logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Zając i Magdalena Owsiana na Warszawskich Dniach Informatyki

  PR 19.03.2024, przeczytano 657 razy
ilustracja

Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, wystąpi na tegorocznych Warszawskich Dniach Informatyki, a Magdalena Owsiana, Head of Employer Branding & Communication w VML Enterprise Solutions, na towarzyszącym im wydarzeniu Women in IT Days. Kultowa konferencja polskiej społeczności IT odbędzie się 5-6 kwietnia na PGE Narodowym w Warszawie oraz online. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-zajac-i-magdalena-owsiana-na-warszawskich-dniach-informatyki,403516,artykul.html

Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML , w swoim wystąpieniu pt. "Apple Vision Pro - przyszłość właśnie nadeszła" opowie o tym, jak najnowsza propozycja od Apple zmienia zasady gry w technologiach AR/VR. Mateusz, korzystając z własnego doświadczenia w projektowaniu oprogramowania, podzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat potencjału, jakie niesie ze sobą to narzędzie, i jak może ono wpłynąć na przyszłość interaktywnych doświadczeń cyfrowych. Omówi różnorodne aspekty pracy z Apple Vision Pro - od unikalnych możliwości, przez wyzwania adaptacyjne, po przewidywane skutki dla branży i deweloperów. 

Będzie to nie tylko okazja do zgłębienia technicznych detali nowego ekosystemu, ale także okazja do dyskusji, jak inwestycje w nowe technologie mogą przyczynić się do ewolucji sposobu, w jaki postrzegamy i wykorzystujemy rozszerzoną rzeczywistość. Jak Apple Vision Pro może otworzyć nowe horyzonty dla innowacji, tworząc przestrzeń dla niezwykłych doświadczeń użytkownika?

Czym jest odpowiedzialność społeczna? Po co budować ją w swoich organizacjach? Kto może i powinien to robić? Na te pytania podczas swojego wystąpienia zatytułowanego "O społecznościach, wkluczaniu i odpowiedzialności" odpowie Magdalena Owsiana , Head of Employer Branding & Communication, VML Enterprise Solutions 

Prawdziwy CSR wcale nie jest modnym hasłem, służącym do podreperowania wizerunku. To mądre budowanie zespołów i partnerstw, które przynosi korzyści wszystkim zaangażowanym. Podczas swojej prezentacji, Magda poruszy temat długofalowego i zrównoważonego podejścia do współpracy, a także przyjrzy się obszarom działań, naturalnym dla branży IT: współpracy z jednostkami edukacyjnymi, organizacjami pozarządowymi i projektom społecznym na przykładzie Project Shoebox. Udowodni, że nawet mała zmiana może znaczyć bardzo dużo.

Warszawskie Dni Informatyki to kultowe wydarzenie polskiego środowiska IT i Data Science, które co roku gromadzi ponad 10 000 osób. W 2024 roku odbędzie się po raz piętnasty, tym razem na PGE Narodowym w Warszawie. Będzie także obfitowało w liczne prelekcje i materiały dostępne online. 

Tematyka kobieca była obecna na WDI od lat, ale jest na tyle ważnym tematem, że w tym roku organizatorzy postanowili jeszcze bardziej go podkreślić. Tak powstało wydarzenie Women in IT Days , które ma na celu zachęcenie kobiet i wspieranie ich rozwoju w branży IT.

Źródło: VML Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon: większe możliwości Colorado, 2 lata gwarancji dla serii Arizona
Canon konsekwentnie wspiera dostawców usług druku w rozwoju ich działalności i zwiększaniu efektywności. Firma wprowadza aktualizacje produktów z rodzin Colorado i Arizona, które odpowiadają na potrzeby klientów i bazują na globalnym sukcesie platform do druku wielkoformatowego Canon. W serii Colorado M — 1,6-metrowej maszynie rolowej z atramentem UVgel — wprowadzono...
Panasonic LUMIX S1II i LUMIX S1IIE: pełnoklatkowe bezlusterkowce
Panasonic z przyjemnością ogłasza rozszerzenie swojej renomowanej serii LUMIX S o dwa nowe modele – LUMIX S1II oraz S1IIE. Aparaty te zostały zaprojektowane z myślą o zapewnieniu wyjątkowych możliwości fotograficznych i filmowych, charakteryzując się znakomitą jakością obrazu, dynamicznym odwzorowaniem kolorów oraz istotnymi usprawnieniami w zakresie technologii wideo.
Nowa odsłona kampanii Sokołów z Pascalem Brodnickim
Pascal Brodnicki, znany szef kuchni, po raz kolejny poleca produkty Sokołów – tym razem w kampanii promującej asortyment grillowy firmy. „Smak zaczyna się od mięsa!” – to hasło, które podkreśla główny przekaz kampanii, czyli wysoką jakość surowca i produktów, które z niego powstają.
Ogród NAJ: Saatchi & Saatchi dla OBI
Ruszyła nowa wielokanałowa kampania OBI „Ogród NAJ”. Za strategię i koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, natomiast za działania Paid Social agencja marketingu efektywnościowego Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Tędy po Trendy - kampania modowa Wola Parku
Centrum handlowe Wola Park, cenione miejsce spotkań lokalnych społeczności, podkreśla zakupową ofertę z nową kampanią wyróżniającą je jako źródło modowych trendów. Centrum wychodzi naprzeciw potrzebom i zainteresowaniom klientów z kampanią „Tędy po Trendy”, inspirując odwiedzających do odświeżenia letniej szafy. Kampania została...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764