logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Materiały Drytac w Igepa Polska

  PR 04.02.2016, przeczytano 1760 razy
ilustracjastrzałka

Teraz w ofercie Igepa Polska dostępna jest cała seria produktów cenionej marki Drytac - specjalisty w zakresie materiałów samoprzylepnych i do laminacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/materialy-drytac-w-igepa-polska,27372,artykul.html

Drytac Decor

SAMOPRZYLEPNE fototapety o strukturze płótna, betonu lub piasku. Gwarancja łatwej i czystej aplikacji. Idealne do plotowania elementów.

Drytac Spot On

folia PCV z rozmieszczonym punktowo klejem, umożliwiającym wyjątkowo łatwą aplikację na różnych powierzchniach bez powstawania bąbelków. Idealna dla grafik okiennych, wystawowych, naściennych, czy krótkookresowej reklamy wewnętrznej.

Drytac ChalkMate

tablicowa folia PCV do pisania po niej kredą. Nowoczesny element dekoracji obiektów handlowych i gastronomicznych, a także mieszkań prywatnych. Dostępna w wersji czarnej i zielonej.

Drytac Protac Scribe – nowoczesny laminat PP do pisaków suchościeralnych.

GOTOWY SYSTEM GRAFIKI PODŁOGOWEJ DRYTAC:

  • Drytac FloorTac – folia podłogowa na bardzo różnorodne powierzchnie, z klejem o silnej adhezji początkowej. Stworzona dla przyciągających uwagę grafik podłogowych.
  • Drytac Interlam Pro Emerytex - wyjątkowo wytrzymały i atestowany laminat podłogowy, dedykowany do folii Drytac FloorTac.


Produkty te zaprezentowane zostaną na stoisku Igepa Polska na targach RemaDays 2016. Hala F stoisko P8.

Źródło: Igepa Polska

www.igepa-viscom.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: IGEPA

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764