logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Max ponownie jako HBO Max: powrót do poprzedniego brandingu

  PR 18.05.2025, przeczytano 472 razy
ilustracja

Podczas prezentacji programowej w Nowym Jorku, Warner Bros. Discovery ogłosił, że tego lata Max, należąca do firmy wiodąca platforma streamingowa, zmieni nazwę na HBO Max. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/max-ponownie-jako-hbo-max%3A-powrot-do-poprzedniego-brandingu,408854,artykul.html

Biznes streamingowy WBD rozwija się w imponującym tempie – w ciągu zaledwie dwóch lat udało się poprawić jego rentowność o niemal 3 miliardy dolarów, a globalna liczba subskrybentów wzrosła w ostatnim roku o 22 miliony. Firma ma jasno wytyczoną ścieżkę do osiągnięcia ponad 150 milionów subskrybentów do końca 2026 roku. Ten sukces to efekt ogromnego nakładu pracy, znaczących inwestycji oraz przemyślanej zmiany strategii, nakierowanej na stawianie na produkcje, które cieszą się największym zainteresowaniem widzów – takich jak tytuły HBO, najnowsze hity kinowe, seriale dokumentalne, wybrane programy typu reality show, a także oryginalne produkcje platformy Max i lokalne tytuły.

Na tę ewolucję wpłynęły zmieniające się potrzeby widzów – dziś niemal nikt nie mówi, że chce „więcej treści”, ale zdecydowana większość fanów oczekuje treści lepszej jakości. Podczas gdy inne platformy zaspokajają podstawowe potrzeby subskrybentów, oferując dużą ilość tytułów, WBD wyraźnie wyróżnia się jakością i unikalnością opowiadanych historii. Żadna marka nie robi tego lepiej i bardziej konsekwentnie od ponad 50 lat, niż HBO. 

Powrót marki HBO do HBO Max przyczyni się do dalszego rozwoju platformy i podkreśli jej wyjątkowość, którą doceniają subskrybenci. To również dowód na gotowość WBD do odważnego i konsekwentnego rozwijania swojej strategii i podejścia – w oparciu o dane i wnikliwe analizy zachowań użytkowników – wszystko po to, aby jeszcze lepiej umacniać swoją pozycję na rynku.  

David Zaslav, President & CEO of Warner Bros. Discovery, powiedział: „Dynamiczny rozwój naszej globalnej usługi streamingowej opiera się na jakości oferowanych produkcji. Dziś przywracamy markę HBO – która jest synonimem filmów i seriali najwyższej jakości na świecie – by jeszcze bardziej przyspieszyć ten wzrost w nadchodzących latach.”  

Podczas konferencji programowej WBD na scenie w Madison Square Garden, JB Perrette, President & CEO of Streaming oraz Casey Bloys, Chairman & CEO of HBO and Max Content, podali więcej szczegółów dotyczących planowanej zmiany.  

Perrette: „Nadal będziemy koncentrować się na tym, co nas wyróżnia – nie oferujemy wszystkiego dla każdego, ale coś wyjątkowego i wartościowego zarówno dla dorosłych, jak i całych rodzin. To naprawdę nie jest kwestia gustu ani temat do dyskusji – nasze programy mają w sobie coś, obok czego nie da się przejść obojętnie.” 

Bloys: „Biorąc pod uwagę obrany kierunek i szybkie tempo rozwoju, jakie obecnie utrzymujemy, wierzymy, że HBO Max znacznie lepiej oddaje naszą aktualną propozycję kontentową. Nazwa ta jasno komunikuje naszą niepisaną obietnicę dostarczania treści, które są wyjątkowe i — jak zwykliśmy mawiać w HBO — naprawdę warte swojej ceny.

Źródło: Warner Bros. Discovery

Dodatkowe informacje:

HBO Max to globalna platforma streamingowa należąca do Warner Bros. Discovery, pokazująca najbardziej wyjątkowe i angażujące historie — od najwyższej jakości seriali fabularnych, filmów i dokumentów, przez produkcje true crime i animacje dla dorosłych, aż po transmisje sportowe i serwisy informacyjne (tam, gdzie są dostępne). HBO Max jest domem dla najbardziej prestiżowych marek w świecie rozrywki, takich jak HBO, Warner Bros., Max Originals, DC, Harry Potter czy produkcji A24 Films. To wszystko w jednym miejscu. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magdalena Lewicka po raz drugi na liście „Top Women in Global Cinema”
Magdalena Lewicka, Dyrektor Finansowa i członkini Zarządu Multikino S.A. oraz Multikino Media Sp. z o.o., po raz drugi znalazła się na prestiżowej liście „Top Women in Global Cinema” według Celluloid Junkie.
Gazeta Uchodźców
W piątek, 20 czerwca br. już po raz czwarty ukaże się "Gazeta Uchodźców". W ten wyjątkowy sposób "Gazeta Wyborcza" będzie obchodzić przypadający tego dnia Światowy Dzień Uchodźców. Po raz kolejny odda głos osobom uchodźczym oraz migranckim, by opowiedziały o Polsce, swoich ojczyznach i świecie ze swojej...
Komedie Barei i współczesne kino w kampanii Kino Polska
Kino Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię promocyjną, która stanowi kontynuację zimowej odsłony działań wizerunkowych stacji. Kino Polska, kanał dedykowany w pełni rodzimym filmom i serialom, zaprasza przed ekrany na ponadczasowe klasyki - kultowe komedie Stanisława Barei, oraz na współczesne kino, w tym nominowany do Oscara film „IO”....
RMF FM 8. raz medium z największym zaufaniem wg Reutersa
Radio RMF FM po raz ósmy z rzędu zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. RMF FM pozostaje liderem tego rankingu od początku jego istnienia.
Piłka w grze. Legia Warszawa i Wisła Kraków medialnymi drużynami maja
W maju odbyły się cztery ostatnie kolejki rozgrywek ligowych, w których aż trzy drużyny PKO BP Ekstraklasy miały szansę na zdobycie mistrzostwa, natomiast w Betlic 1. Lidze dwa kluby rywalizowały ze sobą o fotel lidera. Ostatnie pojedynki były bardzo emocjonujące – w social mediach padały rekordowe liczby komentarzy pod przedmeczowymi zapowiedziami oraz przy okazji pomeczowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764