logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex

  PR 20.09.2019, przeczytano 245 razy
ilustracjastrzałka

Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-gessler-w-nowej-kampanii-hortex,384048,artykul.html

Wprowadzeniu na rynek rewolucyjnego produktu – mrożonych zup gotowych – towarzyszy kampania reklamowa, której twarzą został Mateusz Gessler – znany szef kuchni, restaurator i ekspert od zdrowego żywienia.

- Wybór Mateusza Gesslera na ambasadora naszej marki był wyborem oczywistym. Mateusz tak, jak Hortex stawia na wysoką jakość i naturalność tego, co jemy - mówi Agata Bonikowska, Marketing Director / Frozen Division w Hortex

Osobowość Mateusza Gesslera, jego naturalność, zaangażowanie i pozytywny wizerunek współgrają z wizją marki: „Robimy wszystko, aby codzienne odżywianie oparte na warzywach i owocach było łatwe, pyszne oraz wygodne!”.

- Hortex pragnie zmieniać codzienny świat konsumentów na lepszy. To postanowienie stanowi punkt wyjściowy każdego działania marki, ponieważ ważne jest nie tylko to co tworzymy, ale również dlaczego to tworzymy - mówi Dawid Borowiec, Wiceprezes Zarządu Grupy Hortex

Gotowe zupy Hortex

- Idea najnowszej kampanii bazuje na docenieniu 14 milionów szefów domowych kuchni. To oni codziennie tworzą pyszne, zdrowe, oparte na warzywach i owocach posiłki. To właśnie im Hortex głosem prawdziwego Mistrza Kuchni mówi: „Dziękujemy za Waszą codzienną kulinarną robotę. To dla Was tworzymy produkty, które ułatwiają życie!” - mówi Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B

Nowa linia mrożonych gotowych zup Hortex to propozycja, która dzięki wypracowanym recepturom pozwala by w zaledwie 10 minut cieszyć się pyszną domową zupą.

Produkt dostępny jest w trzech wariantach smakowych: pomidorowa z makaronem, krupnik z kaszą pęczak, orientalna z makaronem.

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada zespół Opus B. Spot wyprodukowała Papaya Films, reżyserem był Tadeusz Śliwa, postprodukcją zajęło się studio Lunapark. Za przygotowanie strategii, kreacji i całości działań w internecie odpowiada agencja F11. Strategię mediową i zakup mediów offline zapewnił Mediacom, natomiast za zakup mediów online odpowiada agencja Pure Play. Projekty opakowań zup gotowych stworzyła agencja HiBrands. Mateusza Gesslera reprezentuje na wyłączność agencja Patryk Wolski Management.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764