logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mbank po raz drugi partnerem MFF Nowe Horyzonty

  PR 23.07.2021, przeczytano 770 razy
ilustracjastrzałka

Bezkompromisowe, artystyczne kino czeka na gości 21. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty we Wrocławiu. mBank po raz drugi jest partnerem Festiwalu i zaprasza wszystkich pasjonatów dziesiątej muzy na prawdziwą ucztę pod hasłem „więcej nowych horyzontów”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbank-po-raz-drugi-partnerem-mff-nowe-horyzonty,392401,artykul.html

Nowe Horyzonty to festiwal dla ludzi, którzy kino traktują jako coś więcej niż zwykłą rozrywkę. To festiwal dla osób poszukujących filmów o niezwykłej formie i sile ekspresji. Dzieł, które nie pozwalają o sobie zapomnieć. Które budzą skrajne reakcje i emocje, rodzą polemiki i dyskusje, wywołują zachwyty i protesty. Ale to właśnie takie filmy najczęściej wyznaczają najnowsze trendy w światowym kinie.

- mBank jako partner festiwalu chce inspirować i zachęcać do odkrywania właśnie takich filmów i ich twórców. Wierzymy, że kino to okno na świat. Poszerza horyzonty i pozwala poznawać odmienne spojrzenia na to, co dookoła. Osobom ciekawym, rozwijającym się, realizującym pasje, żyjącym intensywnie proponujemy zatem „więcej nowych horyzontów”. To nasze hasło festiwalowe. Pokazujemy je na plakacie zaprojektowanym przez Andrzeja Pągowskiego. A dla tych, którzy oczekują również więcej w bankowości, polecamy ofertę premium – mKonto Intensive. - Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu bankowości detalicznej mBanku

W tym roku festiwal odbędzie się w formule hybrydowej – stacjonarnie we Wrocławiu między 12 a 22 sierpnia oraz online od 12 do 29 sierpnia. W programie znajdą się filmy uhonorowane na najważniejszych festiwalach filmowych, w tym zdobywca Złotej Palmy w Cannes „Titane” czy uhonorowany Złotym Niedźwiedziem w Berlinie film „Niefortunny numerek lub szalone porno”. Poza zdobywcami nagród, widzowie będą mogli też zapoznać się z kinem spoza głównego nurtu.

Do wizyty na Festiwalu mBank zachęca specjalnym plakatem zaprojektowanym przez Andrzeja Pągowskiego, uznanego artysty, twórcy plakatów zapowiadających sztuki teatralne, filmy i festiwale sztuki.

- Cieszę się, że już po raz drugi pracujemy z marką mBank. Żyjemy w czasach niepewnych, kiedy kultura jest nieco spychana na margines. Tym bardziej doceniamy zaangażowanie firm, dla których wspieranie kultury jest naturalne. Wspólnie chcemy dać naszym widzom jeszcze "więcej nowych horyzontów". W tym roku przygotowaliśmy więcej obiektów kinowych, więcej filmów, więcej seansów. Niektóre z tytułów przyjeżdżają do nas prosto z festiwalu w Cannes. Wracamy do normalności i już nie możemy doczekać się pokazów we Wrocławiu i spotkań z naszymi widzami. Te spotkania są dla nas najważniejsze. - Marcin Pieńkowski, dyrektor festiwalu, dyrektor artystyczny MFF Nowe Horyzonty.

Źródło: mBank

www.mbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mery Spolsky i Kuba Karaś w kampanii Durex
„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex z portfolio firmy Reckitt. Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. W ramach realizowanego projektu marka podjęła współpracę ze znanymi artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem....
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety” Makro
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON
W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.
Historia przedmiotów w kampanii Vinted
Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand.
Nowojorski smak piwa Brooklyn w kampanii Carlsberg
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764