logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maxer XXL z FireFly

   11.06.2010, przeczytano 2762 razy

Nestlé wprowadziło na rynek wafel Maxer, promowany hasłem: Maxer XXL. Kawał wafla. Zero pitu pitu. Agencja FireFly Creation odpowiada za pomysły kreatywne i realizację kampanii zintegrowanej, która towarzyszy wprowadzeniu produktu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maxer-xxl-z-firefly,10803,artykul.html

Kampania nowego wafla z portfolio marki Nestlé jest zaplanowana jako całościowe, zintegrowane działanie, obejmujące swoim zasięgiem:

  • telewizję
  • outdoor
  • internet: kampanię internetową, konkursy dla użytkowników wybranych portali i in-game advertising
  • materiały BTL

W kampanii telewizyjnej będzie można zobaczyć kilka spotów, których bohaterami są Maxer i Pitusiński. Pierwszy z nich uosabia facetów, którzy nie uznają „pitu pitu” - nie skupiają się na zbędnych szczegółach, tylko robią wszystko raz a dobrze. Drugi natomiast tych, którzy poprzestają na „pitu pitu” - marnują dużo czasu i wysiłku, jednak nie osiągają rezultatów.

Komunikacji marki Maxer towarzyszy kampania outdoorowa obejmująca citylighty day&night i FLN-y, w której dominującym elementem jest gruby, chrupiący wafel wraz z hasłem: „Maxer XXL. Kawał wafla. Zero pitu pitu”. .

Kampania obejmuje konkursy z nagrodami dla użytkowników Fotka.pl i Demotywatory.pl. Na Fotce mogą wrzucać zdjęcia odpowiadające idei: „Robisz coś na maksa, pokaż to!”, a na Demotywatorach ładować „kawał demota”. Działa też kampania internetowa w Gadu-Gadu i Spolecznosci.pl - społecznościowej sieci reklamowej.

Kampanię wzmacnia dodatkowo komunikacja BTL-owa: materiały POS w punktach sprzedaży - listwy, wobblery i zatowarowe standy ekspozycyjne oraz reklamy w prasie branżowej.

Kampania wprowadzająca na rynek wafla Maxer opiera się na strategii komunikacji stworzonej przez zespół FireFly Creation we współpracy z Nestlé. Agencja odpowiadała za ikonę „Zero pitu pitu” i hasło promujące wafla, wraz z agencją Promocja21 projektowała też jego opakowanie.

Źródło: FireFly Creation

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764