logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mazur i Mecenas w kolejnej odsłonie kampanii piwa Tyskie

  PR 09.04.2016, przeczytano 2870 razy
ilustracjastrzałka

Ogłasza się, iż Mazur i Mecenas w Tyskonetce pełnej piwa widziani byli ostatnio w Czechach! Ścigani przez Oberleutnanta Von Steina dezerterzy natychmiast mają zwrócić ciężarówkę pełną najlepszego w naszej historii piwa! Losy uciekinierów można śledzić w specjalnych kronikach filmowych: „Tyskie – najlepsze w naszej historii”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mazur-i-mecenas-w-kolejnej-odslonie-kampanii-piwa-tyskie,28110,artykul.html

Najnowsza reklama piwa Tyskie to kolejna odsłona przygód Mazura i Mecenasa, bohaterów naszej kampanii. To kontynuacja opowieści, którą pokazaliśmy w poprzednim spocie. Panowie dotarli do Czech, a za nimi Von Stein, który chce ich ukarać za dezercję, a przede wszystkim odebrać im cenną, bo pełną najlepszego polskiego piwa, ciężarówkę – mówi Michał Kuczyński, dyrektor marki Tyskie. – Naszym celem jest chęć rozbawienia widzów. Inspirując się przygodami „CK Dezerterów” zdecydowaliśmy się na określoną stylistykę i konwencję, a co za tym idzie pokazujemy pewną epokę oraz historię, która stanowi spójną całość jaką są przygody naszych bohaterów. Zachęcamy więc do oglądania kolejnych ‘odcinków’, do śledzenia ich losów i kibicowania im w ucieczce przed Von Steinem – dodaje.

Zainaugurowana na początku marca nowa komunikacja piwa Tyskie to odwołanie do charakterystycznych cech Polaków, takich jak: pomysłowość, zaradność, umiejętność wychodzenia nawet z najtrudniejszych sytuacji obronną ręką, a przede wszystkim poczucie humoru.

Telewizyjna premiera nowego spotu zaplanowana jest na 11 kwietnia. Reklamy będzie można zobaczyć w głównych stacjach telewizyjnych.

Kolejny etap ucieczki Mazura i Mecenasa, jak i skrupulatny plan pościgu Von Steina odmalowała agencja Bardzo. Kinematograf, który uchwycił ich zmagania należy do duetu KONQUBINAT, zaś produkcją zajął się OTO FILM, udźwiękowieniem studio JUICE. Materiał wzięło następnie w obroty Studio ORKA. Pościg śledzić można w internecie dzięki agencji Saatchi&Saatchi. Zaś za medialne oblicze dezercji odpowiadają dom mediowy ZOG oraz agencja Q&A Communications.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764