logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Bieniek ambasadorem marki Pocztex

  PR 14.11.2022, przeczytano 298 razy
ilustracja

Znany i popularny sportowiec, siatkarz, zawodnik mistrzowskiej reprezentacji Polski, został ambasadorem marki Pocztex. Mateusz Bieniek pojawi się w najnowszym spocie reklamowym oraz kampanii billboardowej Poczty Polskiej. To kolejny element działań marketingowo – reklamowych, promujących usługę kurierską Pocztexu. Kampania potrwa od 14 listopada do końca grudnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-bieniek-ambasadorem-marki-pocztex,397961,artykul.html

Spot reklamowy „Pocztex sprawdzi się każdemu” jest dopełnieniem rozpoczętej w październiku szerokozasięgowej, ogólnopolskiej kampanii reklamowej, wykorzystującej digital internet, DOOH, komunikację na profilach społecznościowych oraz kampanie radiowe. Spot reklamowy w formacie 30 i 15 sek. zostanie wyemitowany na głównych oraz tematycznych ogólnopolskich antenach TVP i Polsat.

– Rozwój usług kurierskich to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Poczty Polskiej. Zmiany w usłudze Pocztex, nowa jakość i nowy wizerunek – to konieczne działania w dynamicznej walce o udział w rynku KEP. Chcemy być nie tylko silnym graczem, ale wręcz liderem na tym rynku,  a rozwój usług kurierskich Pocztex to jeden ze sposobów, którym chcemy to osiągnąć  – podkreśla Krzysztof Falkowski, prezes zarządu Poczty Polskiej.

Pomysł scenariusza spotu oparty jest na przesłaniu, że Pocztex to marka sprawdzona przez wszystkich, wszędzie i pod każdym względem. Spot reklamowy to przyjemna, pełna optymizmu historia o tym, jaki tak naprawdę jest Pocztex – godny zaufania, stabilny, a także nowoczesny i reagujący na potrzeby klientów. W spocie poznajemy wielu bohaterów – ludzi takich jak my, w różnym wieku i z odmiennymi potrzebami. Łączy ich jedno – wszyscy sprawdzili Pocztex, a wniosek jest oczywisty – Pocztex sprawdzi się każdemu! Sprawdź i Ty!

– Bardzo cieszymy się ze współpracy z Mateuszem Bieńkiem. Przy wyborze jego osoby na ambasadora marki Pocztex duże znaczenie miały jego fantastyczne sukcesy sportowe. Jest wybitnym zawodnikiem, rozpoznawalnym w całej Polsce, więc mamy nadzieję, że będąc "twarzą" naszej kluczowej marki, wzmocni jej wizerunek i wpłynie na decyzje zakupowe naszych klientów – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Prawdziwą „wisienką na torcie” jest udział w projekcie znanego i popularnego siatkarza – Mateusza Bieńka – ambasadora marki Pocztex, który dołącza do grona odbiorców Pocztexu. Jego obecność z pewnością wywoła zaskoczenie i przyciągnie uwagę widzów. Ma szansę sprawić, że Pocztex zyska większą popularność i sympatię oraz zainteresowanie konsumentów.

Mateusz Bieniek, kojarzony z asami serwisowymi, mistrzowskim odbiorem czy perfekcją w grze, idealnie oddaje klimat, z którym Pocztex pragnie być postrzegany. Łączymy zatem skojarzenia, jakie ma konsument w odniesieniu do tego sportowca z takimi samymi wartościami, jak nasz brand. Jeśli zatem taki Mistrz, jak Mateusz Bieniek wybiera Pocztex – to może ja też zrobię to samo?! Jest to zasadniczy przekaz naszego spotu.

– Cieszę się, że zostałem zaproszony przez Pocztex do udziału w reklamie. Muszę przyznać, że jest to mój debiut na dużym ekranie, aczkolwiek liczę, że efekty będą znakomite i już nie mogę się ich doczekać – mówi Mateusz Bieniek.

W ubiegłym roku Poczta Polska wprowadziła zmiany dotyczące portfela świadczonych usług paczkowych. Cała oferta została uproszczona i składa się wyłącznie z dwóch produktów: paczki powszechnej i przesyłki kurierskiej Pocztex. Spółka odświeżyła także logo usługi dla wzmocnienia pozycjonowania marki w nowoczesnych kanałach komunikacji. Poczta Polska wprowadziła rozwiązania wpisujące się w oczekiwania Klientów. Wśród nich jest z pewnością multikanałowość dostaw – Klient może wybrać najdogodniejszą formę odbioru zakupów spośród trzech możliwych wariantów:   Pocztex AUTOMAT – dostawa do automatów paczkowych w całym kraju,  Pocztex PUNKT – dostawa do sieci punktów odbioru, która obejmuje blisko 17 000 lokalizacji w całej Polsce i stale rośnie oraz Pocztex KURIER – doręczenie przez kuriera pod wskazany adres.

Źródło: Poczta Polska S.A.

www.poczta-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764