logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mbank przeznaczył ponad 700 mln zł na OZE - rusza kampania informacyjna

  PR 02.09.2022, przeczytano 484 razy

W pierwszej połowie 2022 roku mBank przeznaczył na finansowanie budowy nowych farm fotowoltaicznych i wiatrowych ponad 700 mln zł - informuje mBank w kampanii marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbank-przeznaczyl-ponad-700-mln-zl-na-oze---rusza-kampania-informacyjna,397081,artykul.html

Budowa elektrowni współfinansowanych przez bank pozwoli oszczędzić emisję 268 tysięcy ton dwutlenku węgla, to tyle ile produkuje 50 tys. polskich domów opalanych węglem.

Łącznie współfinansowane w pierwszym półroczu przez mBank farmy fotowoltaiczne i wiatrowe będą miały moc ponad 250 megawatów. Tyle potrzeba, żeby zielony prąd popłynął w domach 480 tysięcy klientów. To więcej niż ludność Gdańska.

mBank pozostaje liderem finansowania OZE w Polsce. W segmencie dużych inwestycji, takich jak farmy fotowoltaiczne czy wiatrowe, sfinansował on dotychczas ponad 2000 MW mocy.

Oprócz finansowania dużych projektów OZE zarówno w ramach systemu aukcyjnego jak i poza nim, mBank ma ofertę finansowania mniejszych projektów OZE (przede wszystkim dla autoproducentów i farm fotowoltaicznych) o mocy znamionowej do 5 MW. Z kolei firmy MŚP mogą też skorzystać z oferty leasingowej mBanku.

Kampania internetowa, uwzględniająca działania reklamowe i contentowe, skierowana jest do MSP i przedsiębiorstw. Za kreacje odpowiada agencja Grey, za zakup mediów – dom mediowy Carat.

Źródło: mBank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764