logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Bachłaj został PR Managerem Nazwa.pl

  PR 05.06.2020, przeczytano 405 razy
ilustracja

Od początku czerwca Mateusz Bachłaj jest odpowiedzialny za realizację strategii komunikacyjnej spółki nazwa.pl – lidera polskiego rynku w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-bachlaj-zostal-pr-managerem-nazwa.pl,387301,artykul.html

Wcześniejsze doświadczenie w branży public relations zdobywał w krakowskiej agencji WĘC Public Relations, z którą był związany od października 2017 roku. Odpowiadał za działania komunikacyjne dla Acer, Predator, Fantasyexpo, Polskiej Ligi Esportowej, a w ostatnim czasie także ADATA i XPG.

W wyniku prowadzonych działań wraz z zespołem PR i digital Acer został nagrodzony pierwszą w swojej historii nagrodą dla najlepszego laptopa gamingowego w Polsce podczas Gali Tech Awards. Na produkt czytelnicy PC Lab, Komputer Świat i Verdykt oddali blisko 53 tysiące głosów.

Mateusz Bachłaj będzie odpowiadał za przegląd i realizację strategii komunikacyjnej spółki nazwa.pl, integrację wszystkich kanałów marki, PR korporacyjny, PR produktowy, media relations, realizację planów mediowych, prowadzenie działań kryzysowych oraz analizę rynku i konkurencji.

Przed rozpoczęciem współpracy z nazwa.pl i WĘC Public Relations Mateusz Bachłaj zdobywał doświadczenie jako redaktor TVN 24.

Źródło: nazwa.pl

www.nazwa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach...
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764