logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Bieniek ambasadorem marki Pocztex

  PR 14.11.2022, przeczytano 313 razy
ilustracja

Znany i popularny sportowiec, siatkarz, zawodnik mistrzowskiej reprezentacji Polski, został ambasadorem marki Pocztex. Mateusz Bieniek pojawi się w najnowszym spocie reklamowym oraz kampanii billboardowej Poczty Polskiej. To kolejny element działań marketingowo – reklamowych, promujących usługę kurierską Pocztexu. Kampania potrwa od 14 listopada do końca grudnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-bieniek-ambasadorem-marki-pocztex,397961,artykul.html

Spot reklamowy „Pocztex sprawdzi się każdemu” jest dopełnieniem rozpoczętej w październiku szerokozasięgowej, ogólnopolskiej kampanii reklamowej, wykorzystującej digital internet, DOOH, komunikację na profilach społecznościowych oraz kampanie radiowe. Spot reklamowy w formacie 30 i 15 sek. zostanie wyemitowany na głównych oraz tematycznych ogólnopolskich antenach TVP i Polsat.

– Rozwój usług kurierskich to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Poczty Polskiej. Zmiany w usłudze Pocztex, nowa jakość i nowy wizerunek – to konieczne działania w dynamicznej walce o udział w rynku KEP. Chcemy być nie tylko silnym graczem, ale wręcz liderem na tym rynku,  a rozwój usług kurierskich Pocztex to jeden ze sposobów, którym chcemy to osiągnąć  – podkreśla Krzysztof Falkowski, prezes zarządu Poczty Polskiej.

Pomysł scenariusza spotu oparty jest na przesłaniu, że Pocztex to marka sprawdzona przez wszystkich, wszędzie i pod każdym względem. Spot reklamowy to przyjemna, pełna optymizmu historia o tym, jaki tak naprawdę jest Pocztex – godny zaufania, stabilny, a także nowoczesny i reagujący na potrzeby klientów. W spocie poznajemy wielu bohaterów – ludzi takich jak my, w różnym wieku i z odmiennymi potrzebami. Łączy ich jedno – wszyscy sprawdzili Pocztex, a wniosek jest oczywisty – Pocztex sprawdzi się każdemu! Sprawdź i Ty!

– Bardzo cieszymy się ze współpracy z Mateuszem Bieńkiem. Przy wyborze jego osoby na ambasadora marki Pocztex duże znaczenie miały jego fantastyczne sukcesy sportowe. Jest wybitnym zawodnikiem, rozpoznawalnym w całej Polsce, więc mamy nadzieję, że będąc "twarzą" naszej kluczowej marki, wzmocni jej wizerunek i wpłynie na decyzje zakupowe naszych klientów – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Prawdziwą „wisienką na torcie” jest udział w projekcie znanego i popularnego siatkarza – Mateusza Bieńka – ambasadora marki Pocztex, który dołącza do grona odbiorców Pocztexu. Jego obecność z pewnością wywoła zaskoczenie i przyciągnie uwagę widzów. Ma szansę sprawić, że Pocztex zyska większą popularność i sympatię oraz zainteresowanie konsumentów.

Mateusz Bieniek, kojarzony z asami serwisowymi, mistrzowskim odbiorem czy perfekcją w grze, idealnie oddaje klimat, z którym Pocztex pragnie być postrzegany. Łączymy zatem skojarzenia, jakie ma konsument w odniesieniu do tego sportowca z takimi samymi wartościami, jak nasz brand. Jeśli zatem taki Mistrz, jak Mateusz Bieniek wybiera Pocztex – to może ja też zrobię to samo?! Jest to zasadniczy przekaz naszego spotu.

– Cieszę się, że zostałem zaproszony przez Pocztex do udziału w reklamie. Muszę przyznać, że jest to mój debiut na dużym ekranie, aczkolwiek liczę, że efekty będą znakomite i już nie mogę się ich doczekać – mówi Mateusz Bieniek.

W ubiegłym roku Poczta Polska wprowadziła zmiany dotyczące portfela świadczonych usług paczkowych. Cała oferta została uproszczona i składa się wyłącznie z dwóch produktów: paczki powszechnej i przesyłki kurierskiej Pocztex. Spółka odświeżyła także logo usługi dla wzmocnienia pozycjonowania marki w nowoczesnych kanałach komunikacji. Poczta Polska wprowadziła rozwiązania wpisujące się w oczekiwania Klientów. Wśród nich jest z pewnością multikanałowość dostaw – Klient może wybrać najdogodniejszą formę odbioru zakupów spośród trzech możliwych wariantów:   Pocztex AUTOMAT – dostawa do automatów paczkowych w całym kraju,  Pocztex PUNKT – dostawa do sieci punktów odbioru, która obejmuje blisko 17 000 lokalizacji w całej Polsce i stale rośnie oraz Pocztex KURIER – doręczenie przez kuriera pod wskazany adres.

Źródło: Poczta Polska S.A.

www.poczta-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024
Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland...
Samsung: ekspozycja telewizorów The Frame na targach Art Basel
Na odbywających się właśnie targach Art Basel w Bazylei firma Samsung, jako pierwszy oficjalny partner wystawy, zaprezentowała najnowszą linię unikatowych telewizorów The Frame. Tegoroczne wydarzenie odbywa się w dniach 13-16 czerwca w centrum wystawienniczym Messe Basel w Szwajcarii.
Wielki sport, wielkie dylematy
Rok 2024 obfituje w wiele wydarzeń sportowych, w tym jedne z największych – Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, które skupiają na sobie uwagę zarówno milionów fanów sportu, jak i wielu branż szukających w nich miejsca dla siebie. Tak wielkim imprezom towarzyszą także dylematy moralne – czy na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764