logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maxus Day – Dzień Marketingu Sportowego

  PR 26.10.2016, przeczytano 1342 razy
ilustracjastrzałka

27 października na Stadionie Legii w Warszawie odbędzie się doroczna konferencja Maxus Day, która w tym roku poświęcona jest marketingowi sportowemu. Organizatorzy spotkania - Maxus Polska - do współpracy zaprosili wybitnych ekspertów z branży sportowej - zarówno marketerów, jak i osób ze świata polskiego i światowego sportu i mediów m.in. Czesława Langa i Tomasza Zimocha. Spotkanie poprowadzi Maciej Dowbor, a panel dyskusyjny - Michał Pol.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maxus-day-%E2%80%93-dzien-marketingu-sportowego,30360,artykul.html

Podczas serii wystąpień oraz panelu dyskusyjnego poruszone zostaną m.in. tematy budowania wizerunku marki w oparciu o sponsoring wydarzeń sportowych, marketingu napędzanego emocjami sportowymi, e-sportu czy Real Time Marketingu. W roli prelegentów wystąpią autorytety w dziedzinie marketingu sportowego na czele z Seanem Jeffersonem (Director of Sales, Consulting & Media Partnerships Lead at ESP Properties) i Stuartem Butlerem (EMEA Head of Planning, Maxus Global), a także Jaromir Sroga, Jakub Komorowski i Kamil Sikorski z Maxus Polska. Wśród ekspertów znaleźli się także: Czesław Lang – organizator Tour de Pologne, kolarz torowy i szosowy, wicemistrz olimpijski oraz dwukrotny medalista szosowych mistrzostw świata, Tomasz Zimoch – komentator sportowy, Laureat Złotego Mikrofonu – „Oscara” dla radiowców, jak i Cezary „BlackFireIce” Cholewski – profesjonalny gracz i streamer Hearthstone of Warcraft, były zawodnik drużyny London Conspiracy.

Maxus Day to coroczne wyjątkowe spotkanie praktyków i autorytetów w branży, służące wymianie doświadczeń i prezentacji najciekawszych rozwiązań na rynku marketingu i mediów. Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest marketing sportowy, bowiem rok 2016 obfituje w szczególnie dla nas ważne wydarzenia – Mistrzostwa Europy w piłce nożnej, Igrzyska w Rio, czy awans polskiej drużyny piłkarskiej do Ligi Mistrzów UEFA, po 21 latach. Będziemy mówić o aktualnych trendach, zatem nie zabraknie też e-sportu oraz o tym, jak kształtuje się przyszłość marketingu sportowego na świecie i w Polsce. Na tym nie koniec. Podczas konferencji szczególną uwagę zwrócimy na zagadnienia związane ze sponsoringiem. W dzisiejszych czasach wiele firm coraz częściej wykorzystuje sport do wypromowania swojej oferty i dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. Jednak nie jest to zadanie łatwe. Powód? To proste, promocja marki, a zwłaszcza osiągnięcie założonych celów sprzedażowych wymagają długofalowej strategii, zaangażowania kapitału i współpracy wszystkich zaangażowanych stron. Tylko jak zrobić to naprawdę efektywnie? – zdradza Jaromir Sroga, CEO Maxus Polska.

„Marketing sportowy, czyli jak prowadzić markę do zwycięstwa” już 27 października na Stadionie Legii w Warszawie. Szczegółowy plan wydarzenia i panel dyskusyjny można znaleźć na oficjalnej stronie wydarzenia: www.maxusday.com

Źródło: Maxus Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764