logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Bachłaj został PR Managerem Nazwa.pl

  PR 05.06.2020, przeczytano 877 razy
ilustracja

Od początku czerwca Mateusz Bachłaj jest odpowiedzialny za realizację strategii komunikacyjnej spółki nazwa.pl – lidera polskiego rynku w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-bachlaj-zostal-pr-managerem-nazwa.pl,387301,artykul.html

Wcześniejsze doświadczenie w branży public relations zdobywał w krakowskiej agencji WĘC Public Relations, z którą był związany od października 2017 roku. Odpowiadał za działania komunikacyjne dla Acer, Predator, Fantasyexpo, Polskiej Ligi Esportowej, a w ostatnim czasie także ADATA i XPG.

W wyniku prowadzonych działań wraz z zespołem PR i digital Acer został nagrodzony pierwszą w swojej historii nagrodą dla najlepszego laptopa gamingowego w Polsce podczas Gali Tech Awards. Na produkt czytelnicy PC Lab, Komputer Świat i Verdykt oddali blisko 53 tysiące głosów.

Mateusz Bachłaj będzie odpowiadał za przegląd i realizację strategii komunikacyjnej spółki nazwa.pl, integrację wszystkich kanałów marki, PR korporacyjny, PR produktowy, media relations, realizację planów mediowych, prowadzenie działań kryzysowych oraz analizę rynku i konkurencji.

Przed rozpoczęciem współpracy z nazwa.pl i WĘC Public Relations Mateusz Bachłaj zdobywał doświadczenie jako redaktor TVN 24.

Źródło: nazwa.pl

www.nazwa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764