logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Bachłaj został PR Managerem Nazwa.pl

  PR 05.06.2020, przeczytano 910 razy
ilustracja

Od początku czerwca Mateusz Bachłaj jest odpowiedzialny za realizację strategii komunikacyjnej spółki nazwa.pl – lidera polskiego rynku w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-bachlaj-zostal-pr-managerem-nazwa.pl,387301,artykul.html

Wcześniejsze doświadczenie w branży public relations zdobywał w krakowskiej agencji WĘC Public Relations, z którą był związany od października 2017 roku. Odpowiadał za działania komunikacyjne dla Acer, Predator, Fantasyexpo, Polskiej Ligi Esportowej, a w ostatnim czasie także ADATA i XPG.

W wyniku prowadzonych działań wraz z zespołem PR i digital Acer został nagrodzony pierwszą w swojej historii nagrodą dla najlepszego laptopa gamingowego w Polsce podczas Gali Tech Awards. Na produkt czytelnicy PC Lab, Komputer Świat i Verdykt oddali blisko 53 tysiące głosów.

Mateusz Bachłaj będzie odpowiadał za przegląd i realizację strategii komunikacyjnej spółki nazwa.pl, integrację wszystkich kanałów marki, PR korporacyjny, PR produktowy, media relations, realizację planów mediowych, prowadzenie działań kryzysowych oraz analizę rynku i konkurencji.

Przed rozpoczęciem współpracy z nazwa.pl i WĘC Public Relations Mateusz Bachłaj zdobywał doświadczenie jako redaktor TVN 24.

Źródło: nazwa.pl

www.nazwa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol współpracuje z naturą w dżemowej kampanii
Wystartowała kampania telewizyjna, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To jednocześnie pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”. Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie...
Epson i EKM Global integrują Epson Remote Services
Firma Epson nawiązała współpracę z EKM Global, aby zintegrować Epson Remote Services (ERS) i uprościć zdalne zarządzanie drukiem oraz flotą urządzeń. ERS to darmowy, oparty na chmurze system monitorowania i zarządzania urządzeniami Epson, który umożliwia zaawansowaną diagnostykę zdalną. Dzięki otwartemu API Epson, powstało kompleksowe narzędzie do zarządzania flotą dla...
Ostrołęka - finał trasy świątecznej ciężarówki Coca-Cola
Ostrołęka zdobyła serca głosujących w aplikacji Coca-Cola i tym samym dołączyła do miast, które jeszcze w tym roku odwiedzi świąteczna ciężarówka Coca-Cola. Będzie to finalny przystanek tegorocznej trasy, do którego ciężarówka uda się dzień po wydarzeniu w Toruniu. Marka zachęca również do dzielenia się życzliwością oraz korzystania z...
Dentsu szacuje wzrost wydatków na reklamę w Polsce i na świecie
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9%, dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7%, największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10%.
Kampania programatyczna DOOH marki Cupra Terramar
Marka motoryzacyjna CUPRA dla modelu Terramar realizuje pierwszą kampanię programatyczną na platformie DV360 w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen. To pierwsza kampania komercyjna, która wykorzystuje format Digital Cityscreen po integracji z globalną platformą programatyczną Broadsign.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764