wykonawca otrzyma 0 pkt.

Suma punktów za cenę oferty brutto (C), okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne (Og) oraz termin realizacji zamówienia cząstkowego (Tr) będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej i zostanie obliczona wg wzoru:
P = C + Og + Tr


2. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium określonego w SWZ, tj. uzyskała najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia cząstkowego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych - Tonery, tusze i bębny do drukarek Canon, Epson, Konica-Minolta, Kyocera, Samsung, Ricoch oraz Xerox.
2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach: nr 1.2 (formularz cenowy), nr 1A (Opis przedmiotu zamówienia) oraz we wzorze umowy - stanowiących załączniki do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 45484,80 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30192320-0 - Taśmy do drukarek

30125100-2 - Wkłady barwiące

30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych

30192113-6 - Wkłady drukujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:
a) cena oferty brutto 60 % - odpowiada 60 pkt;
b) okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne 30 % - odpowiada 30 pkt;
c) termin realizacji zamówienia cząstkowego 10% - odpowiada 10 pkt.

ad a) 60% – cena oferty brutto (C)
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę oferty brutto wpisaną w załączniku nr 1 do SWZ wybranych załączników od nr 1.1 do nr 1.7 (w zależności od wybranego/wybranych pakietu/pakietów).

ad b) 30% - okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne (Og)
Obliczenie punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiający dokonana w oparciu o poniższe zapisy:
-okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne – 24 miesiące – 30 pkt;
-okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne – 18 miesięcy – 20 pkt;
-okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne – 12 miesięcy – 0 pkt.

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 (w zależności od wybranego/wybranych pakietu/pakietów od nr 1.1 do nr 1.7) dotyczącym przedmiotowego kryterium (uzyskać można 30, 20 lub 0 punktów).
Wykonawca powinien zaznaczyć (np. poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany okres gwarancji (zaznaczyć jeden).
Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji zostanie wpisany do umowy (§ 5 pkt. 11 wzoru umowy).

W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy lub zaznaczy dwa lub trzy warianty) okresu gwarancji przyjmuje się, oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ druk „oferta”, co wskazuje, że zaoferował on minimalny okres gwarancji wskazany przez Zamawiającego tj. 12 miesięcy – Wykonawca otrzyma 0 pkt.

ad c) 10% - termin realizacji zamówienia cząstkowego (w dniach roboczych - przez dzień roboczy Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku) (Tr)

Obliczenie punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiający dokonana w oparciu o poniższe zapisy:
-do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 10 pkt;
- do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 5 pkt;
- do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 0 pkt.

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „termin realizacji zamówienia cząstkowego” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 SWZ (w zależności od wybranego/wybranych pakietu/pakietów od nr 1.1 do nr 1.7) dotyczącym przedmiotowego kryterium (uzyskać można 10, 5 lub 0 punktów).
Wykonawca powinien zaznaczyć (np. poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany termin realizacji zamówienia cząstkowego ( zaznaczyć jeden).
Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji zamówienia cząstkowego zostanie wpisany do umowy
(§ 5 pkt. 1 wzoru umowy).
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy lub zaznaczy dwa lub trzy warianty) terminu realizacji przyjmuje się, oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ druk „Oferta”, co wskazuje, że zaoferował on maksymalny termin realizacji zamówienia cząstkowego wskazany przez Zamawiającego tj. do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – Wykonawca otrzyma 0 pkt.

Suma punktów za cenę oferty brutto (C), okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne (Og) oraz termin realizacji zamówienia cząstkowego (Tr) będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej i zostanie obliczona wg wzoru:
P = C + Og + Tr


2. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium określonego w SWZ, tj. uzyskała najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia cząstkowego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych - Tonery, tusze oraz głowice do drukarek HP.
2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach: nr 1.3 (formularz cenowy), nr 1A (Opis przedmiotu zamówienia) oraz we wzorze umowy - stanowiących załączniki do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 45452,87 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30192320-0 - Taśmy do drukarek

30125100-2 - Wkłady barwiące

30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych

30192113-6 - Wkłady drukujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:
a) cena oferty brutto 60 % - odpowiada 60 pkt;
b) okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne 30 % - odpowiada 30 pkt;
c) termin realizacji zamówienia cząstkowego 10% - odpowiada 10 pkt.

ad a) 60% – cena oferty brutto (C)
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę oferty brutto wpisaną w załączniku nr 1 do SWZ wybranych załączników od nr 1.1 do nr 1.7 (w zależności od wybranego/wybranych pakietu/pakietów).

ad b) 30% - okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne (Og)
Obliczenie punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiający dokonana w oparciu o poniższe zapisy:
-okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne – 24 miesiące – 30 pkt;
-okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne – 18 miesięcy – 20 pkt;
-okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne – 12 miesięcy – 0 pkt.

