logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Zając prelegentem World Software Testing & QA Summit

  PR 21.11.2023, przeczytano 268 razy
ilustracja

Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VMLY&R Poland, był jednym z prelegentów drugiej edycji World Software Testing & QA Summit. Wydarzenie odbyło się w Berlinie. 

 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-zajac-prelegentem-world-software-testing-and-qa-summit,402158,artykul.html

Mateusz Zając poprowadził wystąpienie pt. "Is Codeless Automation the future of testing". 

Współczesny rynek technologiczny charakteryzuje się niezwykłą dynamiką rozwoju narzędzi opartych na sztucznej inteligencji. Niemal każdego miesiąca jesteśmy świadkami pojawiania się nowych, przełomowych rozwiązań, które są tworzone przez startupy. Te innowacyjne firmy, często bardziej zwinne i gotowe na ryzyko niż ich więksi konkurenci, szybko adaptują najnowsze osiągnięcia w dziedzinie AI, przekształcając je w praktyczne narzędzia i aplikacje. Od automatyzacji testów, przez analizę danych, po zaawansowane systemy wspomagające decyzje architektoniczne - narzędzia te zmieniają oblicze pracy, stale pchając granice możliwości technologicznych.

Jako eksperci tworzący oprogramowania, musimy zwracać szczególną uwagę na dane, które wykorzystujemy do szkolenia systemów opartych na sztucznej inteligencji. W erze, w której narzędzia AI są coraz bardziej powszechne, kluczowe staje się zapewnienie, że te dane są bezpieczne i chronione. To nie tylko nasz obowiązek etyczny, ale i niezbędny element budowania zaufania w technologię, którą codziennie stosujemy.

Mateusz Zając, Software Engineering Manager, VMLY&R  

World Software Testing & QA Summit to wydarzenie skupiające się na innowacjach w zakresie testowania oprogramowania i QA, rozwijając obszary codeless testing, quality engineering, security testing i wiele innych. Wydarzenie zgromadziło czołowych ekspertów  w zakresie technologii, dyskutujących na temat nowych rozwiązań i praktyk, które zmieniają obszar testowania oprogramowania i zapewniania jakości w różnych branżach. 

Źródło: VMLY&R Poland

Dodatkowe informacje:

Dział technologiczny polskiego oddziału VMLY&R stanowi hub technologiczny całej naszej globalnej sieci VMLY&R, realizując jednocześnie projekty dla klientów zewnętrznych. Działy technologiczne VMLY&R Poland składają się z wykwalifikowanych specjalistów z zakresu backend, frontend & mobile, których praca jest regularnie weryfikowana przez zespół QA realizując projekty zaprojektowane przez działy UX i UI i prowadzone przez Project Managerów. To łącznie ponad 120 osób będących strategicznym partnerem klientów VMLY&R w zakresie prac technologicznych. Budujemy nie tylko aplikacje webowe (React, Vue, Angular), mobilne (Flutter, Android, iOS) czy platformy contentowe (Drupal, AEM, Wordpress), ale realizujemy także projekty z zakresu e-commerce (Magento, Shopify), data czy no-code (Webflow, Bubble). Pracujemy dla największych marek świata, w tym między innymi: adidas, Colgate, BAT, Danone, Tic Tac, IKEA, Samsung, Telia, Arelion, T-Mobile, United Rentals, Pfizer czy Sanofi.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764