logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mbank na Polandrock Festival 2022

  PR 29.07.2022, przeczytano 559 razy
ilustracjastrzałka

mBank zagości na Festiwalu Pol’and’Rock już po raz 5. Z tej okazji przygotował kolekcjonerską kartę płatniczą projektu Jurka Owsiaka oraz dodatkowe niespodzianki. Ponownie objął też mecenat nad Akademią Sztuk Przepięknych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbank-na-polandrock-festival-2022,396750,artykul.html

W tym roku słynny festiwal organizowany przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy odbędzie się już po raz 28. Zostanie zorganizowany w dniach 4-6 sierpnia – zarówno na lotnisku Czaplinek–Broczyno na Pomorzu Zachodnim, jak i online.

Nowa okolicznościowa karta płatnicza

Specjalnie dla fanów festiwalu i kolekcjonerów, mBank przygotował 15 tys. sztuk limitowanej karty płatniczej projektu Jurka Owsiaka. Do karty wykonanej w 85 proc. z plastiku z recyklingu bank dodaje festiwalowe naklejki. Po raz pierwszy dostępna jest również mobilna wersja tej karty. Mogą ją zamówić zarówno obecni, jak i nowi klienci.

Na terenie festiwalu znajdzie się także mobilna placówka mBanku. Każdy, kto otworzy w niej konto, otrzyma zestaw gadżetów: koszulkę i worek z grafiką zaprojektowaną przez Jurka Owsiaka i bon na zakupy do Lidla.

Dzięki ekipie mBanku na miejscu, festiwalowicze będą mogli sobie zrobić zdjęcie z wirtualnym Jurkiem Owsiakiem i  wydrukować je na pamiątkę. Dodatkowo za udostępnienie fotki w mediach społecznościowych z hasztagiem #FotozJurkiem  będą mogli odebrać prezent w strefie banku.

mBank zaprasza do Akademii Sztuk Przepięknych

- Nieodłącznym elementem festiwalu Pol’and’Rock jest Akademia Sztuk Przepięknych, nad którą mecenat bank objął już kolejny raz. To możliwość spotkania z wybitnymi postaciami polskiego życia publicznego i kulturalnego, która co roku cieszy się ogromną popularnością. W tym roku na ASP pojawi się trzynastu gości, a wśród nich goście specjalni mBanku: Kamila Kielar i Piotr Strzeżysz, których życie to podróże. Ci niezwykli podróżnicy opowiedzą swoje najciekawsze historie i ekstremalne przygody podczas spotkania, które poprowadzi dziennikarz Radia 357 – Tomasz Gorazdowski.

Nie zabraknie interesujących debat, podczas których festiwalowicze będą mogli włączyć się w dyskusje i zadać pytania. Dzięki mBankowi zrobią to również ci oglądający wydarzenie online.

Źródło: mBank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764