logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Materiały POS i displaye po niemiecku

  PR 02.11.2017, przeczytano 2414 razy
ilustracjastrzałka

Tak, jak obiecywaliśmy, powracamy z kolejnym postem na temat realizacji POS, czyli krótka analiza kilku przykładów tego, w jaki sposób mogą wyglądać materiały wspierające sprzedaż. Tym razem nie będziemy podróżować za ocean, a jedynie za naszą zachodnią granicę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/materialy-pos-i-displaye-po-niemiecku,34343,artykul.html

Oprócz międzynarodowych nagród, takich jak OMA, w branży opakowań i materiałów POS w wielu państwach odbywają się również edycje krajowe. Jednym z takich przykładów jest Niemiecka Nagroda w dziedzinie opakowań (niem. Deutscher Verpackungspreis), czyli jeden z bardziej renomowanych plebiscytów tego rodzaju w Europie. Wyróżnienia w sześciu kategoriach przyznawane są już od 1963 roku. Również w 2014 roku przyznano nagrody w tym plebiscycie, wyróżniając najciekawsze displaye i standy.

Muzyka gra

Ciekawy design to właśnie to, co spośród nich wyróżnia display o nazwie BoomBox. Stand ten może pełnić rolę przenośnej lodówki czy pudła rezonansowego, a wbudowany w pokrywkę głośnik Bluetooth sprawi, że żaden klient nie przejdzie obojętnie obok tego ekspozytora. Co więcej, display wykonany jest z metalu, dzięki czemu charakteryzuje się wytrzymałością, a jego lekkość ułatwia transport. Duża powierzchnia, gotowa do zadruku, sprawia, że opakowanie przeznaczone na napoje może być doskonałym środkiem w kampaniach promocyjnych.

Reklama pod prysznicem

Stand na żele pod prysznic firmy Eucerin to display, który na pierwszy rzut oka mówi wszystko, ponieważ jego kształt przypomina po prostu… kabinę prysznicową. POS ten zbudowany został z połączenia tworzywa sztucznego oraz tektury falistej. Obydwa materiały można zadrukować w różnych technikach - cyfrowej, offsetowej i sitodrukowej. Mimo wizualnie lekkiego designu, te ekspozytory reklamowe są bardzo wytrzymałe. Displaye idealnie nadają się do prezentacji produktów w aptekach czy sklepach kosmetycznych.

Smakołyki z kociołka

Niezwykły kształt, wyróżniający display na produkty firmy Intersnack ,zdecydowanie zwraca uwagę klientów. W kociołku, który można obejść dookoła, znajdują się chipsy umieszczone akurat na wysokości dłoni. Idealnie, żeby po nie sięgnąć i …schrupać. Stand o otwartej konstrukcji, wykonany z kartonu umożliwia ułożenie w nim dużej ilości produktów, nie czyniąc tym samym „bałaganu”. Dodatkowo wzrok przyciąga dwustronnie zadrukowany plakat przedstawiający chipsy wysypujące się z opakowania.

ilustracjastrzałka

Prosto z kortu

Sto osiem. Dokładnie tyle butelek wody zmieszczą ekspozytory reklamowe firmy Evian. Mimo, iż ich półki zdają się znajdować nad wimbledońskim kortem tenisowym i nie wyglądają zbyt stabilnie, to każda z nich jest w stanie utrzymać 10 kg towaru. Środkowa część displaya dodatkowo wzmacnia cały stojak. Oprócz wytrzymałości ekspozytory charakteryzuje również ascetyczny design, który odzwierciedla purystyczny zamysł producenta wód mineralnych. Chociaż konstrukcja według nas pozostawia pole do jej ulepszenia, to jest to laureat wspomnianego plebiscytu, którego chcieliśmy pokazać.

ilustracjastrzałka

Jak myślicie, gdzie znajdziemy nowe standy i displaye, na które warto zwrócić uwagę? Za jakiś czas na pewno wrócimy jeszcze do Polski, pozostawiając sobie nasze rodzime ekspozytory reklamowe na deser. Śledźcie nasz blog, a dowiecie się, w którym europejskim kraju następnym razem materiały POS przyciągną nasz wzrok.

Michał Fijałkowski

Źródło: POSperita

posperita.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cyfrowe doświadczenia przenoszą się do sklepów stacjonarnych
Dwie trzecie kupujących szuka inspiracji wewnątrz sklepu, a ekrany cyfrowe stają się idealnym medium do prezentowania pełnej gamy oferty i opcji jej personalizacji. Marki mogą prowadzić najbardziej błyskotliwe kampanie, aby przyciągnąć uwagę kupujących na ulicach handlowych lub w galeriach, jednak niezmienną prawdą pozostaje to, iż niezależnie od tego, jakie reklamy klienci...
Modelki AI czy ambasadorowie marek? Kto jest bardziej skuteczny?
Analiza danych, automatyzacja procesów, personalizacja ofert czy tworzenie contentu to tylko kilka zadań marketingowców, w których coraz częściej wykorzystywana jest sztuczna inteligencja. Używanie narzędzi działających w oparciu o AI pozwala na zwiększenie wydajności zespołu i coraz większą skuteczność kampanii marketingowych. Cyfrowe modelki to przyszłość mediów...
Gextrecs. Brandglow dla Polskiej Agencji Kosmicznej
GEXTRECS (GOVSATCOM Extreme Events Civil Security Service) to projekt realizowany w ramach programu Horyzont Europa m.in. przez Polską Agencję Kosmiczną. Jego celem jest przygotowanie innowacyjnych scenariuszy oraz realizacja demonstracji dotyczących sytuacji kryzysowych przy wykorzystaniu usług bezpiecznej łączności satelitarnej dla użytkowników rządowych, czyli GOVSATCOM.
Jak social media mieszają w demokracji algorytmami rekomendującymi treści
Sensacyjne nagłówki klikają się lepiej niż wyważone polemiki. To sprawia, że są też bardziej widoczne na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, bo ich algorytmy premiują „angażujące” treści. W czasie kampanii wyborczej ten wyścig po uwagę może mieć poważne konsekwencje.
Wiele plotek, w tym te, które miały zepchnąć Google z tronu lidera wyszukiwarek. Nic takiego się nie stało, ale nowe rozwiązania od Open AI mogą zrewolucjonizować nasze życie. Podróże bez znajomości języka będą jeszcze łatwiejsze, ale coś dla siebie dostaną też duże marki. Nowy ChatGPT będzie mógł odczytywać nasze emocje “na żywo”, a to...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764