logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Zyguła prelegentem kolejnych warsztatów Internet ASAP

  PR 27.02.2014, przeczytano 7109 razy

Internet ASAP to cykliczne warsztaty skierowane do osób ze środowiska marketingu internetowego. Praktyka w małych grupach i wiedza z e-marketingu przekazywana jest przez ekspertów z branży. W trzeciej edycji kolejny raz mowa będzie o ZOO, którym zarządza aktualnie Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-zygula-prelegentem-kolejnych-warsztatow-internet-asap,20990,artykul.html

To już 3 edycja warsztatów INTERNET ASAP. Agencja Interaktywna Eura7 będąca organizatorem zeszłorocznego spotkania wraz z prelegentami odwiedziła Kraków, Warszawę, Poznań i Wrocław. W tym roku zaczynają 13 marca w Warszawie, a dzień później, 14 marca, będą w Gdańsku.

Panda i Pingwin na wybiegu Google

Jednym z prelegentów jest Mateusz Zyguła (na zdjęciu), dyrektor generalny i właściciel firmy widzialni.pl. Na warsztatach ASAP podejmie on trudny i bardzo zajmujący ostatnio temat algorytmu Google. Podczas warsztatów zatytułowanych „Dlaczego Google otwiera ZOO? Nowe podejście do SEO” wskaże na dotychczas stosowane techniki pozycjonowania i porówna je z aktualnie wykorzystywanymi. Podczas swego wystąpienia Mateusz Zyguła będzie opowiadał również o tym, jak odpowiednio ustalić strategię SEO, wyszukać trendy oraz wykorzystać je do promocji marki. Co najistotniejsze, zapozna wszystkich z Pandą i Pingwinem oraz podpowie w jaki sposób można je choć trochę udomowić. Podsumowaniem warsztatów będzie opowieść o zmianach, jakie następowały w Google na przestrzeni ostatnich lat i jak były one odczuwane na własnej skórze czyt. firmy.

Zaproszenia na warsztaty od widzialni.pl można dostać na Facebooku firmy.

Źródło: widzialni.pl

warsztaty.internetasap.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764