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 (w zależności od wybranego/wybranych pakietu/pakietów od nr 1.1 do nr 1.7) dotyczącym przedmiotowego kryterium (uzyskać można 30, 20 lub 0 punktów).
Wykonawca powinien zaznaczyć (np. poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany okres gwarancji (zaznaczyć jeden).
Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji zostanie wpisany do umowy (§ 5 pkt. 11 wzoru umowy).

W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy lub zaznaczy dwa lub trzy warianty) okresu gwarancji przyjmuje się, oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ druk „oferta”, co wskazuje, że zaoferował on minimalny okres gwarancji wskazany przez Zamawiającego tj. 12 miesięcy – Wykonawca otrzyma 0 pkt.

ad c) 10% - termin realizacji zamówienia cząstkowego (w dniach roboczych - przez dzień roboczy Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku) (Tr)

Obliczenie punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiający dokonana w oparciu o poniższe zapisy:
-do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 10 pkt;
- do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 5 pkt;
- do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 0 pkt.

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „termin realizacji zamówienia cząstkowego” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 SWZ (w zależności od wybranego/wybranych pakietu/pakietów od nr 1.1 do nr 1.7) dotyczącym przedmiotowego kryterium (uzyskać można 10, 5 lub 0 punktów).
Wykonawca powinien zaznaczyć (np. poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany termin realizacji zamówienia cząstkowego ( zaznaczyć jeden).
Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji zamówienia cząstkowego zostanie wpisany do umowy
(§ 5 pkt. 1 wzoru umowy).
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy lub zaznaczy dwa lub trzy warianty) terminu realizacji przyjmuje się, oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ druk „Oferta”, co wskazuje, że zaoferował on maksymalny termin realizacji zamówienia cząstkowego wskazany przez Zamawiającego tj. do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – Wykonawca otrzyma 0 pkt.

Suma punktów za cenę oferty brutto (C), okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne (Og) oraz termin realizacji zamówienia cząstkowego (Tr) będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej i zostanie obliczona wg wzoru:
P = C + Og + Tr


2. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium określonego w SWZ, tj. uzyskała najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia cząstkowego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych - Bębny oraz pojemniki na zużyte tonery do drukarek HP.
2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach: nr 1.4 (formularz cenowy), nr 1A (Opis przedmiotu zamówienia) oraz we wzorze umowy - stanowiących załączniki do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 5168,56 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30192320-0 - Taśmy do drukarek

30125100-2 - Wkłady barwiące

30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych

30192113-6 - Wkłady drukujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:
a) cena oferty brutto 60 % - odpowiada 60 pkt;
b) okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne 30 % - odpowiada 30 pkt;
c) termin realizacji zamówienia cząstkowego 10% - odpowiada 10 pkt.

ad a) 60% – cena oferty brutto (C)
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę oferty brutto wpisaną w załączniku nr 1 do SWZ wybranych załączników od nr 1.1 do nr 1.7 (w zależności od wybranego/wybranych pakietu/pakietów).

ad b) 30% - okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne (Og)
Obliczenie punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiający dokonana w oparciu o poniższe zapisy:
-okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne – 24 miesiące – 30 pkt;
-okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne – 18 miesięcy – 20 pkt;
-okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne – 12 miesięcy – 0 pkt.

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 (w zależności od wybranego/wybranych pakietu/pakietów od nr 1.1 do nr 1.7) dotyczącym przedmiotowego kryterium (uzyskać można 30, 20 lub 0 punktów).
Wykonawca powinien zaznaczyć (np. poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany okres gwarancji (zaznaczyć jeden).
Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji zostanie wpisany do umowy (§ 5 pkt. 11 wzoru umowy).

W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy lub zaznaczy dwa lub trzy warianty) okresu gwarancji przyjmuje się, oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ druk „oferta”, co wskazuje, że zaoferował on minimalny okres gwarancji wskazany przez Zamawiającego tj. 12 miesięcy – Wykonawca otrzyma 0 pkt.

ad c) 10% - termin realizacji zamówienia cząstkowego (w dniach roboczych - przez dzień roboczy Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku) (Tr)

Obliczenie punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiający dokonana w oparciu o poniższe zapisy:
-do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 10 pkt;
- do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 5 pkt;
- do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 0 pkt.

