logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mbank prezentuje nowy pulpit w bankowości internetowej

  PR 22.10.2019, przeczytano 1060 razy
ilustracjastrzałka

Już 28 października część klientów po zalogowaniu się do konta zobaczy zupełnie nowy pulpit. Poza przejrzystym i prostym designem, daje on możliwość dopasowania widocznych na nim elementów do wymagań użytkownika. Nowy wygląd pulpitu bank wprowadza stopniowo. W pierwszej fazie zobaczy go ok. 20 proc. użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbank-prezentuje-nowy-pulpit-w-bankowosci-internetowej,384444,artykul.html

Pulpit w mBanku przeszedł gruntowną przemianę po to, żeby użytkownik mógł łatwiej odnaleźć najważniejsze informacje. Teraz będą widoczne od razu po zalogowaniu.

- Gdy projektowaliśmy nowy pulpit, przyświecała nam idea prostoty. Dlatego wszystko, co klient zobaczy po wpisaniu swojego loginu i hasła, jest oszczędne w formie, ale funkcjonalne. Nie chcieliśmy też za użytkownika podejmować decyzji, który produkt jest dla niego kluczowy. Dlatego daliśmy mu możliwość wyboru, które informacje będą widoczne na pulpicie - Agnieszka Walczak- Karbowska, odpowiedzialna za wdrożenie w mBanku

Najważniejsze zmiany

Nowością jest rezygnacja z „paska finansów” dzięki czemu nie będzie już trzeba wybierać między listą ostatnich operacji, a wykazem swoich rachunków. Zamiast niego użytkownik zobaczy:

  • Produkty, przede wszystkim rachunek podstawowy, dzięki czemu od razu pozna stan konta i będzie mógł zlecić przelew;
  • Skróconą wersję historii operacji, która pomoże kontrolować ostatnie operacje.

Skróceniu uległa też lista wiadomości – wszystko po to, żeby najważniejsze informacje były bardziej widoczne.

W nowym pulpicie użytkownik może sam zdecydować, jakie informacje chce widzieć od razu po zalogowaniu. Dotyczy to nie tylko produktów, które posiada, ale też kolejności ich prezentowania.

Źródło: mBank

www.mbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764