logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Materiały w kampanii Hackett drukowane na urządzeniach Canon

  PR 23.02.2017, przeczytano 905 razy
ilustracjastrzałka

Canon Europe zaprezentuje podczas targów Hunkeler Innovationdays 2017 kompleksowe systemy produkcyjne, które umożliwiają prowadzenie zintegrowanych, wielokanałowych kampanii marketingowych z wykorzystaniem potencjału druku personalizowanych materiałów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/materialy-w-kampanii-hackett-drukowane-na-urzadzeniach-canon,31566,artykul.html

Aby zaprezentować praktyczne możliwości wykorzystania cyfrowego druku w kampaniach marketingowych, Canon wyprodukował przykładowe materiały promocyjne do trwającej właśnie kampanii Aston Martin by Hackett – nowej kolekcji ubrań przygotowanej na premierę sportowego samochodu Aston Martin DB11. Dzięki temu odwiedzający mogli przekonać się, jak rozwiązania Canon, poprzez produkcję profesjonalnych materiałów wizualnych, mogą wspierać działania promocyjne marki, tworząc wartość dodaną nawet dla najbardziej wymagających klientów.

W zaprojektowanej kampanii wykorzystano filmy i zdjęcia zarejestrowane sprzętem Canon EOS i Cinema EOS, a proofy wydrukowano na drukarce Canon imagePROGRAF PRO-4000. Kampania obejmuje cztery typy materiałów marketingowych:

  • „Look book” formatu A5 wydrukowany na tonerowej maszynie produkcyjnej imagePRESS C10000VP. „Look book” zaprojektowano tak, aby przyciągał uwagę dziennikarzy modowych na całym świecie.
  • „Look book” w spersonalizowanej i oprawionej wersji VIP formatu A3. Ta wersja, również wyprodukowana na maszynie imagePRESS C10000VP, jest przeznaczona do użytku w sklepach Hackett i umożliwia klientom przeglądanie szerszej oferty.
  • Przesyłkę reklamową wyprodukowaną na nowej maszynie atramentowej Canon ProStream na papier ciągły. Bogata w zdjęcia przesyłka jest personalizowana w zależności od preferencji zakupowych klienta, przez co lepiej trafia do konkretnego odbiorcy, zapraszając go do odwiedzenia sklepu lub witryny internetowej w celu zapoznania się z kolekcją.
  • Personalizowaną kartkę pocztową, która uzupełnia materiały reklamowe i jest drukowana na maszynie atramentowej Océ VarioPrint i300.


Peter Wolff, dyrektor grupy druku produkcyjnego, Canon Europe, wyjaśnia: - Chcieliśmy zademonstrować sposób, w jak marki i dostawcy usług druku mogą wykorzystać szeroką gamę cyfrowych technologii druku, które już dziś są dostępne na rynku. Cyfrowe innowacje, wspierane coraz bardziej zaawansowaną analizą danych marketingowych, umożliwiają właścicielom marek wyróżnienie się spośród konkurencji poprzez personalizowane kampanie, które uwzględniają preferencje poszczególnych klientów. Taki poziom ukierunkowania kampanii zwiększa zaangażowanie klienta, motywując go do odwiedzenia tradycyjnego sklepu lub witryny internetowej, by następnie dokonać zakupu. Wysokiej jakości rezultaty, które obecnie można uzyskać dzięki technologiom druku atramentowego na standardowych nośnikach pokazują, że jest to atrakcyjne rozwiązanie marketingowe nawet w przypadku ekskluzywnych marek lifestyle’owych – firm, dla których jakość materiałów promocyjnych i reprodukcja żywych kolorów mają kluczowe znaczenie i przekładają się na powodzenie całej kampanii.

Na stoisku Canon na targach Hunkeler Innovationdays 2017 będzie można także zobaczyć wideo szczegółowo opisujące proces powstawania materiałów i całej kampanii.

Źródło: Canon Europe

www.canon-europe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764