logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mbank promuje usługę wspierającą nowych przedsiębiorców

  PR 23.04.2018, przeczytano 546 razy
ilustracjastrzałka

Czy można otworzyć firmę podczas wizyty w banku? mBank wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów i umożliwia błyskawiczne przejście tego procesu w swoich siedzibach w całej Polsce lub online. Za kampanię promującą usługę odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbank-promuje-usluge-wspierajaca-nowych-przedsiebiorcow,36271,artykul.html

Dla każdego, kto zaczyna przygodę z własną firmą liczy się czas i możliwość skorzystania z porady rzetelnego specjalisty. Dlatego mBank postanowił jak najbardziej ułatwić start początkującym przedsiębiorcom dając im możliwość nie tylko założenia biznesu z siedziby banku lub online, załatwienia za nich wszelkich urzędowych spraw, np. z CEIDG, Ministerstwem Finansów, Ministerstwem Cyfryzacji, biurem księgowym, ale również opiekę merytoryczną z zakresu księgowości oraz optymalizacji podatków. Dodatkowo do dyspozycji klientów są podpowiedzi kontekstowe podczas korzystania z internetowej ścieżki otwarcia firmy.

Za działania promujące usługę, które objęły Internet oraz radio odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Komunikacja rozpoczęła się jeszcze przed startem usługi. Oprócz artykułów, reklam i wideo, w styczniu w programie Onet Rano #Wiem, pojawiła się Bogna Antosiak, wicedyrektor Departamentu Klienta Firmowego w mBank. Opowiadała m.in. o tym, jak prowadzi się własny biznes w Polsce. Od 12 kwietnia ruszył też cykl spotkań, podczas których prowadzący program Onet Rano#Wiem będzie rozmawiał z przedsiębiorcami wskazanymi przez mBank o ich doświadczeniach związanymi z zakładaniem firmy.  

Promocja radiowa, realizowana przez grupę RMF, obejmuje akcję specjalną i kampanię spotową, składa się z etapów świadomościowych i edukacyjnych, obalających mity na temat przedsiębiorczości.

Wszystkie działania promocyjne zakończą się w czerwcu.

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764