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „termin realizacji zamówienia cząstkowego” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 SWZ (w zależności od wybranego/wybranych pakietu/pakietów od nr 1.1 do nr 1.7) dotyczącym przedmiotowego kryterium (uzyskać można 10, 5 lub 0 punktów).
Wykonawca powinien zaznaczyć (np. poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany termin realizacji zamówienia cząstkowego ( zaznaczyć jeden).
Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji zamówienia cząstkowego zostanie wpisany do umowy
(§ 5 pkt. 1 wzoru umowy).
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy lub zaznaczy dwa lub trzy warianty) terminu realizacji przyjmuje się, oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ druk „Oferta”, co wskazuje, że zaoferował on maksymalny termin realizacji zamówienia cząstkowego wskazany przez Zamawiającego tj. do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – Wykonawca otrzyma 0 pkt.

Suma punktów za cenę oferty brutto (C), okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne (Og) oraz termin realizacji zamówienia cząstkowego (Tr) będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej i zostanie obliczona wg wzoru:
P = C + Og + Tr


2. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium określonego w SWZ, tj. uzyskała najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia cząstkowego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych - Tonery oraz bębny do drukarek Lexmark.

2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach: nr 1.5 (formularz cenowy), nr 1A (Opis przedmiotu zamówienia) oraz we wzorze umowy - stanowiących załączniki do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 318174,82 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30192320-0 - Taśmy do drukarek

30125100-2 - Wkłady barwiące

30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych

30192113-6 - Wkłady drukujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:
a) cena oferty brutto 60 % - odpowiada 60 pkt;
b) okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne 30 % - odpowiada 30 pkt;
c) termin realizacji zamówienia cząstkowego 10% - odpowiada 10 pkt.

ad a) 60% – cena oferty brutto (C)
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę oferty brutto wpisaną w załączniku nr 1 do SWZ wybranych załączników od nr 1.1 do nr 1.7 (w zależności od wybranego/wybranych pakietu/pakietów).

ad b) 30% - okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne (Og)
Obliczenie punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiający dokonana w oparciu o poniższe zapisy:
-okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne – 24 miesiące – 30 pkt;
-okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne – 18 miesięcy – 20 pkt;
-okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne – 12 miesięcy – 0 pkt.

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 (w zależności od wybranego/wybranych pakietu/pakietów od nr 1.1 do nr 1.7) dotyczącym przedmiotowego kryterium (uzyskać można 30, 20 lub 0 punktów).
Wykonawca powinien zaznaczyć (np. poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany okres gwarancji (zaznaczyć jeden).
Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji zostanie wpisany do umowy (§ 5 pkt. 11 wzoru umowy).

W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy lub zaznaczy dwa lub trzy warianty) okresu gwarancji przyjmuje się, oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ druk „oferta”, co wskazuje, że zaoferował on minimalny okres gwarancji wskazany przez Zamawiającego tj. 12 miesięcy – Wykonawca otrzyma 0 pkt.

ad c) 10% - termin realizacji zamówienia cząstkowego (w dniach roboczych - przez dzień roboczy Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku) (Tr)

Obliczenie punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiający dokonana w oparciu o poniższe zapisy:
-do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 10 pkt;
- do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 5 pkt;
- do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 0 pkt.

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „termin realizacji zamówienia cząstkowego” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 SWZ (w zależności od wybranego/wybranych pakietu/pakietów od nr 1.1 do nr 1.7) dotyczącym przedmiotowego kryterium (uzyskać można 10, 5 lub 0 punktów).
Wykonawca powinien zaznaczyć (np. poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany termin realizacji zamówienia cząstkowego ( zaznaczyć jeden).
Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji zamówienia cząstkowego zostanie wpisany do umowy
(§ 5 pkt. 1 wzoru umowy).
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy lub zaznaczy dwa lub trzy warianty) terminu realizacji przyjmuje się, oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ druk „Oferta”, co wskazuje, że zaoferował on maksymalny termin realizacji zamówienia cząstkowego wskazany przez Zamawiającego tj. do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – Wykonawca otrzyma 0 pkt.

