logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mbank prezentuje nowy pulpit w bankowości internetowej

  PR 22.10.2019, przeczytano 512 razy
ilustracjastrzałka

Już 28 października część klientów po zalogowaniu się do konta zobaczy zupełnie nowy pulpit. Poza przejrzystym i prostym designem, daje on możliwość dopasowania widocznych na nim elementów do wymagań użytkownika. Nowy wygląd pulpitu bank wprowadza stopniowo. W pierwszej fazie zobaczy go ok. 20 proc. użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbank-prezentuje-nowy-pulpit-w-bankowosci-internetowej,384444,artykul.html

Pulpit w mBanku przeszedł gruntowną przemianę po to, żeby użytkownik mógł łatwiej odnaleźć najważniejsze informacje. Teraz będą widoczne od razu po zalogowaniu.

- Gdy projektowaliśmy nowy pulpit, przyświecała nam idea prostoty. Dlatego wszystko, co klient zobaczy po wpisaniu swojego loginu i hasła, jest oszczędne w formie, ale funkcjonalne. Nie chcieliśmy też za użytkownika podejmować decyzji, który produkt jest dla niego kluczowy. Dlatego daliśmy mu możliwość wyboru, które informacje będą widoczne na pulpicie - Agnieszka Walczak- Karbowska, odpowiedzialna za wdrożenie w mBanku

Najważniejsze zmiany

Nowością jest rezygnacja z „paska finansów” dzięki czemu nie będzie już trzeba wybierać między listą ostatnich operacji, a wykazem swoich rachunków. Zamiast niego użytkownik zobaczy:

  • Produkty, przede wszystkim rachunek podstawowy, dzięki czemu od razu pozna stan konta i będzie mógł zlecić przelew;
  • Skróconą wersję historii operacji, która pomoże kontrolować ostatnie operacje.

Skróceniu uległa też lista wiadomości – wszystko po to, żeby najważniejsze informacje były bardziej widoczne.

W nowym pulpicie użytkownik może sam zdecydować, jakie informacje chce widzieć od razu po zalogowaniu. Dotyczy to nie tylko produktów, które posiada, ale też kolejności ich prezentowania.

Źródło: mBank

www.mbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany organizacyjne w Igepa Polska
Od 16 marca 2020 roku następuje zmiana na stanowisku Prezesa Zarządu Igepa Polska, Spółki będącej jednym z czołowych dystrybutorów papierów poligraficznych, podłoży do opakowań, papierów biurowych oraz materiałów dla reklamy.
Branżę kosmetyczną czeka rewolucja opakowaniowa
Producenci kosmetyków stopniowo zmieniają swoje podejście do opakowań. Coraz częściej zamieniają stosowany plastik na w pełni przetwarzalny lub na tekturę, drewno lub szkło. Starają się „odchudzać” opakowania, żeby były mniej kłopotliwe w transporcie. Takie działania to przede wszystkim efekt troski o środowisko, ale wymuszają je także unijne zmiany prawne...
Do zespołu kreacji agencji Digital Kingdom dołączył Jakub Lewandowski poprzednio związany z RED8 Digital (Dentsu Aegis Network)
Hasła reklamowe układane przez roboty bardziej chwytliwe niż te wymyślone przez człowieka
Chatboty zapewniają konsumentom możliwość całodobowego kontaktu z usługodawcą, a algorytmy sztucznej inteligencji już dziś tworzą skuteczniejsze hasła reklamowe niż człowiek. Jednak na razie wdrożenie rozwiązań z zakresu SI wiąże się z wysokim kosztem inwestycyjnym. Na taki mogą sobie pozwolić tylko najbogatsze firmy. Sztuczna inteligencja najprawdopodobniej...
Nowe twarze Calzedonia
Aktorka, modelka, youtuberka. Trzy zupełnie różne kobiety, osobowości i typy urody. Wszystkie dołączyły do rodziny Calzedonia. Marka do tegorocznej współpracy zaprosiła aktorkę Agnieszkę Więdłochę, modelkę i uczestniczkę programu „Top Model” Karolinę Pisarek oraz Youtuberkę Radzką, czyli Magdalenę Kanoniak. Każda z nich reprezentuje zupełnie inny...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764