logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mbank: Kampania „Cyfrowe rewolucje”

  PR 29.06.2020, przeczytano 537 razy
ilustracja

Bezpłatny dostęp do ekspertów i bazy materiałów edukacyjnych  oraz szansa na wygranie dwóch głównych nagród o wartości po 100 tys. zł  na „cyfrową rewolucję”. Startuje  kampania społeczna mBanku skierowana do firm o obrotach do 50 mln zł. Udział w konkursie można wziąć do 22 lipca br.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbank%3A-kampania-_cyfrowe-rewolucje_,387596,artykul.html

mBank ogłosił start kampanii społecznej Cyfrowe rewolucje, w ramach której wspiera mikro-, małe i średnie firmy w rozwinięciu działalności w e-commerce. Centralnym miejscem kampanii jest edukacyjna strona internetowa www.mbank.pl/cyfrowerewolucje. Znajdują się na niej dostępne bez ograniczeń materiały poradnikowe: artykuły eksperckie, webinaria i raporty branżowe. Na stronie można też złożyć zgłoszenie do konkursu, w którym do wygrania są  dwa pakiety specjalistycznych usług o wartości 100 tys. zł każdy oraz 10 nagród o wartości 10 tys. każda. Partnerem merytorycznym kampanii jest Izba Gospodarki Elektronicznej, a partnerem konkursu - Mastercard.

Zasoby na nowy start

Konkurs Cyfrowe rewolucje ma dwie kategorie: dla firm o obrotach do 10 mln zł i od 10 do 50 mln zł. W każdej z nich do wygrania jest jedna nagroda główna o wartości 100 tys. zł netto oraz pięć nagród 2. stopnia o wartości 10 tys. zł netto każda (łącznie 12 nagród). Składają się one z dostosowanych do wielkości firmy pakietów usług, które ułatwią rozpoczęcie lub rozwinięcie działalności w e-commerce.

Na pakiety składają się m.in.:

  • narzędzia do budowy e-sklepu i jego integracji z serwisami zewnętrznymi,
  • szkolenia i usługi z zakresu e-marketingu, i budowy marki wraz z budżetem na kliknięcia,
  • wsparcie prawne i księgowe,
  • darmowe usługi kurierskie.

Czyli wszystko co potrzebne jest do prowadzenia e-sklepu. Dodatkowo 12 zwycięskich firm zyska też wsparcie mentorskie ekspertów i członków jury. Daje to bezcenną możliwość skonfrontowania pomysłów z doświadczonymi praktykami.

Zgłoszenia przyjmowane są na stronie internetowej kampanii do 22 lipca br. W jury konkursu zasiadają m.in. Joanna Ceplin, ekspert marketingu online, Przemysław Pająk, założycie Grupy Spider’s Web, Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej oraz Maciej Żak, współzałożyciel Dirlango, holdingu inwestującego w spółki technologiczne na etapie „growth”.

„Szybka randka” z ekspertami  

Drugim filarem kampanii Cyfrowe rewolucje są działania edukacyjne, które mają pomóc przedsiębiorcom z sukcesem sprzedawać online. Baza materiałów dostępnych na stronie obejmuje nie tylko artykuły eksperckie czy raporty branżowe, ale też sylwetki „bohaterów e-transformacji”, którzy skutecznie rozwinęli działalność w e-commerce i dzielą się swoim doświadczeniem.

Oprócz materiałów mBank przygotował również spotkania edukacyjne online, w postaci webinariów i nowego na rynku formatu - „szybkich randek” z ekspertami. Te ostatnie wystartują w sierpniu. Pierwszy webinar już w lipcu. Szczegółowe informacje o planowanych wydarzeniach publikowane będą na stronie kampanii. Warto na nią zaglądać również dlatego, że pozostałe elementy sekcji edukacyjnej także będą systematycznie uzupełniane o kolejne wpisy.

- Sukces w biznesie opiera się na dwóch filarach: finansach i wiedzy. Na co dzień oferujemy firmom dostęp do kapitału, teraz dodajemy również wiedzę niezbędną, aby rozwinąć skrzydła w sieci. mBank jest pierwszym bankiem internetowym w Polsce. Nasz model biznesowy od początku oparty jest na rozwiązaniach cyfrowych. Teraz stworzyliśmy platformę, na której będzie dostępna wiedza ekspertów z różnych dziedzin związanych z działalnością e-commerce. Dziś  małe firmy szczególnie potrzebują takiego wsparcia. Wierzymy jednak, że e-commerce to przyszłość niezależnie od pandemii. Dlatego zachęcamy przedsiębiorców: odważcie się zrobić ten krok, a przekonacie się, że biznes w wirtualnym świecie może przynosić realne pieniądze. - Iwona Ryniewicz, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej w mBanku

Covid szansą w e-commerce

Pandemia Covid-19 postawiła przed przedsiębiorcami trudne wyzwania, ale paradoksalnie może okazać się też szansą. Nikt nie ma wątpliwości, że coraz większa cyfryzacja życia to nasza przyszłość. Covid tylko przyspieszył ten proces.  

