logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maxi Zoo rusza z rebrandingiem i nową kampanią

  PR 09.05.2024, przeczytano 591 razy
ilustracja

Sieć sklepów z produktami dla zwierząt Maxi Zoo, rozpoczyna proces rebrandingu. W całej grupie Fressnapf właśnie wystartowała międzynarodowa kampania 360 stopni, po raz pierwszy prezentująca klientom nowe logo. Działania komunikacyjne, a także nowoczesna odsłona wizualna marki, podkreślają kluczowe dla Maxi Zoo wartości wyrażone w haśle: „Wasze szczęście to nasza radość”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maxi-zoo-rusza-z-rebrandingiem-i-nowa-kampania,404145,artykul.html

Jesteśmy przyjacielem zwierząt i ich opiekunów

Grupa Fressnapf już od 34 lat zapewnia wsparcie opiekunom zwierząt na wielu europejskich rynkach. Od 12 lat obecna jest również w Polsce, gdzie zajmuje pozycję lidera branży. W rozpoczynającej się właśnie w 11 krajach kampanii pt. “Wasze szczęście to nasza radość", sieć prezentuje strategiczne podejście do dalszego rozwoju. Koncept nawiązuje do filozofii, która towarzyszy firmie od początku istnienia: Maxi Zoo to nie tylko sklepy z produktami dla zwierząt, lecz przede wszystkim ich troskliwy opiekun i przyjaciel.

Po 12 latach w Polsce, ukształtowaliśmy silną pozycję profesjonalnego doradcy. Podtrzymując ten standard, idziemy o krok dalej, stając się przede wszystkim opiekunem i przyjacielem. Właśnie taki przekaz kierujemy do naszych odbiorców. Nasza nowa kampania ma na celu wzmocnienie postrzegania Maxi Zoo nie tylko jako sklepu, ale jako zaufanego partnera w dbaniu o dobrostan zwierząt. Chcemy, by nasi klienci czuli, że jesteśmy ich przyjacielem i mogą na nas liczyć w każdej sytuacji. - mówi Anna Engel, dyrektor marketingu Maxi Zoo Polska.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Wasze szczęście to nasza radość

Idea kampanii nawiązuje także do głównej emocji towarzyszącej Maxi Zoo - szczęścia.

- Wiemy jak wiele wyzwań generuje opieka nad zwierzętami, a jednocześnie jak dużo radości wnoszą one w nasze życie, jeśli są zdrowe i szczęśliwe. Dlatego chcemy pomagać klientom na każdym etapie rozwoju ich podopiecznych, stając się częścią ich wyjątkowej relacji. Nasze działania nie ograniczają się wyłącznie do zwierząt, które mają swój dom. Współpracujemy ze schroniskami i wspieramy odpowiedzialne adopcje. Organizujemy także coroczne akcje charytatywne na rzecz psich ratowników GOPR. Chcemy podarować każdemu zwierzakowi odrobinę szczęścia. To właśnie ono jest naszą motywacją, niezależnie od tego na jakim polu działamy. Nowa kampania świetnie to pokazuje. - mówi Anna Engel, dyrektor marketingu Maxi Zoo Polska.

Wszystko czego potrzebujesz w jednym miejscu

Kampania prezentuje strategiczne podejście firmy do dalszego rozwoju. Celem Maxi Zoo jest zapewnienie klientom wszystkiego, czego potrzebują do szczęśliwego życia ze swoimi pupilami. To szeroki wybór produktów, nowoczesne rozwiązania, a w przyszłości cały ekosystem, zapewniający kompleksową opiekę, m.in. weterynaryjną czy groomerską. - Już teraz na rynkach zagranicznych grupa Fressnapf implementuje rozwiązania, które rewolucjonizują podejście do opieki na zwierzętami. W Polsce również rozwijamy się w tym kierunku i wprowadzamy coraz więcej innowacji, aby zapewnić naszym klientom najwyższy standard obsługi. - dodaje Anna Engel.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Uśmiechnięte logo

Troska o zwierzęta, ich relację z opiekunami, a także udogodnienia proponowane klientom, znajdują odzwierciedlenie w rozpoczętym przez Maxi Zoo rebrandingu. „Miskę z kotem i psem” zastąpi nowe logo - uśmiechnięta twarz zwierzęcia, która podkreśla nowoczesny charakter marki, a także symbolizuje szczęśliwą relację między ludźmi a ich pupilami. Jego współczesna estetyka współgra też z dostosowaną do potrzeb dzisiejszego klienta ofertą omnichannelową firmy. Logotyp już pojawił się w wybranych sklepach Maxi Zoo w Polsce, a także w identyfikacji wizualnej. W Polsce zmiany związane z rebrandingiem w sklepach stacjonarnych sieci będą trwały do 2026 roku.

Radość z oszczędzania

Jednym z istotnych aspektów nowej kampanii jest wsparcie klientów w efektywnych zakupach. Pod hasłem “Radość z oszczędzania” Maxi Zoo promuje rozwiązania, które sprawią, że zakupy będą nie tylko przyjemne, ale i w rozsądnych cenach.

- Jesteśmy blisko naszych klientów i na bieżąco analizujemy czego najbardziej potrzebują. Zdajemy sobie sprawę, że jednym z wielu wyzwań w opiece nad zwierzętami są finanse, dlatego staramy się być wsparciem w tym zakresie. Pokazujemy, że można kupić dobre produkty w przystępnych cenach. Na bieżąco proponujemy naszym klientom atrakcyjne oferty, super promocje i rozwiązania, dzięki którym mogą podarować szczęście swoim pupilom i oszczędzać, czerpiąc z tego prawdziwą radość. - mówi Anna Engel.

Maxi Zoo znajduje się w TOP 3 w kategorii najlepiej ocenianych programów lojalnościowych w najnowszym rankingu OC&C Retail Proposition Index 2023. Nowoczesna i intuicyjna aplikacja gwarantuje klientom szereg korzyści, w tym te, które dają radość z oszczędzania. Użytkownicy korzystają ze stałego rabatu Friends, czyli 5% zniżki na każdą transakcję. Co więcej, znajdują się w niej atrakcyjne kupony rabatowe, informacje o ofertach specjalnych, treści edukacyjnie, aktualne gazetki i promocje. Korzystanie z aplikacji realnie przekłada się na wartość koszyka.

Międzynarodowy zasięg

Kampania repozycjonująca markę oraz rebranding realizowane są w ponad 11 krajach z centralnym zarządzaniem i koordynacją przez centralę Fressnapf i EssenceMediacom w Niemczech. Za koncept odpowiedzialna jest agencja kreatywna Serviceplan. Spoty telewizyjne, wyprodukowane przez Serviceplan Make zostały wyreżyserowane przez Jana Stollberga. Głównym kierunkiem komunikacji marki w tegorocznej kampanii telewizyjnej są dynamiczne obrazy, prezentujące atrakcyjne rozwiązania od Maxi Zoo. Reklama skupia się na codziennych momentach różnych relacji między ludźmi i zwierzętami oraz ich doświadczeniach z Maxi Zoo: od indywidualnego doradztwa po duży wybór wysokiej jakości marek dostępnych tylko w Maxi Zoo czy atrakcyjne promocje rabatowe online i w sklepach stacjonarnych.

Źródło: Maxi Zoo

Dodatkowe informacje:

Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 123 sklepy w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 14 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2023-2024", nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022", wyróżnienie w rankingu „Gazele Biznesu 2023” oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023-2024”, a także “Innowacyjna Sieć Roku” oraz “Promocja Roku”, które zostały przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.

Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764