logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mazda Design 2017/37: Trzy dziedziny życia, które zmienią się w 2037 r

  PR 02.08.2017, przeczytano 462 razy
ilustracjastrzałka

Jak będą wyglądać przedmioty codziennego użytku w 2037 roku? Jakie nowe funkcje będzie pełnić wnętrze samochodu przyszłości? Jakie znaki posłużą nam do komunikacji z maszynami za 20 lat? Odpowiedź na te pytania dostaniemy już w październiku 2017 roku podczas finału konkursu Mazda Design 2017/37 – Piękno Przyszłości. Wtedy też poznamy pierwszego laureata nagrody specjalnej – Mazda Design Award dla projektu, który został już zrealizowany. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mazda-design-2017-37%3A-trzy-dziedziny-zycia%2C-ktore-zmienia-sie-w-2037-r,33298,artykul.html

Mazda Design 2017/37 to nowa odsłona znanego konkursu projektowego, który od siedmiu lat nagradza najciekawsze/nowatorskie projekty z dziedziny designu. W tym roku zmianie uległy zasady konkursu, jego identyfikacja graficzna, a nawet logo, za które odpowiada znany grafik – Oskar Podolski. Konkurs stawia tym razem przed uczestnikami wyzwania odnoszące się do świata przyszłości z 2037 roku, a do wzięcia w nim udziału zaproszeni są studenci i absolwenci (z ostatnich 5 lat) szkół artystycznych, projektowych i technicznych, których zadaniem jest stworzenie nowatorskiej pracy w jednej z trzech kategorii: Człowiek, Przestrzeń, Znak.

Projekty muszą spełniać wysokie wymagania estetyczne, przełamywać obecne konwencje i być spójne z filozofią projektowania Mazdy – KODO: Dusza Ruchu. Nadesłane zgłoszenia oceni międzynarodowe jury, w składzie którego znaleźli się Kevin Rice Zuzanna Skalska Jerzy Porębski, Maja Ganszyniec, Paweł Miszewski, Michał Mazur, Anna Grużewska i Filip Niedenthal. 

Regulamin konkursu zakłada zgłoszenia indywidualne, ale organizatorzy przewidzieli warunkową możliwość pracy w zespołach. Najlepszy projekt otrzyma tytuł GRAND PRIX oraz nagrodę w wysokości 15.000,- PLN, a zwycięzcy w pozostałych kategoriach po 10.000,- PLN. Prace można zgłaszać do 10.09.2017r. na stronie www.mazdadesign.pl. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w październiku 2017 r.

Źródło: Mazda

mazdadesign.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764