logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Aleksandrowicz dyrektorem strony głównej Gazeta.pl i Sport.pl

  PR 27.01.2020, przeczytano 833 razy
ilustracja

Z początkiem lutego br. w zespole portalu Gazeta.pl nastąpi szereg zmian, związanych z rozszerzeniem zakresu obowiązków Mateusza Aleksandrowicza, który będzie pełnił funkcję dyrektora strony głównej Gazeta.pl i Sport.pl. Zmienią się również stanowiska: Bartosza Raja, Mileny Bryły, Anny Budyńskiej, Łukasza Kijka w Gazeta.pl oraz Macieja Kucharskiego i Łukasza Godlewskiego w Sport.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-aleksandrowicz-dyrektorem-strony-glownej-gazeta.pl-i-sport.pl,385468,artykul.html

– Gazeta.pl i Sport.pl to nasze dwie najważniejsze marki internetowe. Ich zbliżenie pozwoli nam skuteczniej rywalizować o uwagę użytkownika, szczególnie w obfitującym w wydarzenia roku sportowym 2020. To także szansa na stworzenie jeszcze ciekawszej oferty reklamowej, wykorzystującej siłę obu tych biznesów – wyjaśnia Marcin Gadziński, dyrektor zarządzający Gazeta.pl.

Od lutego br. Mateusz Aleksandrowicz będzie łączył swoją dotychczasową rolę dyrektora strony głównej Gazeta.pl z zadaniami szefa Sport.pl. Na nowym stanowisku będzie nadzorował stronę główną Gazeta.pl, serwisy informacyjne portalu oraz Sport.pl. Mateusz Aleksandrowicz pełni funkcję szefa strony głównej Gazeta.pl od marca 2018 roku. Wcześniej, od 2014 r. jako dyrektor rozwoju serwisu Sport.pl nadzorował m.in. rozwój aplikacji mobilnej Sport.pl LIVE. Zanim rozpoczął pracę w Agorze, był związany z Polskapresse, gdzie przez dwa lata pełnił funkcję Brand Managera serwisów internetowych.

Nową rolę obejmie także Bartosz Raj (dotychczas szef newsroomu Gazeta.pl), który jako zastępca dyrektora strony głównej Gazeta.pl będzie na bieżąco zarządzał stroną główną portalu i jego serwisami informacyjnymi. Będzie odpowiedzialny m.in. za wynik biznesowy tej części portalu.

Od lutego w strukturze Gazeta.pl utworzone zostanie również stanowisko redaktora naczelnego serwisów informacyjnych, odpowiedzialnego za linię redakcyjną, projekty contentowe i kierunki rozwoju redakcji newsowych Gazeta.pl. To rola, którą obejmie Łukasz Kijek, dotychczasowy redaktor naczelny Next.Gazeta.pl.

Szefową newsroomu Gazeta.pl, kierującą codzienną pracą redakcji, będzie teraz Milena Bryła, wcześniej wiceszefowa newsroomu Gazeta.pl.

Nowe obowiązki otrzyma również Anna Budyńska, która połączy swoją dotychczasową rolę kierowniczki treści premium portalu z obowiązkami kierowniczki ds. przychodów. We współpracy z działem sprzedaży portalu będzie m.in. poszukiwała nowych źródeł przychodów dla tej części biznesu.

Maciej Kucharski, do tej pory szef newsroomu sportowego, obejmie rolę zastępcy dyrektora Sport.pl. Do jego kluczowych zadań będzie należało m.in. nadzorowanie projektów wideo, rozwoju technologicznego Sport.pl, a także współpraca ze strukturami sprzedażowymi portalu.

Szefem newsroomu Sport.pl zostanie Łukasz Godlewski, który wcześniej był wydawcą tego serwisu. Będzie zarządzał operacyjnie pracą newsroomu sportowego i współpracował z Pawłem Wilkowiczem, który pozostaje redaktorem naczelnym Sport.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764