logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Zyguła prelegentem kolejnych warsztatów Internet ASAP

  PR 27.02.2014, przeczytano 6348 razy

Internet ASAP to cykliczne warsztaty skierowane do osób ze środowiska marketingu internetowego. Praktyka w małych grupach i wiedza z e-marketingu przekazywana jest przez ekspertów z branży. W trzeciej edycji kolejny raz mowa będzie o ZOO, którym zarządza aktualnie Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-zygula-prelegentem-kolejnych-warsztatow-internet-asap,20990,artykul.html

To już 3 edycja warsztatów INTERNET ASAP. Agencja Interaktywna Eura7 będąca organizatorem zeszłorocznego spotkania wraz z prelegentami odwiedziła Kraków, Warszawę, Poznań i Wrocław. W tym roku zaczynają 13 marca w Warszawie, a dzień później, 14 marca, będą w Gdańsku.

Panda i Pingwin na wybiegu Google

Jednym z prelegentów jest Mateusz Zyguła (na zdjęciu), dyrektor generalny i właściciel firmy widzialni.pl. Na warsztatach ASAP podejmie on trudny i bardzo zajmujący ostatnio temat algorytmu Google. Podczas warsztatów zatytułowanych „Dlaczego Google otwiera ZOO? Nowe podejście do SEO” wskaże na dotychczas stosowane techniki pozycjonowania i porówna je z aktualnie wykorzystywanymi. Podczas swego wystąpienia Mateusz Zyguła będzie opowiadał również o tym, jak odpowiednio ustalić strategię SEO, wyszukać trendy oraz wykorzystać je do promocji marki. Co najistotniejsze, zapozna wszystkich z Pandą i Pingwinem oraz podpowie w jaki sposób można je choć trochę udomowić. Podsumowaniem warsztatów będzie opowieść o zmianach, jakie następowały w Google na przestrzeni ostatnich lat i jak były one odczuwane na własnej skórze czyt. firmy.

Zaproszenia na warsztaty od widzialni.pl można dostać na Facebooku firmy.

Źródło: widzialni.pl

warsztaty.internetasap.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764