Według najnowszego raportu e-Izby „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020”[1], w ciągu ostatnich 12 miesięcy odsetek internautów deklarujących korzystanie z e-commerce wzrósł z 57 proc. do 72 proc. Z kolei badanie Mastercard potwierdza, że klienci korzystają w e-commerce z coraz szerszej oferty i kupują w sieci nie tylko produkty, ale też różnego rodzaju cyfrowe usługi. 46 proc. ankietowanych deklaruje, że obecnie wydaje na nie więcej niż przed pandemią.[2]

Wzrost bazy klientów i popytu zachęca wiele małych firm do silniejszej obecności w sieci. Jak wynika z „Badania Przedsiębiorców w dobie COVID-19” na zlecenie mBanku - 48 proc. z firm, które już działają w e-commerce, planuje w ciągu najbliższego kwartału rozwinąć ten obszar swojego biznesu. A spośród tych, którzy nie wykluczają w przyszłości otwarcia się na e-commerce, aż 56 proc. firm zamierza postawić pierwsze kroki w tym obszarze w ciągu najbliższych trzech miesięcy, aby dobrze wykorzystać obecne możliwości.[3] Jednocześnie badani sygnalizują, że założenie e-sklepu wiąże się z koniecznością pokonania barier, takich jak: inna specyfika działalności niż offline, utrudniony kontakt z kupującymi, trudność w pozyskaniu klientów, brak dostępu do odpowiednich narzędzi technologicznych oraz do specjalistycznej wiedzy, jak z nich korzystać. Najnowsza kampania społeczna mBanku została zaprojektowana tak, żeby odpowiadać na te właśnie wyzwania.

W kampanię Cyfrowe rewolucje zaangażowały się także : 1koszyk, CashDirector, kancelaria Gessel, Ideo Force, InPost, Lex Secure, mElements, RedCart, Trust Mate, Samito oraz Sky-shop.pl.

Kampania społeczna Cyfrowe rewolucje jest kolejnym działaniem mBanku wspierającym firmy w e-transformacji. Z myślą o nich bank już w maju, jako jeden z pierwszych na rynku, udostępnił ofertę produktową.

Źródło: mBank

www.mbank.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Raport e-Izby opracowany przez Mobile Institute pt. „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020”, na podst. badania zrealizowanego w dniach 20-27 maja 2020 r. metodą CAWI, na grupie N=2069 polskich internautów.
[2] Badanie zrealizowane przez agencję Fly Research w maju 2020 r., na próbie 7500 dorosłych respondentów z 15 krajów, w tym z Polski.
[3] „Badanie Przedsiębiorców w dobie COVID-19”, OpinionWay na zlecenie mBanku, badanie metodą CATI na grupie N=300 małych firm w Polsce, 27 kwietnia 2020 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

SW to zwykła JDG a nie żadna grupa.

avatar użytkownika
,

W jakim sensie nie grupa? Grupa kilku serwisów to nie grupa?  

,

W sensie formalnym, to jednoosobowa działalność gospodarcza i kilka blogów.  

avatar użytkownika
,

Ale nikt nie napisał że chodzi o sens formalny. To nieformalna grupa, która z powodu braku pieczątki nie przestaje być wcale grupą.  

Najnowsze w tym dziale

Znamy hasło Gdynia Design Days 2021
Gdynia Design Days to topowy nadbałtycki festiwal designu, podczas którego poprzez wystawy, warsztaty, wykłady i dyskusje poruszane są najbardziej palące zagadnienia współczesności. Hasło GDD 2021 – Solidarni – to próba zmiany naszej perspektywy poprzez postawienie planety w centrum i nie czekanie na odgórne inicjatywy. Podejmując walkę...
Najnowsza kampania Moliera2
Styczeń to jeden z najciekawszych miesięcy w modzie. To właśnie teraz luksusowe marki prezentują najnowsze kolekcje w ramach światowych fashion weeków w Paryżu, Mediolanie czy Londynie.  Moliera2.com wkracza w niego z kampanią outdoorową na wielkim formacie, do której zdjęcia wykonała jedna z najbardziej rozchwytywanych w Polsce fotografek Marta Wojtal. Przykuwające wzrok...
Rozwiązanie antywirusowe Bitdefender: cyberochrona urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta bizhub
Konica Minolta, w trosce o bezpieczeństwo cyfrowe swoich klientów, rozpoczęła jakiś czas temu współpracę z firmą Bitdefender – twórcą oprogramowania antywirusowego o tej samej nazwie. Dzięki niej urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub można wyposażyć w dedykowane rozwiązanie antywirusowe, mające zabezpieczać firmy i instytucje przed...
Inglot nowym klientem Grupy Komunikacja Plus
Do klientów Grupy Komunikacja Plus dołączył INGLOT, czołowy polski producent z sektora beauty. Grupa odpowiada za sprzedaż produktów INGLOT we wszystkich kanałach online na rynku niemieckim. Tym samym GK+ rozbudowuje swoje usługi e-commerce i zapowiada dalsze poszerzenie portfolio o marki planujące rozwój sprzedaży w marketplaces.
Katarzyna Kosińska-Rysz obejmuje stanowisko Client Service Directora agencji Kamikaze
Katarzyna Kosińska-Rysz z nową misją w Kamikaze, obejmuje  stanowisko Client Service Director. Katarzyna Kosińska-Rysz przeszła do Kamikaze z Saatchi&Saatchi IS na początku 2019 roku, stając na czele tworzonego wtedy warszawskiego zespołu agencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764