logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Mazowiecki Urząd Marszałkowski z kampanią dla kierowców

  PR 07.02.2024, przeczytano 696 razy
ilustracjastrzałka

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie prowadzi szeroko zakrojoną kampanię, której celem jest poprawa bezpieczeństwa na drogach. Za kreację odpowiedzialna jest agencja kreatywno-brandingowa Lotna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mazowiecki-urzad-marszalkowski-z-kampania-dla-kierowcow,403026,artykul.html

Celem kampanii jest przede wszystkim podniesienie świadomości kierowców na temat czekających na nich zagrożeń drogowych oraz zmiana nawyków, co w dłuższej perspektywie przełoży się na poprawę bezpieczeństwa na drogach.

Kierowcy mają wpływ na wiele czynników, które mogą poprawić bezpieczeństwo - mówi Sylwia Dudzińska Client Service Director agencji Lotna, koordynująca projekt - to czy jesteśmy wyspani, czy mamy działające światła, czy sprawne wycieraczki zależy tylko od nas jako kierowców. Na tych, kontrolowanych przez kierowcę, aspektach skupia się nasz przekaz.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Kampania składa się z 5 odsłon – mówi Piotr Flis, co-owner agencji, autor konceptu - Każda z nich to scenka obrazująca zwykłe zdarzenie drogowe, które może przydarzyć się każdemu, kto wsiada za kółko. Jednak każdej z tych sytuacji można było uniknąć działając zawczasu. Oddzielne layouty połączone są prostymi i mocnymi hasłami.

Tematy, na których koncentruje się przekaz – nadmierna prędkość, pierwszeństwo pieszego na pasach, odpowiednia widoczność, właściwe oświetlenie oraz zachowanie odległości pomiędzy pojazdami – to najczęstsze przyczyny wypadków i kolizji na naszych drogach.

Kampania prowadzona będzie w Internecie oraz na nośnikach OOH w lutym oraz kwietniu 2024.

Źródło: Lotna

lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magnum inspiruje przyjemnością
Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle.
Bycie sobą w kampanii dentsu z okazji Pride Month
Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z Klientami i Partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie różnorodności i wsparcie społeczności LGBTQIA+ w wymiarze sojuszniczym. Partnerami kampanii są Mastercard, Gazeta Wyborcza,...
Obiektyw Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 do Canon RF
Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 to wysokiej klasy manualny obiektyw, którego domeną jest fotografia portretowa i reportażowa. Wysoką jakość oraz niepowtarzalny charakter obrazowania docenią wszyscy fotografowie i filmowcy poszukujący jasnego, krótkiego teleobiektywu, który poza kompletem soczewek zaoferuje im także swoją duszę. Obiektyw zoptymalizowany do...
Marka Oxford rusza z akcją „Ambasadorzy Oxford” w ramach której zaprosi 200 mikroinfluencerów do prezentacji swoich nowych produktów szkolnych. Projekt przygotowała agencja On Board Think Kong.
Niantic Studio stawia na rzeczywistość rozszerzoną
Podczas targów Augmented World Expo firma Niantic zaprezentował nową, bezpłatną internetową platformę wizualną, Niantic Studio, która umożliwia programistom, twórcom i markom szybkie tworzenie w pełni immersyjnych doświadczeń XR, wykorzystując wszechobecny dostęp do sieci na praktycznie każdym urządzeniu. Firma Niantic udostępniła...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764