logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Zając i Magdalena Owsiana na Warszawskich Dniach Informatyki

  PR 19.03.2024, przeczytano 412 razy
ilustracja

Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, wystąpi na tegorocznych Warszawskich Dniach Informatyki, a Magdalena Owsiana, Head of Employer Branding & Communication w VML Enterprise Solutions, na towarzyszącym im wydarzeniu Women in IT Days. Kultowa konferencja polskiej społeczności IT odbędzie się 5-6 kwietnia na PGE Narodowym w Warszawie oraz online. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-zajac-i-magdalena-owsiana-na-warszawskich-dniach-informatyki,403516,artykul.html

Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML , w swoim wystąpieniu pt. "Apple Vision Pro - przyszłość właśnie nadeszła" opowie o tym, jak najnowsza propozycja od Apple zmienia zasady gry w technologiach AR/VR. Mateusz, korzystając z własnego doświadczenia w projektowaniu oprogramowania, podzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat potencjału, jakie niesie ze sobą to narzędzie, i jak może ono wpłynąć na przyszłość interaktywnych doświadczeń cyfrowych. Omówi różnorodne aspekty pracy z Apple Vision Pro - od unikalnych możliwości, przez wyzwania adaptacyjne, po przewidywane skutki dla branży i deweloperów. 

Będzie to nie tylko okazja do zgłębienia technicznych detali nowego ekosystemu, ale także okazja do dyskusji, jak inwestycje w nowe technologie mogą przyczynić się do ewolucji sposobu, w jaki postrzegamy i wykorzystujemy rozszerzoną rzeczywistość. Jak Apple Vision Pro może otworzyć nowe horyzonty dla innowacji, tworząc przestrzeń dla niezwykłych doświadczeń użytkownika?

Czym jest odpowiedzialność społeczna? Po co budować ją w swoich organizacjach? Kto może i powinien to robić? Na te pytania podczas swojego wystąpienia zatytułowanego "O społecznościach, wkluczaniu i odpowiedzialności" odpowie Magdalena Owsiana , Head of Employer Branding & Communication, VML Enterprise Solutions 

Prawdziwy CSR wcale nie jest modnym hasłem, służącym do podreperowania wizerunku. To mądre budowanie zespołów i partnerstw, które przynosi korzyści wszystkim zaangażowanym. Podczas swojej prezentacji, Magda poruszy temat długofalowego i zrównoważonego podejścia do współpracy, a także przyjrzy się obszarom działań, naturalnym dla branży IT: współpracy z jednostkami edukacyjnymi, organizacjami pozarządowymi i projektom społecznym na przykładzie Project Shoebox. Udowodni, że nawet mała zmiana może znaczyć bardzo dużo.

Warszawskie Dni Informatyki to kultowe wydarzenie polskiego środowiska IT i Data Science, które co roku gromadzi ponad 10 000 osób. W 2024 roku odbędzie się po raz piętnasty, tym razem na PGE Narodowym w Warszawie. Będzie także obfitowało w liczne prelekcje i materiały dostępne online. 

Tematyka kobieca była obecna na WDI od lat, ale jest na tyle ważnym tematem, że w tym roku organizatorzy postanowili jeszcze bardziej go podkreślić. Tak powstało wydarzenie Women in IT Days , które ma na celu zachęcenie kobiet i wspieranie ich rozwoju w branży IT.

Źródło: VML Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764