Nestlé wprowadziło na rynek wafel Maxer, promowany hasłem: Maxer XXL. Kawał wafla. Zero pitu pitu. Agencja FireFly Creation odpowiada za pomysły kreatywne i realizację kampanii zintegrowanej, która towarzyszy wprowadzeniu produktu.
Kampania nowego wafla z portfolio marki Nestlé jest zaplanowana jako całościowe, zintegrowane działanie, obejmujące swoim zasięgiem:
- telewizję
- outdoor
- internet: kampanię internetową, konkursy dla użytkowników wybranych portali i in-game advertising
- materiały BTL
W kampanii telewizyjnej będzie można zobaczyć kilka spotów, których bohaterami są Maxer i Pitusiński. Pierwszy z nich uosabia facetów, którzy nie uznają „pitu pitu” - nie skupiają się na zbędnych szczegółach, tylko robią wszystko raz a dobrze. Drugi natomiast tych, którzy poprzestają na „pitu pitu” - marnują dużo czasu i wysiłku, jednak nie osiągają rezultatów.
Komunikacji marki Maxer towarzyszy kampania outdoorowa obejmująca citylighty day&night i FLN-y, w której dominującym elementem jest gruby, chrupiący wafel wraz z hasłem: „Maxer XXL. Kawał wafla. Zero pitu pitu”. .
Kampania obejmuje konkursy z nagrodami dla użytkowników Fotka.pl i Demotywatory.pl. Na Fotce mogą wrzucać zdjęcia odpowiadające idei: „Robisz coś na maksa, pokaż to!”, a na Demotywatorach ładować „kawał demota”. Działa też kampania internetowa w Gadu-Gadu i Spolecznosci.pl - społecznościowej sieci reklamowej.
Kampanię wzmacnia dodatkowo komunikacja BTL-owa: materiały POS w punktach sprzedaży - listwy, wobblery i zatowarowe standy ekspozycyjne oraz reklamy w prasie branżowej.
Kampania wprowadzająca na rynek wafla Maxer opiera się na strategii komunikacji stworzonej przez zespół FireFly Creation we współpracy z Nestlé. Agencja odpowiadała za ikonę „Zero pitu pitu” i hasło promujące wafla, wraz z agencją Promocja21 projektowała też jego opakowanie.
Źródło: FireFly Creation