logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Zyguła prelegentem kolejnych warsztatów Internet ASAP

  PR 27.02.2014, przeczytano 7528 razy

Internet ASAP to cykliczne warsztaty skierowane do osób ze środowiska marketingu internetowego. Praktyka w małych grupach i wiedza z e-marketingu przekazywana jest przez ekspertów z branży. W trzeciej edycji kolejny raz mowa będzie o ZOO, którym zarządza aktualnie Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-zygula-prelegentem-kolejnych-warsztatow-internet-asap,20990,artykul.html

To już 3 edycja warsztatów INTERNET ASAP. Agencja Interaktywna Eura7 będąca organizatorem zeszłorocznego spotkania wraz z prelegentami odwiedziła Kraków, Warszawę, Poznań i Wrocław. W tym roku zaczynają 13 marca w Warszawie, a dzień później, 14 marca, będą w Gdańsku.

Panda i Pingwin na wybiegu Google

Jednym z prelegentów jest Mateusz Zyguła (na zdjęciu), dyrektor generalny i właściciel firmy widzialni.pl. Na warsztatach ASAP podejmie on trudny i bardzo zajmujący ostatnio temat algorytmu Google. Podczas warsztatów zatytułowanych „Dlaczego Google otwiera ZOO? Nowe podejście do SEO” wskaże na dotychczas stosowane techniki pozycjonowania i porówna je z aktualnie wykorzystywanymi. Podczas swego wystąpienia Mateusz Zyguła będzie opowiadał również o tym, jak odpowiednio ustalić strategię SEO, wyszukać trendy oraz wykorzystać je do promocji marki. Co najistotniejsze, zapozna wszystkich z Pandą i Pingwinem oraz podpowie w jaki sposób można je choć trochę udomowić. Podsumowaniem warsztatów będzie opowieść o zmianach, jakie następowały w Google na przestrzeni ostatnich lat i jak były one odczuwane na własnej skórze czyt. firmy.

Zaproszenia na warsztaty od widzialni.pl można dostać na Facebooku firmy.

Źródło: widzialni.pl

warsztaty.internetasap.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764