logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex

  PR 20.09.2019, przeczytano 934 razy
ilustracjastrzałka

Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-gessler-w-nowej-kampanii-hortex,384048,artykul.html

Wprowadzeniu na rynek rewolucyjnego produktu – mrożonych zup gotowych – towarzyszy kampania reklamowa, której twarzą został Mateusz Gessler – znany szef kuchni, restaurator i ekspert od zdrowego żywienia.

- Wybór Mateusza Gesslera na ambasadora naszej marki był wyborem oczywistym. Mateusz tak, jak Hortex stawia na wysoką jakość i naturalność tego, co jemy - mówi Agata Bonikowska, Marketing Director / Frozen Division w Hortex

Osobowość Mateusza Gesslera, jego naturalność, zaangażowanie i pozytywny wizerunek współgrają z wizją marki: „Robimy wszystko, aby codzienne odżywianie oparte na warzywach i owocach było łatwe, pyszne oraz wygodne!”.

- Hortex pragnie zmieniać codzienny świat konsumentów na lepszy. To postanowienie stanowi punkt wyjściowy każdego działania marki, ponieważ ważne jest nie tylko to co tworzymy, ale również dlaczego to tworzymy - mówi Dawid Borowiec, Wiceprezes Zarządu Grupy Hortex

Gotowe zupy Hortex

- Idea najnowszej kampanii bazuje na docenieniu 14 milionów szefów domowych kuchni. To oni codziennie tworzą pyszne, zdrowe, oparte na warzywach i owocach posiłki. To właśnie im Hortex głosem prawdziwego Mistrza Kuchni mówi: „Dziękujemy za Waszą codzienną kulinarną robotę. To dla Was tworzymy produkty, które ułatwiają życie!” - mówi Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B

Nowa linia mrożonych gotowych zup Hortex to propozycja, która dzięki wypracowanym recepturom pozwala by w zaledwie 10 minut cieszyć się pyszną domową zupą.

Produkt dostępny jest w trzech wariantach smakowych: pomidorowa z makaronem, krupnik z kaszą pęczak, orientalna z makaronem.

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada zespół Opus B. Spot wyprodukowała Papaya Films, reżyserem był Tadeusz Śliwa, postprodukcją zajęło się studio Lunapark. Za przygotowanie strategii, kreacji i całości działań w internecie odpowiada agencja F11. Strategię mediową i zakup mediów offline zapewnił Mediacom, natomiast za zakup mediów online odpowiada agencja Pure Play. Projekty opakowań zup gotowych stworzyła agencja HiBrands. Mateusza Gesslera reprezentuje na wyłączność agencja Patryk Wolski Management.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Empik Foto stworzył kolekcje gadżetów z polskimi artystami znanymi z Internetu
Empik Foto połączył siły ze znanymi internetowymi twórcami, czego efektem są unikalne kolekcje gadżetów z autorskimi grafikami. Do tej pory marka zaprosiła do współpracy czwórkę artystów: Rynn Rysuje, Bazgram, życie-na-kreskę oraz Grafikk Jasikk. Empik Foto planuje kolejne kolekcje z popularnymi wśród internautów rysownikami i...
ZenBusiness sprawdził, czy słowa rzeczywiście mogą ranić, tym razem jednak nie ludzi, a biznes. Okazuje się, że dla nowych firm negatywne recenzje są ciosem w prawie 100% przypadków, a dla starszych w 97%. Czy słowa Marilyn Monroe: “Nieważne co o mnie myślą, ważne, żeby mnie kochali”, stały się nieaktualne?
Rozpoczynamy drugi dzień Targów Opakowań Packaging Innovations
Drugi dzień targów to kolejna dawka wiedzy, kontaktów i nowych pomysłów na rozwinięcie firmy.
Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”
Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764