logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Zyguła prelegentem kolejnych warsztatów Internet ASAP

  PR 27.02.2014, przeczytano 6000 razy

Internet ASAP to cykliczne warsztaty skierowane do osób ze środowiska marketingu internetowego. Praktyka w małych grupach i wiedza z e-marketingu przekazywana jest przez ekspertów z branży. W trzeciej edycji kolejny raz mowa będzie o ZOO, którym zarządza aktualnie Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-zygula-prelegentem-kolejnych-warsztatow-internet-asap,20990,artykul.html

To już 3 edycja warsztatów INTERNET ASAP. Agencja Interaktywna Eura7 będąca organizatorem zeszłorocznego spotkania wraz z prelegentami odwiedziła Kraków, Warszawę, Poznań i Wrocław. W tym roku zaczynają 13 marca w Warszawie, a dzień później, 14 marca, będą w Gdańsku.

Panda i Pingwin na wybiegu Google

Jednym z prelegentów jest Mateusz Zyguła (na zdjęciu), dyrektor generalny i właściciel firmy widzialni.pl. Na warsztatach ASAP podejmie on trudny i bardzo zajmujący ostatnio temat algorytmu Google. Podczas warsztatów zatytułowanych „Dlaczego Google otwiera ZOO? Nowe podejście do SEO” wskaże na dotychczas stosowane techniki pozycjonowania i porówna je z aktualnie wykorzystywanymi. Podczas swego wystąpienia Mateusz Zyguła będzie opowiadał również o tym, jak odpowiednio ustalić strategię SEO, wyszukać trendy oraz wykorzystać je do promocji marki. Co najistotniejsze, zapozna wszystkich z Pandą i Pingwinem oraz podpowie w jaki sposób można je choć trochę udomowić. Podsumowaniem warsztatów będzie opowieść o zmianach, jakie następowały w Google na przestrzeni ostatnich lat i jak były one odczuwane na własnej skórze czyt. firmy.

Zaproszenia na warsztaty od widzialni.pl można dostać na Facebooku firmy.

Źródło: widzialni.pl

warsztaty.internetasap.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

23 maja w warszawskim ATM Studio odbyła się 10. edycja Gali PKO BP Ekstraklasy. Transmisja emitowana była na żywo na kanałach partnerów w telewizji linearnej, a także streamowana online i na YouTubie.
Można zwariować i żyć normalnie – tak głosi hasło kampanii społecznej, której celem jest nawiązanie dialogu, a docelowo zmiana świadomości społecznej dotyczącej postrzegania zdrowia psychicznego. Akcję edukacyjno-informacyjną zainicjowała fundacja Można Zwariować, która otwarcie mówi o zaburzeniach psychicznych, między innymi w podcaście o tym...
Adam Nykles mianowany Chief Data Officerem Publicis Le Pont
Adam Nykles, obecnie Chief Data Officer w firmie KINDRED, należącej do Publicis Groupe w Czechach, będzie pełnił jednocześnie analogiczną rolę w platformie Publicis Le Pont, którą tworzą eksperci Publicis Groupe w Europie Środkowej i Wschodniej, z rynków Polski, Czech i Węgier.
Kampania agencji Peppermint dla marki Heinz
Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint powered by Quad przygotowała kampanię „Heinz ❤️ food” promującą zimne sosy marki Heinz.
Karol Kamiński nowym Web Services Directorem w Grupie Blix
Karol Kamiński objął stanowisko Web Services Directora w Grupie Blix, która jest liderem aplikacji smartshoppingowych w Polsce. Wcześniej przez wiele lat był związany z projektem AdRetail, należącym do Grupy Interia. Obecnie kieruje zespołem produktowym, dedykowanym rozwojowi serwisu webowego Blix.pl. Kreuje i wdraża kluczowe projekty budujące jego wzrost, również w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764