Suma punktów za cenę oferty brutto (C), okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne (Og) oraz termin realizacji zamówienia cząstkowego (Tr) będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej i zostanie obliczona wg wzoru:
P = C + Og + Tr


2. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium określonego w SWZ, tj. uzyskała najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia cząstkowego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych -Tonery, bębny oraz głowice do drukarek OKI.
2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach: nr 1.6 (formularz cenowy), nr 1A (Opis przedmiotu zamówienia) oraz we wzorze umowy - stanowiących załączniki do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 26354,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30192320-0 - Taśmy do drukarek

30125100-2 - Wkłady barwiące

30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych

30192113-6 - Wkłady drukujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:
a) cena oferty brutto 60 % - odpowiada 60 pkt;
b) okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne 30 % - odpowiada 30 pkt;
c) termin realizacji zamówienia cząstkowego 10% - odpowiada 10 pkt.

ad a) 60% – cena oferty brutto (C)
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę oferty brutto wpisaną w załączniku nr 1 do SWZ wybranych załączników od nr 1.1 do nr 1.7 (w zależności od wybranego/wybranych pakietu/pakietów).

ad b) 30% - okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne (Og)
Obliczenie punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiający dokonana w oparciu o poniższe zapisy:
-okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne – 24 miesiące – 30 pkt;
-okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne – 18 miesięcy – 20 pkt;
-okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne – 12 miesięcy – 0 pkt.

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 (w zależności od wybranego/wybranych pakietu/pakietów od nr 1.1 do nr 1.7) dotyczącym przedmiotowego kryterium (uzyskać można 30, 20 lub 0 punktów).
Wykonawca powinien zaznaczyć (np. poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany okres gwarancji (zaznaczyć jeden).
Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji zostanie wpisany do umowy (§ 5 pkt. 11 wzoru umowy).

W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy lub zaznaczy dwa lub trzy warianty) okresu gwarancji przyjmuje się, oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ druk „oferta”, co wskazuje, że zaoferował on minimalny okres gwarancji wskazany przez Zamawiającego tj. 12 miesięcy – Wykonawca otrzyma 0 pkt.

ad c) 10% - termin realizacji zamówienia cząstkowego (w dniach roboczych - przez dzień roboczy Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku) (Tr)

Obliczenie punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiający dokonana w oparciu o poniższe zapisy:
-do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 10 pkt;
- do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 5 pkt;
- do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 0 pkt.

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „termin realizacji zamówienia cząstkowego” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 SWZ (w zależności od wybranego/wybranych pakietu/pakietów od nr 1.1 do nr 1.7) dotyczącym przedmiotowego kryterium (uzyskać można 10, 5 lub 0 punktów).
Wykonawca powinien zaznaczyć (np. poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany termin realizacji zamówienia cząstkowego ( zaznaczyć jeden).
Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji zamówienia cząstkowego zostanie wpisany do umowy (§ 5 pkt. 1 wzoru umowy).
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy lub zaznaczy dwa lub trzy warianty) terminu realizacji przyjmuje się, oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ druk „Oferta”, co wskazuje, że zaoferował on maksymalny termin realizacji zamówienia cząstkowego wskazany przez Zamawiającego tj. do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – Wykonawca otrzyma 0 pkt.

Suma punktów za cenę oferty brutto (C), okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne (Og) oraz termin realizacji zamówienia cząstkowego (Tr) będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej i zostanie obliczona wg wzoru:
P = C + Og + Tr

2. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium określonego w SWZ, tj. uzyskała najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia cząstkowego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych - Taśmy do drukarek igłowych oraz taśmy do drukarek etykiet.
2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach: nr 1.7 (formularz cenowy), nr 1A (Opis przedmiotu zamówienia) oraz we wzorze umowy - stanowiących załączniki do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 47986,30 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30192320-0 - Taśmy do drukarek

30125100-2 - Wkłady barwiące

30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych

30192113-6 - Wkłady drukujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:
a) cena oferty brutto 60 % - odpowiada 60 pkt;
b) okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne 30 % - odpowiada 30 pkt;
c) termin realizacji zamówienia cząstkowego 10% - odpowiada 10 pkt.

ad a) 60% – cena oferty brutto (C)
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę oferty brutto wpisaną w załączniku nr 1 do SWZ wybranych załączników od nr 1.1 do nr 1.7 (w zależności od wybranego/wybranych pakietu/pakietów).

ad b) 30% - okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne (Og)
Obliczenie punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiający dokonana w oparciu o poniższe zapisy:
-okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne – 24 miesiące – 30 pkt;
-okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne – 18 miesięcy – 20 pkt;
-okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne – 12 miesięcy – 0 pkt.

