logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Tracz dołączył do Salestube

  PR 06.08.2024, przeczytano 499 razy
ilustracjastrzałka

Do zespołu Intelligence Division spółki MarTech & e-commerce connected Salestube (Group One) na stanowisko Director of Data Analytics & Engineering dołączył Mateusz Tracz, który pokieruje interdyscyplinarnym zespołem odpowiedzialnym za tworzenie i rozwój flagowych rozwiązań technologicznych umożliwiających podejmowanie data-driven decyzji w dynamicznym świecie MarTech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-tracz-dolaczyl-do-salestube,405247,artykul.html

Mateusz Tracz specjalizuje się w zarządzaniu złożonymi projektami IT, optymalizacją procesów związanych z danymi oraz rozwojem platform data intelligence. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu kompleksowymi projektami technologicznymi oraz integracji kompetencji z zakresu analizy danych, business intelligence, data engineeringu oraz data governance. Przed dołączeniem do zespołu Salestube pracował na stanowisku Head of IT Operations w T-Mobile, gdzie zarządzał zespołem ponad 50 inżynierów. 

W Salestube Mateusz Tracz będzie nadzorować pracę interdyscyplinarnego zespołu ponad 20 ekspertów MarTech, który odpowiedzialny będzie m.in. za tworzenie flagowych rozwiązań technologicznych spółki, planowanie strategii pomiaru i przetwarzania danych z zasobów klientów oraz za budowanie architektury danych (m.in. Customer Data Platform), umożliwiających klientom Salestube podejmowanie decyzji data-driven w dynamicznie zmieniającym się świecie danych i technologii. Celem Mateusza będzie również optymalizacja procesu pracy na danych wewnątrz grupy marketingowo-technologicznej Group One. ​

Swoją pracę w roli Director of Data Analytics & Engineering Mateusz Tracz raportować będzie do Magdaleny Niewiadomskiej, Intelligence Division Director spółki Salestube. 

Źródło: Group One

groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w dziale kreacji 180heartbeats + Jung von Matt
Zespół, którym od sierpnia zeszłego roku kieruje Adam Smereczyński wzbogacił się o nowych członków. Do agencji dołączyły dwa nowe teamy kreatywne, a dwie osoby awansowały.
Tomasz Ramza tymczasowym prezesem Grupy RMF
Kazimierz Gródek i  Tadeusz Sołtys zdecydowali o swoim odejściu z zarządu Grupy RMF obejmując jednocześnie w niej role doradcze. Tomasz Ramza obejmuje funkcję tymczasowego Prezesa ( CEO) Grupy RMF
Nowa Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat
Od września 2024 roku stanowisko Dyrektorki Sprzedaży i Marketingu objęła Marta Jończyk, która tym samym zastąpiła Sławomira Gołębiowskiego, pełniącego do końca sierpnia funkcję członka Zarządu oraz Dyrektora Marketingu i Sponsoringu.
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba na czele działu kreacji oS3
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba dołączyli do zespołu agencji strategiczno-kreatywnej oS3, będącej częścią Grupy Reklamowej ONE House. Obejmując stanowiska Dyrektorów Kreatywnych, stanęli na czele działu kreacji.
Jakub Ragdowski awansuje w Havas Media
Z początkiem września na stanowisko Consulting Directora w agencji Havas Media awansował Jakub Radgowski. Będzie odpowiedzialny za kompleksowy nadzór nad strategią i działaniami dla klientów agencji, jak również zarządzanie podległym zespołem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764