logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maxcom prezentuje nowe logo

  PR 19.07.2019, przeczytano 338 razy

Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maxcom-prezentuje-nowe-logo,383303,artykul.html

Maxcom to polska firma technologiczna – od 2001 roku wprowadza na rynek innowacyjne produkty takie jak smartfony, akcesoria mobile czy hulajnogi. Jako jedna z niewielu marek, w swojej ofercie uwzględnia przede wszystkim klasyczne telefony komórkowe. Do flagowych produktów można zaliczyć m.in. połączenie telefonu klasycznego z funkcjami smartfona Maxcom MK241 oraz smartfon dla początkujących Maxcom MS459 Harmony.

- Odświeżenie logotypu to naturalny etap rozwoju systemu identyfikacji wizualnej Spółki. Zależy nam na tym, aby portfolio naszej marki było przedstawiane w atrakcyjny, a zarazem nowoczesny sposób. Firma Maxcom idzie z duchem czasu, wzbogaca ofertę o coraz to nowsze rozwiązania, dlatego postanowiliśmy dostosować do współczesnych standardów także komunikację wizualną  – mówi o zmianie Krzysztof Kogut, dyrektor marketingu Maxcom.

Nowy logotyp ma wzmocnić wizerunek Maxcom jako nowoczesnej marki, czerpiącej ze swojej długoletniej tradycji. Logo wciąż mocno nawiązuje do stylistyki, która obowiązuje od momentu założenia firmy. Zmiana polegała na uproszczeniu formy graficznej, usunięciu ramek okalających nazwę firmy, by całość stała się bardziej minimalistyczna, a co za tym idzie - czytelna.

Źródło: Maxcom

www.maxcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764