Od początku czerwca Mateusz Bachłaj jest odpowiedzialny za realizację strategii komunikacyjnej spółki nazwa.pl – lidera polskiego rynku w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych.
Wcześniejsze doświadczenie w branży public relations zdobywał w krakowskiej agencji WĘC Public Relations, z którą był związany od października 2017 roku. Odpowiadał za działania komunikacyjne dla Acer, Predator, Fantasyexpo, Polskiej Ligi Esportowej, a w ostatnim czasie także ADATA i XPG.
W wyniku prowadzonych działań wraz z zespołem PR i digital Acer został nagrodzony pierwszą w swojej historii nagrodą dla najlepszego laptopa gamingowego w Polsce podczas Gali Tech Awards. Na produkt czytelnicy PC Lab, Komputer Świat i Verdykt oddali blisko 53 tysiące głosów.
Mateusz Bachłaj będzie odpowiadał za przegląd i realizację strategii komunikacyjnej spółki nazwa.pl, integrację wszystkich kanałów marki, PR korporacyjny, PR produktowy, media relations, realizację planów mediowych, prowadzenie działań kryzysowych oraz analizę rynku i konkurencji.
Przed rozpoczęciem współpracy z nazwa.pl i WĘC Public Relations Mateusz Bachłaj zdobywał doświadczenie jako redaktor TVN 24.
Źródło: nazwa.pl