logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Downar jako Digital Connections Director Mediacom Warszawa

  PR 24.05.2018, przeczytano 787 razy

Mateusz Downar obejmuje stanowisko Digital Connections Directora MediaCom Warszawa. Zastępuje Agnieszkę Parfienowicz, która opuszcza szeregi tego domu mediowego, kontynuując karierę w ramach GroupM (Mindshare).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-downar-jako-digital-connections-director-mediacom-warszawa,36612,artykul.html

Mateusz Downar będzie od czerwca na stanowisku Digital Connections Directora odpowiadał za obszar programmatic oraz data, raportując bezpośrednio do Stanisława Kejlera, Managing Partnera.

Na obecne stanowisko przechodzi z pozycji R&D / Data Directora, na którym pracował od dwóch lat. Wcześniej przez dwa lata pracował jako Research and Analytics Associate Director.

Karierę w branży reklamowej Mateusz Downar rozpoczynał 8 lat temu, w jednostce Business Science, będącej działem badań i analiz MediaCom.

- Praca na stanowisku Digital Connections Directora wymaga dogłębnej wiedzy  w obszarach m.in. takich jak Research & Data oraz Programmatic, a właśnie takie doświadczenie ma Mateusz i jest ono poparte prowadzaniem przez ostatnie lata wielu udanych projektów z zakresu Digital - mówi Stanisław Kejler, Managing Partner w MediaCom Warszawa

Źródło: MediaCom Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764