logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maxcom prezentuje nowe logo

  PR 19.07.2019, przeczytano 427 razy

Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maxcom-prezentuje-nowe-logo,383303,artykul.html

Maxcom to polska firma technologiczna – od 2001 roku wprowadza na rynek innowacyjne produkty takie jak smartfony, akcesoria mobile czy hulajnogi. Jako jedna z niewielu marek, w swojej ofercie uwzględnia przede wszystkim klasyczne telefony komórkowe. Do flagowych produktów można zaliczyć m.in. połączenie telefonu klasycznego z funkcjami smartfona Maxcom MK241 oraz smartfon dla początkujących Maxcom MS459 Harmony.

- Odświeżenie logotypu to naturalny etap rozwoju systemu identyfikacji wizualnej Spółki. Zależy nam na tym, aby portfolio naszej marki było przedstawiane w atrakcyjny, a zarazem nowoczesny sposób. Firma Maxcom idzie z duchem czasu, wzbogaca ofertę o coraz to nowsze rozwiązania, dlatego postanowiliśmy dostosować do współczesnych standardów także komunikację wizualną  – mówi o zmianie Krzysztof Kogut, dyrektor marketingu Maxcom.

Nowy logotyp ma wzmocnić wizerunek Maxcom jako nowoczesnej marki, czerpiącej ze swojej długoletniej tradycji. Logo wciąż mocno nawiązuje do stylistyki, która obowiązuje od momentu założenia firmy. Zmiana polegała na uproszczeniu formy graficznej, usunięciu ramek okalających nazwę firmy, by całość stała się bardziej minimalistyczna, a co za tym idzie - czytelna.

Źródło: Maxcom

www.maxcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Milka, która od blisko 25 lat związana jest ze sportami zimowymi na świecie, ogłosiła właśnie nawiązanie strategicznej współpracy z Adamem Małyszem. Uwielbiany przez Polaków sportowiec został opiekunem inicjatywy „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”, której celem jest wspieranie przyszłych mistrzów na początku ich wymagającej drogi na...
Od lutego br. agencja iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) zajmie się kompleksową obsługą digitalową marki ALDI.
FormUp sukcesywnie poszerza grono swoich klientów. Z początkiem stycznia 2020 roku firma rozpoczęła współpracę z klubem hotelowym Triverna. Działania agencji obejmują realizację kampanii performance w mediach digital.
Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na wprowadzenie do Polski BauApp, aplikacji mobilnej dla branży budowlanej.
Gerhard Steidl uhonorowany nagrodą Sony World Photography Awards 2020 za wybitny wkład w fotografię
World Photography Organisation ma przyjemność ogłosić, że nagrodę Za wybitny wkład w fotografię 2020 w ramach konkursu Sony World Photography Awards otrzymał wydawca Gerhard Steidl. Po raz pierwszy w historii konkursu nagrodę Za wybitny wkład w fotografię przyznano osobie, która nie jest fotografem. Jury doceniło wieloletnią współpracę Steidla z fotografami i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764