logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Dykier – New Business Manager w Grupie Me & My Friends

  PR 04.04.2018, przeczytano 558 razy
ilustracjastrzałka

Mateusz Dykier objął stanowisko New Business Managera. Do jego obowiązków będzie należało pozyskiwanie klientów dla spółek Grupy Me & My Friends i bieżąca obsługa zapytań ofertowych. Będzie on też odpowiedzialny za prowadzenie negocjacji handlowych oraz realizację planu sprzedażowego zgodnie z celami biznesowymi Grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-dykier-%E2%80%93-new-business-manager-w-grupie-me-and-my-friends,36032,artykul.html

Mateusz Dykier od blisko pięciu lat jest związany z branżą reklamową, od ośmiu zajmuje się bezpośrednio sprzedażą (posiada doświadczenie w zakresie tworzenia strategii sprzedażowych i zarządzania działem sprzedaży). W swojej karierze pracował także jako dziennikarz, rzecznik prasowy i copywriter – co pozwoliło mu zdobyć branżowe know-how, które z pewnością posłuży  jako wartość dodana w jego pracy. Na swoim koncie ma działania dla takich podmiotów i marek jak Click Community, Brave Brain, Radio Zet, Black Red White, 4F, Tesco, Tactica Pharmaceuticals.

Prywatnie Mateusz pasjonuje się popkulturą. W wolnym czasie pisał o filmach i grach dla najpopularniejszych serwisów kulturalnych w Polsce. Uwielbia filmy Christophera Nolana i Tima Burtona, a w szczególności: trylogię „Batmana” i „Incepcję”. Za grę wszechczasów uważa „Final Fantasy VII”.

Źródło: Me & My Friends

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764