logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Kołakowski dołącza do zespołu The Dust

  PR 24.04.2018, przeczytano 539 razy

Studio deweloperskie gier The Dust (Grupa Me & My Friends) po raz kolejny rozbudowuje swój zespół. Szeregi wrocławskiej firmy wzmocnił Mateusz Kołakowski, który objął stanowisko Junior 3D Graphic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-kolakowski-dolacza-do-zespolu-the-dust,36279,artykul.html

Mateusz Kołakowski jest absolwentem wzornictwa przemysłowego na Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu. Pierwsze zawodowe kroki jako grafik stawiał w Madman Theory Games, gdzie poznawał tajniki modelowania 3D, tworzenia tekstur i projektów koncepcyjnych. Następnie rozwijał karierę we wrocławskim oddziale Credit Suisse, wykorzystując swoje umiejętności m.in. w projekcie rebrandingu banku. Zajmował się także tworzeniem identyfikacji i layout`ów na potrzeby firmy oraz obsługą międzynarodowych klientów.

Znajomość branży gamingowej oraz graficzne doświadczenie Mateusza Kołakowskiego zaprocentują w pracy dla The Dust, studia deweloperskiego należącego do Grupy Me & My Friends. Mateusz jako Junior 3D Graphic będzie zaangażowany w kolejne etapy przygotowania gier realizowanych przez spółkę – od fazy pomysłów do ich wcielenia w życie. Do jego obowiązków będzie należał szeroki wachlarz działań m.in. modelowanie 3D, tworzenie animacji, teksturowanie modeli oraz renderowanie.

Prywatnie Mateusz poświęca się drugiej artystycznej pasji, czyli muzyce. Od kilkunastu lat z zamiłowaniem gra na perkusji, występuje na koncertach, prowadził także kilka jam session. Studiował na Wrocławskiej Szkole Jazzu i Muzyki Rozrywkowej.

Źródło: The Dust

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764