logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Materiały POS i displaye po niemiecku

  PR 02.11.2017, przeczytano 2398 razy
ilustracjastrzałka

Tak, jak obiecywaliśmy, powracamy z kolejnym postem na temat realizacji POS, czyli krótka analiza kilku przykładów tego, w jaki sposób mogą wyglądać materiały wspierające sprzedaż. Tym razem nie będziemy podróżować za ocean, a jedynie za naszą zachodnią granicę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/materialy-pos-i-displaye-po-niemiecku,34343,artykul.html

Oprócz międzynarodowych nagród, takich jak OMA, w branży opakowań i materiałów POS w wielu państwach odbywają się również edycje krajowe. Jednym z takich przykładów jest Niemiecka Nagroda w dziedzinie opakowań (niem. Deutscher Verpackungspreis), czyli jeden z bardziej renomowanych plebiscytów tego rodzaju w Europie. Wyróżnienia w sześciu kategoriach przyznawane są już od 1963 roku. Również w 2014 roku przyznano nagrody w tym plebiscycie, wyróżniając najciekawsze displaye i standy.

Muzyka gra

Ciekawy design to właśnie to, co spośród nich wyróżnia display o nazwie BoomBox. Stand ten może pełnić rolę przenośnej lodówki czy pudła rezonansowego, a wbudowany w pokrywkę głośnik Bluetooth sprawi, że żaden klient nie przejdzie obojętnie obok tego ekspozytora. Co więcej, display wykonany jest z metalu, dzięki czemu charakteryzuje się wytrzymałością, a jego lekkość ułatwia transport. Duża powierzchnia, gotowa do zadruku, sprawia, że opakowanie przeznaczone na napoje może być doskonałym środkiem w kampaniach promocyjnych.

Reklama pod prysznicem

Stand na żele pod prysznic firmy Eucerin to display, który na pierwszy rzut oka mówi wszystko, ponieważ jego kształt przypomina po prostu… kabinę prysznicową. POS ten zbudowany został z połączenia tworzywa sztucznego oraz tektury falistej. Obydwa materiały można zadrukować w różnych technikach - cyfrowej, offsetowej i sitodrukowej. Mimo wizualnie lekkiego designu, te ekspozytory reklamowe są bardzo wytrzymałe. Displaye idealnie nadają się do prezentacji produktów w aptekach czy sklepach kosmetycznych.

Smakołyki z kociołka

Niezwykły kształt, wyróżniający display na produkty firmy Intersnack ,zdecydowanie zwraca uwagę klientów. W kociołku, który można obejść dookoła, znajdują się chipsy umieszczone akurat na wysokości dłoni. Idealnie, żeby po nie sięgnąć i …schrupać. Stand o otwartej konstrukcji, wykonany z kartonu umożliwia ułożenie w nim dużej ilości produktów, nie czyniąc tym samym „bałaganu”. Dodatkowo wzrok przyciąga dwustronnie zadrukowany plakat przedstawiający chipsy wysypujące się z opakowania.

ilustracjastrzałka

Prosto z kortu

Sto osiem. Dokładnie tyle butelek wody zmieszczą ekspozytory reklamowe firmy Evian. Mimo, iż ich półki zdają się znajdować nad wimbledońskim kortem tenisowym i nie wyglądają zbyt stabilnie, to każda z nich jest w stanie utrzymać 10 kg towaru. Środkowa część displaya dodatkowo wzmacnia cały stojak. Oprócz wytrzymałości ekspozytory charakteryzuje również ascetyczny design, który odzwierciedla purystyczny zamysł producenta wód mineralnych. Chociaż konstrukcja według nas pozostawia pole do jej ulepszenia, to jest to laureat wspomnianego plebiscytu, którego chcieliśmy pokazać.

ilustracjastrzałka

Jak myślicie, gdzie znajdziemy nowe standy i displaye, na które warto zwrócić uwagę? Za jakiś czas na pewno wrócimy jeszcze do Polski, pozostawiając sobie nasze rodzime ekspozytory reklamowe na deser. Śledźcie nasz blog, a dowiecie się, w którym europejskim kraju następnym razem materiały POS przyciągną nasz wzrok.

Michał Fijałkowski

Źródło: POSperita

posperita.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
SparkyB: viralowa autentyczność marek
Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika, że 91% osób wierzy w siłę społeczności, a 70% konsumentów twierdzi, że lepiej odbiera markę, gdy jej pracownicy są aktywni w mediach...
Google zablokował 5,5 miliarda reklam. Scamem karmi nas AI
Treści o charakterze seksualnym, promocja broni czy nielegalny hazard, prezentowane często przez deepfejki na podobieństwo znanych osób. To m.in. takie reklamy są na celowniku Google, który na swojej platformie zablokował aż 5,5 miliarda reklam. Pod bacznym okiem korporacji z Doliny Krzemowej są też wybory – zarówno w Polsce jak i te uznawane za najważniejsze, czyli w USA.
Panasonic: projekcja immersyjna i trendy w technologii wizualnej
Chad Kunimoto z Panasonic Connect wyjaśnia, w jaki sposób innowacje w dziedzinie technologii obrazu przyczyniają się do zwiększenia interakcji i zainteresowania wśród odwiedzających różnorodne atrakcje na całym świecie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764