logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Materiały „Łączy nas piłka” w serwisach Onet-RAS Polska

  PR 16.06.2016, przeczytano 919 razy
ilustracjastrzałka

Na mocy porozumienia pomiędzy Grupą Onet-RAS Polska a Polskim Związkiem Piłki Nożnej materiały wideo umieszczane w portalu internetowym Laczynaspilka.pl oraz na kanale Łączy Nas Piłka w serwisie YouTube są publikowane w serwisach sportowych Grupy Onet-RAS Polska. Umowę zawarto na czas nieokreślony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/materialy-_laczy-nas-pilka_-w-serwisach-onet-ras-polska,28968,artykul.html

Klipy filmowe prosto ze zgrupowania Reprezentacji Polski już pojawiają się w serwisach Onet.pl oraz Przegladsportowy.pl. - Łączy Nas Piłka to imponujący projekt. Ekipa wideo PZPN ma w zasięgu ręki to, co niedostępne nawet dla lidera rynku Internetu w Polsce: nieograniczony dostęp do zawodników i sztabu szkoleniowego reprezentacji Polski praktycznie przez cały czas. Łukasz Wiśniowski i cała drużyna Łączy Nas Piłka jest niezwykle kreatywna, przykładem może być choćby materiał ze wspólnego lepienia pierogów przez szefa kuchni kadry, Grzegorza Krychowiaka i Wojciecha Szczęsnego. Dzięki porozumieniu zyskujemy dostęp do unikalnych materiałów wideo dla użytkowników serwisów Onet.pl i Przegladsportowy.pl. Planujemy długofalową współpracę, nie tylko skupioną na turnieju EURO 2016 - mówi Rafał Romaniuk, p.o. dyrektora zarządzającego segmentem sportowym Grupy Onet-RAS Polska.
 
- Drużyna narodowa to najlepszy zespół w kraju, a poza tym reprezentacja wszystkich Polaków. Każdy chce być jak najbliżej biało-czerwonych, a my jesteśmy od tego, aby to umożliwić. Nasze kamery są na każdym zgrupowaniu kadry. Mamy dostęp tam, gdzie nikt inny nie dotrze. Jesteśmy za zamkniętymi drzwiami. Pokazujemy drużynę narodową od kulis. Naturalną, prawdziwą twarz piłkarzy, którzy są bardzo miłymi, młodymi, zdolnymi ludźmi. Na pewno przekonaliście się o tym nie raz, oglądając kanał Łączy Nas Piłka. Cieszymy się, że nasz projekt tak bardzo spodobał się wszystkim kibicom, a także innym mediom i że teraz będzie jeszcze bardziej dostępny, zobaczymy go w kanałach Onetu i „Przeglądu Sportowego”. W końcu łączy nas piłka – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.
 
Materiały publikowane w serwisach Grupy zawierają widoczne oznaczenie "PZPN / Łączy Nas Piłka". Od początku EURO 2016 są publikowane w portalu Onet.pl oraz w serwisie Przegladsportowy.pl.

Źródło: Grupa Onet-RAS Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jeszcze więcej sportowej zimy w TVN Warner Bros. Discovery
Warner Bros. Discovery pozyskało prawa do pokazywania Pucharów Świata FIS organizowanych w Szwajcarii. Relacje na żywo i na żądanie z wydarzeń FIS Swiss Ski World Cup dostępne będą na 45 europejskich rynkach, w tym w Polsce. Prawa obejmują m.in. konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Engelbergu, które w Polsce transmitowane będą w TVN, Eurosporcie 1 i...
Nowa odsłona serwisu Eskarock.pl
6 grudnia wystartowała  nowa odsłona strony www.eskarock.pl, gromadząca miłośników muzyki rockowej. Nowa nawigacja i nowe funkcjonalności desktop i mobile serwisu ułatwią użytkownikom korzystanie z materiałów audio i wideo oraz aktywne uczestnictwo w życiu społeczności fanów rocka – komentowania, dyskutowania, zabawy. Nowy serwis to także jeszcze...
Jaki materiał fotograficzny uzyska tytuł najlepszego w minionym roku w finale konkursu za „Odwagę patrzenia"? Tego dowiemy się już w czwartek, 8 grudnia 2022 r. po godz. 20:00. Serwis Wyborcza.pl przedstawi finalistów i laureata lub laureatkę Nagrody im. Krzysztofa Millera oraz zwycięzcę lub zwyciężczynię w kategorii „Wolność, solidarność,...
„Polish Gamers Kids”
PURR Media oraz inicjatywa Polish Gamers Observatory prezentują pierwsze w Polsce badanie na temat konsumpcji gier wideo przez dzieci w wieku 9-15 lat – „Polish Gamers KIDS”. Jak pokazują wyniki – dla 88% dzieci z pokoleń Z i Alfa, gry są częścią ich codziennej rutyny, a granie stanowi czynność pierwszego wyboru w wolnym czasie. Badanie „Polish Gamers...
W raporcie „Biura Reklamy 2022” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” po raz kolejny liderem rankingu w swojej kategorii został AMS. Najwyższe oceny zebrały także zespoły Tandem Media – zarówno ten zajmujący się reklamą radiową (wkrótce jako Tandem Audio Broker), jak i kinową (niebawem pod szyldem Helios Media). Nagrodę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764