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 (w zależności od wybranego/wybranych pakietu/pakietów od nr 1.1 do nr 1.7) dotyczącym przedmiotowego kryterium (uzyskać można 30, 20 lub 0 punktów).
Wykonawca powinien zaznaczyć (np. poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany okres gwarancji (zaznaczyć jeden).
Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji zostanie wpisany do umowy (§ 5 pkt. 11 wzoru umowy).

W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy lub zaznaczy dwa lub trzy warianty) okresu gwarancji przyjmuje się, oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ druk „oferta”, co wskazuje, że zaoferował on minimalny okres gwarancji wskazany przez Zamawiającego tj. 12 miesięcy – Wykonawca otrzyma 0 pkt.

ad c) 10% - termin realizacji zamówienia cząstkowego (w dniach roboczych - przez dzień roboczy Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku) (Tr)

Obliczenie punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiający dokonana w oparciu o poniższe zapisy:
-do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 10 pkt;
- do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 5 pkt;
- do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 0 pkt.

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę „termin realizacji zamówienia cząstkowego” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 SWZ (w zależności od wybranego/wybranych pakietu/pakietów od nr 1.1 do nr 1.7) dotyczącym przedmiotowego kryterium (uzyskać można 10, 5 lub 0 punktów).
Wykonawca powinien zaznaczyć (np. poprzez postawienie krzyżyka 1) oferowany termin realizacji zamówienia cząstkowego ( zaznaczyć jeden).
Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji zamówienia cząstkowego zostanie wpisany do umowy (§ 5 pkt. 1 wzoru umowy).
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy lub zaznaczy dwa lub trzy warianty) terminu realizacji przyjmuje się, oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ druk „Oferta”, co wskazuje, że zaoferował on maksymalny termin realizacji zamówienia cząstkowego wskazany przez Zamawiającego tj. do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – Wykonawca otrzyma 0 pkt.

Suma punktów za cenę oferty brutto (C), okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne (Og) oraz termin realizacji zamówienia cząstkowego (Tr) będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej i zostanie obliczona wg wzoru:
P = C + Og + Tr

2. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium określonego w SWZ, tj. uzyskała najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia cząstkowego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w dokumentach określonych w rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Nie dotyczy.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Nie dotyczy.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Nie dotyczy.

4) Zdolności technicznej i zawodowej;
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek
o wartości:
- dla pakietu nr 1.1 – 50.000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy zł);
- dla pakietu nr 1.2 – 30 000,00 zł brutto (trzydzieści tysięcy zł);
- dla pakietu nr 1.3 – 30.000,00 zł brutto (trzydzieści tysięcy zł);
- dla pakietu nr 1.5 – 150.000,00 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy zł);
- dla pakietu nr 1.6 – 15.000,00 zł brutto (piętnaście tysięcy zł);

W przypadku pakietów nr 4 i nr 7 Zamawiający nie określa wymogu dotyczącego w/w warunku.

Przez pojęcie materiały eksploatacyjne do drukarek Zamawiający rozumie: tonery, tusze,
bębny, taśmy, etykietki, rolki, papier termiczny oraz głowice do drukarek.

W/w wartości dla każdego pakietu muszą wynikać z nie więcej niż 2 zrealizowanych umów (zamówień / dostaw) w zakresie w/w dostaw.

W przypadku złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na więcej niż jeden pakiet, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku na pakiet o najwyższej wartości – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.

W przypadku dostaw będących w trakcie realizacji, wykonawca powinien wykazać się dostawami już zrealizowanymi zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
a) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postepowaniu w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

Na wezwanie Zamawiającego, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykonawca winien
złożyć:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (złożonym wraz z ofertą zgodnie z pkt 1). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania oraz na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
b) W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedmiotowy dokument należy złożyć także w odniesieniu do tych podmiotów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
a) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postepowaniu w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

Na wezwanie Zamawiającego, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć:

1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Oświadczenie Wykonawcy stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć np. referencje.
a) Dokument, o którym mowa w pkt 1, składany jest na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w rozdz. VI pkt 2 ppkt 4) SWZ.
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie warunku określonego w ww. rozdziale SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty stanowiące ofertę:
1) Druk OFERTA- załącznik nr 1 do SWZ.
2) Formularze cenowe, stanowiące załączniki nr 1.1. – 1.7 do SWZ (w zależności od wybranego/-ych pakietu/-ów).

