logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Matthew Luhn gwiazdą UX Poland oraz Filmteractive

  PR 22.08.2017, przeczytano 645 razy
ilustracja

Deloitte Digital objął parasolem partnerstwa strategicznego konferencje - UX Poland oraz Filmteractive. Gwiazdą połączonej sceny obu wydarzeń będzie Matthew Luhn z Pixara – gość specjalny Deloitte Digital. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/matthew-luhn-gwiazda-ux-poland-oraz-filmteractive,33477,artykul.html

Matthew Luhn to światowej klasy ekspert w zakresie storytellingu, mówca z ponad 25 letnim doświadczeniem. Jest twórcą scenariuszy największych hitów Pixar Animation Studio m.in. trylogii „Toy Story”, „Gdzie jest Nemo”, „Potwory i spółka”, „Auta” czy „Uniwersytet Potworny”. Od lat pomaga największym światowym brandom tworzyć i opowiadać historie ich marek. W swojej prelekcji „The power of story” opowie o tym, jak wykorzystać storytelling w biznesie, aby budować lepszą komunikację marki i wpływać na jej odbiorców. Jak połączyć wydawałoby się dwa odrębne światy – bajki oraz biznesu – tak, by chwycić za serca i zaangażować klientów w dialog z firmą.

Konferencja UX Poland – jedno z największych wydarzeń dla projektantów interakcji – potrwa od 11 do 13 października i będzie skupiona wokół nowych interfejsów (głosowych, sztucznej inteligencji, rozszerzonej rzeczywistości) i zmieniających się pod ich wpływem zachowań użytkowników.

Matthew Luhn to nie jedyna gwiazda tegorocznej edycji UX Poland. Konferencję otworzy pionier trendu user experience – Alan Cooper, nazywany w środowisku projektantów „ojcem Visual Basic”. Na zakończenie z kolei będziemy mogli posłuchać Marcina Tredera, twórcę światowej klasy kompleksowego narzędzia dla projektantów UX Pin – mówi Hubert Anyżewski, Head od Experience Design CE w Deloitte Digital.
 
W 8 edycji UX Poland udział weźmie blisko 20 prelegentów związanych z branżą UX z USA, Chin, Izraela, Danii, Niemiec i Polski. Twórcami konferencji są Hubert Anyżewski oraz Wiesław Kotecki z Deloitte Digital.

W tym roku po raz pierwszy, oprócz łódzkiej edycji (17 października), festiwal Filmteractive odbędzie się również 12 października w Warszawie. Hasło tegorocznej, warszawskiej edycji to „Brands of the future”. Z kolei łódzkie spotkanie będzie poświęcone silnym markom, które wspierając kulturę, tworzą ciekawe projekty artystyczne. Tematyka wydarzenia nawiązuje do kreatywnego charakteru miasta.

Nie można dziś marginalizować wpływu zarówno kultury na tworzone przez marki treści, jak i otwarcia tychże marek na wspieranie kultury i na przemysły kreatywne. Ten relatywnie nowy sektor gospodarki staje się coraz mocniejszą dźwignią światowego handlu. Stąd skupienie tegorocznej edycji festiwalu Filmteractive wokół tej problematyki – mówi Olgierd Cygan, Deloitte Digital CE Leader.

Deloitte Digital został partnerem strategicznym obu wydarzeń, których kulminacja nastąpi 12 października w halach byłej praskiej drukarni, przy Mińskiej 65 w Warszawie. Nadchodzące konferencje to podwójna dawka emocji, inspiracji i wiedzy ze świata digital zarówno dla specjalistów, jak i wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę. Dzięki zbieżności miejsca i czasu pojawił się pomysł, by na zakończenie dnia połączyć sceny obu konferencji wystąpieniem Matthew Luhna, które zamknie dzień. Zainteresowani mogą już kupić bilet na wybrane wydarzenia i wziąć udział w wykładach i warsztatach.

Szczegółowy program konferencji wkrótce.

Więcej informacji o festiwalach dostępnych jest na stronach wydarzeń:

Źródło: Deloitte Digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764