logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateview – monitor Huawei do profesjonalnego zastosowania

  PR 09.08.2021, przeczytano 285 razy

Huawei wprowadził do sprzedaży w Polsce swoje pierwsze monitory premium – w tym model MateView, zaawansowany monitor do użytku profesjonalnego z ekranem 4K+ o jakości Ultra HD. Od dzisiaj do 22 sierpnia oba monitory dostępne są w ofercie premierowej – MateView GT w zestawie ze smartwatchem Huawei Watch GT 2 Pro w rekomendowanej cenie 1999 zł, a MateView w zestawie z Watch GT 2 Pro w rekomendowanej cenie 2599 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateview-%E2%80%93-monitor-huawei-do-profesjonalnego-zastosowania,392574,artykul.html

MateView to ultrasmukły monitor, który został wyposażony w zaawansowany, 28,2-calowy wyświetlacz 4K+ o jakości Ultra HD, proporcjach ekranu 3:2 i rozdzielczości natywnej wynoszącej 3840 × 2560. W nowym monitorze Huawei zastosowano technologię FullView – wyświetlacz urządzenia zajmuje aż 94% przedniego panelu urządzenia. Obudowa MateView jest bardzo cienka, jej grubość wynosi jedynie 9,3 mm. Ramki urządzenia zostały wykonane z metalu, co w połączeniu z dużą powierzchnią użytkową ekranu sprawia, że monitor prezentuje się elegancko i nowocześnie.

Ekran MateView wyróżnia się też wiernym odwzorowaniem palety barw sRGB na poziomie 100%, z kolei paleta barw DCI-P3 jest odwzorowana na poziomie aż 98%. Urządzenie otrzymało certyfikat VESA DisplayHDR 400, co oznacza, że zapewnia obraz wysokiej jakości w technologii HDR.

Wyświetlacz MateView zapewnia nie tylko wysokie wrażenia wizualne, ale też ochronę oczu użytkownika. W urządzeniu zastosowano technologię ograniczającą emisję niebieskiego światła, której wysoką skuteczność potwierdza certyfikat TÜV Rheinland. Urządzenie posiada też certyfikację potwierdzającą ograniczenie efektu migotania ekranu.

Monitor Huawei MateView wyróżnia się też funkcją bezprzewodowego łączenia ze smartfonem, tabletem lub laptopem Huawei. Dzięki technologii OneHop Projection, użytkownik może na przykład obsługiwać aplikacje smartfona na ekranie monitora, edytować pliki zapisane na smartfonie, laptopie lub tablecie bezpośrednio na ekranie monitora, bez konieczności podłączania kabli.

Nowy monitor Huawei ofertuje również bogaty wybór portów do szerokiego zastosowania w biurze: po dwa porty USB-C i USB-A, port HDMI 2.0, port Mini DisplayPort i jedno gniazdo audio 3,5 mm.

Myszy i klawiatury podłączone do monitora MateView mogą być używane jako urządzenia nawigacyjne dla innych podłączonych urządzeń, takich jak laptop czy smartfon. Funkcja ta umożliwia tym samym elastyczne przełączanie się między wieloma urządzeniami bez konieczności ponownego ich podłączania.

Monitor MateView posiada też inne udogodnienia, podnoszące komfort codziennej pracy, m.in. dotykowy panel sterowania, wbudowane w stojak monitora dwa głośniki o mocy 5W oraz zintegrowane dwa mikrofony, obsługujące algorytmy redukcji szumów i zapewniające promień odbioru dźwięku do czterech metrów. Urządzenie ma też oddzielną strukturę do chowania kabli.

Źródło: Huawei

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764