logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex

  PR 05.02.2020, przeczytano 969 razy
ilustracja

Wystartowała trzecia odsłona kampanii Hortex, promująca najnowszy produkt - Danie Chińskie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mateusz-gessler-w-kolejnej-odslonie-kampanii-marki-hortex,385578,artykul.html

Tym razem ambasador marki Hortex Mateusz Gessler docenia młodszych Domowych Szefów Kuchni, którzy nie stronią od bardziej egzotycznych smaków. Komunikacja dotyczy nowego Dania Chińskiego i koncentruje się na wygodzie, szybkości przygotowania oraz smaku.

Nowe danie Hortex to połączenie warzyw, soczystego kurczaka, makaronu oraz aromatycznej mieszanki przypraw.

- Przekaz kampanii jest niezmienny: Hortex wraz z Mateuszem Gesslerem docenia codzienną, kulinarną pracę Domowych Szefów Kuchni. Marka wspiera ich, inspirując i oszczędzając ich czas - mówi Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B.

Spoty emitowane są w największych stacjach tv i internecie. Reżyserią zajął się Tadeusz Śliwa, produkcję zorganizowała Papaya, autorem zdjęć foodowych jest Jacek Szymański i studio Bites, za postprodukcję odpowiada Lunapark.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764