logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mbank po raz drugi partnerem MFF Nowe Horyzonty

  PR 23.07.2021, przeczytano 435 razy
ilustracjastrzałka

Bezkompromisowe, artystyczne kino czeka na gości 21. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty we Wrocławiu. mBank po raz drugi jest partnerem Festiwalu i zaprasza wszystkich pasjonatów dziesiątej muzy na prawdziwą ucztę pod hasłem „więcej nowych horyzontów”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbank-po-raz-drugi-partnerem-mff-nowe-horyzonty,392401,artykul.html

Nowe Horyzonty to festiwal dla ludzi, którzy kino traktują jako coś więcej niż zwykłą rozrywkę. To festiwal dla osób poszukujących filmów o niezwykłej formie i sile ekspresji. Dzieł, które nie pozwalają o sobie zapomnieć. Które budzą skrajne reakcje i emocje, rodzą polemiki i dyskusje, wywołują zachwyty i protesty. Ale to właśnie takie filmy najczęściej wyznaczają najnowsze trendy w światowym kinie.

- mBank jako partner festiwalu chce inspirować i zachęcać do odkrywania właśnie takich filmów i ich twórców. Wierzymy, że kino to okno na świat. Poszerza horyzonty i pozwala poznawać odmienne spojrzenia na to, co dookoła. Osobom ciekawym, rozwijającym się, realizującym pasje, żyjącym intensywnie proponujemy zatem „więcej nowych horyzontów”. To nasze hasło festiwalowe. Pokazujemy je na plakacie zaprojektowanym przez Andrzeja Pągowskiego. A dla tych, którzy oczekują również więcej w bankowości, polecamy ofertę premium – mKonto Intensive. - Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu bankowości detalicznej mBanku

W tym roku festiwal odbędzie się w formule hybrydowej – stacjonarnie we Wrocławiu między 12 a 22 sierpnia oraz online od 12 do 29 sierpnia. W programie znajdą się filmy uhonorowane na najważniejszych festiwalach filmowych, w tym zdobywca Złotej Palmy w Cannes „Titane” czy uhonorowany Złotym Niedźwiedziem w Berlinie film „Niefortunny numerek lub szalone porno”. Poza zdobywcami nagród, widzowie będą mogli też zapoznać się z kinem spoza głównego nurtu.

Do wizyty na Festiwalu mBank zachęca specjalnym plakatem zaprojektowanym przez Andrzeja Pągowskiego, uznanego artysty, twórcy plakatów zapowiadających sztuki teatralne, filmy i festiwale sztuki.

- Cieszę się, że już po raz drugi pracujemy z marką mBank. Żyjemy w czasach niepewnych, kiedy kultura jest nieco spychana na margines. Tym bardziej doceniamy zaangażowanie firm, dla których wspieranie kultury jest naturalne. Wspólnie chcemy dać naszym widzom jeszcze "więcej nowych horyzontów". W tym roku przygotowaliśmy więcej obiektów kinowych, więcej filmów, więcej seansów. Niektóre z tytułów przyjeżdżają do nas prosto z festiwalu w Cannes. Wracamy do normalności i już nie możemy doczekać się pokazów we Wrocławiu i spotkań z naszymi widzami. Te spotkania są dla nas najważniejsze. - Marcin Pieńkowski, dyrektor festiwalu, dyrektor artystyczny MFF Nowe Horyzonty.

Źródło: mBank

www.mbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Communications Agency powiększa zespół
Do zespołu more communications agency dołączyły dwie osoby – Marek Kubisiak, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Specialist oraz Jagoda Mówińska na stanowisko Account Executive.
Gospodarka obiegu zamkniętego wspiera rozwój biznesu przy jednoczesnym racjonalnym wykorzystywaniu zasobów i ograniczeniu negatywnego wpływu na środowisko. Firma Lexmark będąc członkiem Europejskiej Rady Regeneracji od lat skupia się na strategii zrównoważonego rozwoju. Będąc liderem rozwiązań firma wnosi duży wkład w C-SERVEES, projekt finansowany przez...
Seria konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Rozmowy o praktycznej stronie pracy designerów w Polsce. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy, prawdziwe ceny. Bez taniego coachingu, PR-owego bełkotu i kreatywnych pogaduszek. Informacje, których nie znajdziesz w internecie.
Rebranding Terravita – nowa odsłona tradycji
Terravita - polska firma, której historia sięga 40 lat, stawia na zmiany. Już teraz czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023
W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. Nowym Prezesem Zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764