logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Aleksandrowicz odpowiedzialny za rozwój nowego biznesu w obszarze sport online w Ringier Axel Springer Polska

  PR 22.10.2021, przeczytano 166 razy

Mateusz Aleksandrowicz będzie odpowiedzialny m.in. za identyfikację i rozwój nowych obszarów biznesowych w segmencie sportowym oraz za rozwój sieci partnerstw kontentowych, produktowych i marketingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-aleksandrowicz-odpowiedzialny-za-rozwoj-nowego-biznesu-w-obszarze-sport-online-w-ringier-axel-springer-polska,393496,artykul.html

– Sport jest jednym ze strategicznych segmentów w portfolio Ringier Axel Springer Polska, dlatego chcemy, aby zarządzał nim najlepszy zespół na rynku. Jestem przekonana, że dzięki wieloletniemu doświadczeniu biznesowemu i produktowemu, Mateusz będzie nieocenionym wzmocnieniem w obszarze sportowym – mówi Marta Badurek-Pietniczka, dyrektorka zarządzająca Onet.

Mateusz Aleksandrowicz jest związany z branżą mediów cyfrowych od 15 lat. W latach 2014-2017, jako dyrektor rozwoju Sport.pl odpowiadał za rozwój produktowy i technologiczny serwisu Sport.pl i aplikacji mobilnej Sport.pl LIVE na różne platformy. W latach 2018 – 2020 pełnił funkcję dyrektora strony głównej Gazeta.pl. Od lutego 2020 roku do października 2021 roku jako dyrektor Sport.pl był odpowiedzialny przede wszystkim za przygotowanie serwisu Sport.pl do Euro 2020 oraz Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Od października 2020 roku pełnił również obowiązki dyrektora zarządzającego Gazeta.pl.

Wcześniej, tj. w latach 2010-2013 był związany z Grupą Wydawniczą Polskapresse na stanowiskach: redaktor serwisów internetowych, następnie kierownik serwisów tematycznych, a od 2013 r. brand manager Ekstraklasa.net i Telemagazyn.pl, gdzie odpowiadał za rozwój biznesowy, redakcyjny i produktowy serwisów.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tiktok wspiera kreatywność w konkursie KTR 2021
TikTok objął partnerstwo nad kategorią „CRAFT – VIDEO” w tegorocznej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy. O tytuł „Best of” zawalczyły najbardziej wyraziste komunikacyjnie, kreatywne i innowacyjne pomysły. Nagrodę za najlepszy projekt wręczyła Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. Gala wręczenia odbyła 26...
Wyniki skonsolidowane Grupy PMPG Polskie Media S.A. Po trzecim kwartale 2021 roku Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 5,2 mln zł wobec zysku 2,3 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego.
WP.pl najbardziej opiniotwórczym medium października 2021
Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, liderem rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” za październik 2021 został portal WP, na którego informacje dziennikarze innych redakcji powoływali się niemalże 4 tys. razy. Miejsce drugie zajęła stacja RMF FM z wynikiem 3,6 tys. powołań w innych mediach. Podium zamyka Onet, którego...
Najbardziej zasięgowa akcja społeczna w historii Gazeta.pl
Redakcja Gazeta.pl jest mocno zaangażowana w walkę z kryzysem klimatycznym, czego jednym z przejawów była jej niedawna akcja „Alarm dla klimatu”. W odpowiedzi na apel portalu oraz Koalicji Klimatycznej 29 października br. w sześciu polskich miastach uruchomiono miejskie systemy alarmowe, aby w symboliczny sposób podkreślić wagę szczytu klimatycznego COP26....
Super Express świętuje jubileusz 30-lecia
Obecnym redaktorem naczelnym Super Expressu jest Grzegorz Zasępa, pierwszym zaś był Grzegorz Lindenberg. Super Express od początku swego istnienia jest stajnią dociekliwych, nieustępliwych dziennikarzy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764