Druk Oferta oraz Formularze cenowe nie będą podlegały uzupełnieniu.
Jeżeli Wykonawca nie złoży druku Oferta i/lub formularza cenowego (w zależności od wybranego/-ych pakietu/-ów), oferta będzie podlegała odrzuceniu.

3) Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale VI
i VII SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załączniku nr 2 do SWZ,
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, w sytuacji jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo do złożenia oferty winno być złożone w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do ofert oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (powyższy pkt 5) dotyczy również Wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. Na gruncie przepisów dotyczących zamówień publicznych przedsiębiorców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy traktować jak wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w okolicznościach gdy Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o których mowa w art. 112ust. 2 pkt 2 ustawy lub warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
7. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik do SWZ – wzór umowy.
2. We wzorze umowy Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przyszłe zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy - w przypadkach określonych w szczególności w § 4 wzoru umowy, t.j.:
1. Zmiana wysokości podatku akcyzowego nie będzie miała wpływu na koszt realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
2. Zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług będzie miała wpływ na koszt realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wraz z informacją o zmianie stawki podatku od towarów i usług strona żądająca zmiany cen jednostkowych asortymentu wskazanego w załączniku do niniejszej umowy ze względu na zmianę stawki podatku od towarów i usług obowiązana jest przedstawić dokumenty dowodzące zasadności wnioskowanej zmiany. W związku ze zmianą wysokości stawki podatku od towarów i usług, zmianie ulegnie cena jednostkowa brutto asortymentu wykazanego w załączniku do niniejszej umowy.
3. Zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę nie będzie miało wpływu na koszt realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
4. Zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne nie będą miały wpływu na koszt realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
5. Zmiany wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych nie będą miały wpływu na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
6. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulegać zmianom (podwyższeniu lub obniżeniu), w zakresie zamówienia pozostałego do wykonania, w wypadku zaistnienia po dniu podpisania umowy zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, przy czym warunkiem powstania uprawnienia do żądania zmiany wynagrodzenia jest zmiana kosztów na poziomie co najmniej 10 % w stosunku do kosztów przyjętych w ofercie Wykonawcy.
7. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w wyniku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia wymaga uprzednio złożenia przez stronę pisemnego wniosku o dokonanie zmiany i informacji o wysokości wzrostu lub obniżenia kosztów wynikających z wprowadzenia zmian. W informacji zostaną zawarte następujące dane: wykazanie wartości poszczególnych kosztów przyjętych przy kalkulowaniu ceny ofertowej (cen jednostkowych), wartość zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia w stosunku do cen przyjętych w ofercie, kwotowe i ilościowe wskazanie dotychczasowego zużycia w/w materiałów i pozostałych elementów decydujących o w/w kosztach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, wartość o jaką w wyniku przedmiotowych zmian wzrasta lub ulega obniżeniu wynagrodzenie Wykonawcy w zakresie niezrealizowanej części przedmiotu zamówienia, pod rygorem uznania, że zmiany nie mają wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wraz z informacją strona obowiązana jest przestawić dokumenty dowodzące zasadności wnioskowanej zmiany, w szczególności faktury VAT (stanowiące podstawę kalkulowania cen jednostkowych w ofercie i postawę kalkulowania cen dla zmian umowy).
8. Strona złoży pisemny wniosek wskazany w ust. 7 nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, ponadto zmiany o których mowa powyżej nie mogą następować częściej, niż co (dalszych) 6 miesięcy.
9. Strony ponoszą zwiększony koszt wykonania zamówienia publicznego w uzgodnionych częściach, wysokość wynagrodzenia będzie ustalona w drodze negocjacji. Jednak podwyższenie lub zmniejszenie wynagrodzenia/cen jednostkowych nie może być wyższe lub niższe od wartości zmiany wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłoszonego w Komunikacie Prezesa GUS za miniony okres obowiązywania umowy (...)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-28 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-28 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający w rozdziale VII pkt 6 przewiduje dodatkowe przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania:
"Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 129), w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na
podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Ustawa przewiduje również karę pieniężną nakładaną na osoby lub podmioty podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego."

2. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, z możliwością przedłużenia o kolejne 3 miesiące.


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/materialy%3A-_dostawa-materialow-eksploatacyjnych-do-drukarek-na-potrzeby-komendy-wojewodzkiej-policji-w-lublinie-i-jednostek-jej-podleglych_%2C-lublin,89271,ogloszenie.html

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc258d98-adce-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764