logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maybelline New York odmieniła oblicze Warszawy za pomocą CGI

  PR 23.10.2023, przeczytano 2052 razy
ilustracjastrzałka

Maybelline New York zaczęła od metamorfozy Pałacu Kultury i Nauki, który za sprawą podkładu Super Stay 24H Skin Tint zyskał świetlisty glow. Zachwyt wzbudził też szybujący na błękitnym niebie nad rondem ONZ sterowiec z tuszem do rzęs Lash Sensational Sky High, który unosił się dzięki ekstremalnie długim rzęsom. A to co się wydarzyło na Tamce zaskoczyło dosłownie wszystkich, nie tylko drogowców. Pomadki Super Stay Vinyl Ink w kształcie autobusów pomalowały jezdnię na piękne, winylowe kolory.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maybelline-new-york-odmienila-oblicze-warszawy-za-pomoca-cgi,401822,artykul.html

Marka Maybelline New York zdecydowanym krokiem i niestandardowymi pomysłami przejęła stolicę i rozpaliła internet. Udało jej się odmienić oblicze Warszawy i przenieść wszystkich w inny wymiar. Jak to się stało? Sprawdźcie poniżej!

Filmy szybko stały się viralowe – pierwszy z nich z podkładem Super Stay 24H Skin Tint w niecałe 48 godzin miał ponad milion organicznych wyświetleń i mnóstwo entuzjastycznych reakcji.

Za pomysłem stoi zespół marketingu Maybelline New York (L’Oréal Polska), który do współpracy przy akcji zaprosił najlepszych specjalistów od efektów specjalnych i komunikacji - Chcieliśmy stworzyć przełomową kampanię i pokazać nowe oblicze Warszawy. – wyjaśnia Patrycja Jakubowska, Senior Brand Manager Maybelline New York. - To “przyjazne przejęcie” kultowych miejsc w Warszawie. - podkreśla.

Choć filmy wydają się przedstawiać ujęcia z prawdziwego życia, Maybelline New York jako pierwsza kosmetyczna marka w Polsce podąża za najnowszym trendem marketingu cyfrowego. W kampanii wykorzystano CGI, czyli computer-generated imagery dotąd znany głównie w świecie filmu czy gier. Wizualne akrobacje, dzięki którym umiejętnie zatarto granicę między rzeczywistością na ulicach Warszawy a cyfrową fikcją, stworzyli eksperci od generowania cyfrowych obrazów z Platige Image. Nieszablonowa wizualizacja to coś więcej niż billboard czy inna reklama. Przyciąga uwagę i wymyka się utartym schematom, jednocześnie nie zaśmiecając publicznej przestrzeni. Kampanię koordynowała agencja reklamowa MullenLowe Warsaw, a film wyprodukowało studio Truskavka.

Marka Maybelline New York nie pierwszy raz sięga po nowatorskie techniki. Jak przystało na nowojorską markę, to właśnie w tym mieście postawiła pierwsze kroki w tego typu akcjach. Na początku lipca w mediach społecznościowych marki zamieszczono materiał, w którym różowy pociąg w kształcie gigantycznego tuszu do rzęs przemierzał arterie metra Nowego Jorku. Później tusz do rzęs Sky High podkręcił rzęsy doczepione do piętrowych autobusów i podziemnych kolejek w Londynie. CGI marketing z powodzeniem wykorzystują także inni, a teraz i Warszawa dołączyła do grona miast odmienionych dzięki cyfrowej technologii. 

Źródło: MullenLowe Warsaw

mullenlowe.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764